S-Market Kivistö

Töiden jälkeen

Voi jee##s on asiat taas mallillaan.
Mitä varten te ajokortilliset puupää-taliaivo-apinat jätätte autonne s_marketin pihalla lähes oven eteen ja tukitte koko pihan?
eikö te saa#a#an idiootit kesältä muista missä ne parkkiruudut sijatsee.
Kaikenlaisia apinoita sitä liikenteessä on.
Miettikääpä ja muistelkaa tätä ku seuraavan kerran meette sinne kauppaan, ja katsokaa peiliin ennen autosta poistumista.
Nää on vissiin näitä samoja aivottomia jotka ajelee ruukintiellä keskikaistaa jne jne...(lukekaa taaksepäin viestiketjuja)
MAHTAVAA, LIIKENTEEN VALOPILKKUJA TAAS MATKASSA.

22

5075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auto?

väri, merkki :D

• BMW

No on sullakin murheet....kato,ettei pääs räjähdä niin ja kato kuinka itte ajelet,mä tunnen sut!!!!!

• joka-alotti

1- murheita ei ole
        2- pää ei räjähdä, ellei pommi osu viikonloppuna
        3- ajelen itte rajoitusten mukaan
        4- et sä mua tunne
        5- siis oliko sulla bmw, vai? (mulla ei ole)

aattelin vaan tänne kirjoittaa ku ihmiset on niin aaseja ettei oikeesti tajuu mihin autonsa jättää.

• tupu1771

Ootkos siis itse muka kivistön S-marketissa töissä? Pitääpä muistaa olla käymättä jos siellä nuin pikkusielusia työntekijöitä on. Oon mä joutunu taannoin 1,5 tuntia odottamaan parkkipaikalla kun henkilöauto oli pysäköinyt rekkani perävaunun eteen melkein kiinni aisan päähän. Ei silti tullut mieleen tänne alkaa kirjoittelemaan. No myönnetään kuski takuuvarmasti kuuli mitä mulla oli sydämmellä kun saapui takaisin ajoneuvonsa luokse.

• hehhee

Pendelöin työmatkallani Vaasa-Seinäjoki väliä. silloin tällöin kotiin Sjoelle ajaessani pysähdyn Ylistaron S-Marketiin ruokaostoksille. Musta on hilpeää, että koko piha on tyhjänä autoista, mutta jos se yksi ja ainoa pihaan parkkeerattu auto sattuu olemaan siinä lähimpänä ovea olevassa ruudussa, niin varmasti seuraava kauppaan autolla tuleva parkkeeraa autonsa sen lähimmässä parkkiruudussa olevan auton ja kaupan oven väliin. Ja sitten sitä seuraava taas oven ja ja sen edellisen auton väliin jne. Ei siis mitään väliä oliko kesä vai talvi (ja näkyykö parkkiruudut vai ei), mutta siellä ainakin tuntuu olevan pakkomielle oven viereen parkkeeraamisesta.

• ---

senhän nyt tietää kaikki että seinäjoella autoilee kaikki landetaliaivot (myös paljasjalkaiset sjokiset jotka luulevat olevansa isossakin sitissä). mut siis ihan järkyttävää ettei tääl osata ajaa pätkän vertaa!!! kaikki vaa ajaa nokka pystys..minä eka minä eka ja jos satut kävelemään jalkakäytävällä ja tieltä joku tulee ja ajaa päälles huutaa kuski kurkku suorana: "mitä hittoa sä jalkakäytäväl kävelet..kattoosit vähä etees mis kuljet ei oo ainakaan minun vikani hemmetin kakara!!"

• nehän on...

just niitä kaikenlaisia törttöjä, jotka siellä liikenteessä on aina silloin, kun sinulla on nälkä :) Juttusi on kuin siitä mainoksesta, kun äijä muuttuu ihan eri mieheksi, kun saa vähän murua rinnan alle :)

• Historia

Eipä oo asiat reippaassa kymmenessä vuodessa muuttunu!

