AARRE TAPANI KANSA
Vastaukset 10
Joo Tapsa laulaa Anniinan tosi kauniisti. Se on ihan sen bravuuribiisejä. Usein tansseissakin Tapsa laulaa sen encore- biisinä ja silloin on kyllä aika juhlava tunnelma ,kun monet ihmiset lopettavat tanssimisen ja kerääntyvät siihen lavan eteen vaan kuuntelemaan.
- niimpä niin
...
- jpg
niimpä niin kirjoitti:
...
se oli tyhjää puhetta!!
niimpä niin kirjoitti:
...
Juu, mutta en sitten näemmä häipynytkään... Tai kyllähän mä häivyin ,mutta tulin jo takaisin. Eikö olekkin kiva ?
- taisto
Justiinax kirjoitti:
Juu, mutta en sitten näemmä häipynytkään... Tai kyllähän mä häivyin ,mutta tulin jo takaisin. Eikö olekkin kiva ?
kivahan se on kyllä on!!
- Saapas
niimpä niin kirjoitti:
...
Tämä palstahan olisi ilman Justiinaxia palsta ilman Justiinaxia! Ja hänkin kuuluu meidän muitten ohella tämän palstan vakiokalustoon!!!
Saapas kirjoitti:
Tämä palstahan olisi ilman Justiinaxia palsta ilman Justiinaxia! Ja hänkin kuuluu meidän muitten ohella tämän palstan vakiokalustoon!!!
Niin just, siinä oli asiaa !
Kiitos, Saapas hyvästä kommentista :)
- OK.
Minä olen kuullut tanssikeikalla ,kun Tapani Kansa on laulanut tuon laulun ilman säestystä. Se on vaikea laulu laulaa ilman säestystä. Ei monikaan artistiplanttu siihen pysty.
- Ansku
Anniina on kaunis esitys, erityisesti T.Kansan tulkitsemana.
- Icie
Jorma Hynninen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645