• mersuheimolaiset

Oletteko koskaan nähneet erääseen kansallispukuiseen mersuilla ajavaan ryhmään kuuluvien parkkeeraavan koskaan minnekään muualle kuin liikkeen ulko-oven eteen? ABC:lläkin nämä tyypit tukkii ulko-oven mersullaan ja vaikka olisi jo monen vuoden vanha niin kovaan ääneen kuulutetaan että mersulla tultiin ja lähdetäänpä nyt sillä mersulla taas liikkeelle. On niitä samoja porukoita toisinaan S-marketinkin ulko-oven tukkona.

• Töihinmenos

Ihme ja kumma, kun lökkerökengille ei saada kuria!

• Onko nämä niitä jotka ovat yrittäneet sopeutua 500 vuotta yhteiskuntaan onnistumatta

• dgfsdgfsdgfsdgfsdgf

Yksi asia jäi askarruttamaan, onko ruukintie kaksikaistainen? Tietääkseni se on kaksi kaistainen siihen entisen sivan nyt k marketin kohtaan josta jatkuu yksikaistaisena.

• öplokijuhygtfr

Eiköhän se ole viivoituksella osoitettu, jos on 2-kaistainen?

• jeppejee22

Ei tarvitse olla viivoituksella osoitettu. Laissa sanotaan suunnilleen että jos tie on niin leveä että sitä voidaan pitää kaksikaistaisena niin se käytännössä on kaksi kaistainen.

Jos näin ei olisi niin olisihan poliisi joka ikinen päivä jakamassa sakkoja Ruukintiellä. Poliisin mukaan kyse on leveästä yksikaistaisesta tieosuudesta jossa voi ajaa kaksi rinnan.

Ruukintie on kaksikaistainen keskustasta melkein Vuoritielle saakka.

• dgfsdgfsdgfsdgfsdgf

Ok, Mutta jos ajan tien vasenta laitaa valkoisen viivan vieressä n 50 km/h, saako oikealta ohittaa?! Muistaakseni,,, ei.

• Jeppelis

Jeps se tie on suuri ? Ei ole maalattu kahta kaistaa eikä myöskään liikennemerkein joten tais olla yksikaastaane vai ajetaanko jokapaikas mite sattuu

• sderftgyuij

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Miten autoilijat tietävät, että tie on 2-kaistainen? Ei kai sitä voi jokaisen omaksi arvioksi jättää? Melkoista kaaosta olisi. Eikö edes mitään liikennemerkkiä ole osoittamassa asiaa?

• dgfsdgfsdgfsdgfsdgf kirjoitti:

Ok, Mutta jos ajan tien vasenta laitaa valkoisen viivan vieressä n 50 km/h, saako oikealta ohittaa?! Muistaakseni,,, ei.

Oikealta ei saa ohittaa missään, saati Ruukintiellä.
        Mikä muuten mahtaa olla aloittajan ongelma, onko joku parkkeerannut hänen paikalleen? Ei kai hän muuten noin tuohtuisi? Jos paikka ei ole hänen vakiopaikkansa, niin ei hän oven eteen muutenkaan parkkeeraisi, vaan kauemmas ihan ruutuun.
        Kyllä näitä oven eteen parkkeeraavia on nähty, mutta aina siitä on kulkemaan mahtunut. Kaupan käytävällä näiden ohi on ahtaampi kulkea.

• 2-way
        Jeppelis kirjoitti:

Jeps se tie on suuri ? Ei ole maalattu kahta kaistaa eikä myöskään liikennemerkein joten tais olla yksikaastaane vai ajetaanko jokapaikas mite sattuu

Itse kysyin asiaa autokoulun opettajalta vuonna 2002 ja hän sanoi, että ruukintie on kaksikaistainen kaikille paitsi raskaalle liikenteelle. Eli kaksi henkilöautoa saa ajaa rinnan. On muuten samanlainen tie tuo törnäväntieki joka menöö kukkakaupan ohitse.

• maailmannapako

asiallista/tasapäistä porukkaa seinäjoella...

• Toista se on Alavudella kaikki on jees

• nahkamasa

oottakaas ideaparkki aukee koko parkkis on tyhjä kun kaikki yrittää tukkia oven eteen...voe voe kun sukari olis käsittäny tehä parkkihallin ei olis ruuhkaa...aboriginaalit ei uskalla ajaa maan alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä