oon pettäny sua kolmen eri miehen kans, kahteen ollu pitkä suhde.. mut mieti mitä teit itse ensin, ja kuin paskan olon aiheutit, ja pilasit meidän liiton usean vuoden ajaksi. nyt tuntuu et on parempi mieli, oon kostanu.ollaan tasoissa, enkä kadu koskaan...
miehelleni
7
1721
Vastaukset
- en varmasti!!
kattois päivääkään tuota,nyt saat akka lähtä litomaan mun elämästä, prkl!!
- parasta
ettei se saa koskaan tietää.. mut on mua loukannu yhtä pahasti, tehny samanlaisia juttuja. muahan ei petetä ilman kostoa.
- kypsän
parasta kirjoitti:
ettei se saa koskaan tietää.. mut on mua loukannu yhtä pahasti, tehny samanlaisia juttuja. muahan ei petetä ilman kostoa.
ja aikuisen ihmisen asennetta..jeeeeeee!!!!!!!!!
- Pettäjä
kypsän kirjoitti:
ja aikuisen ihmisen asennetta..jeeeeeee!!!!!!!!!
Sullakin tuntuu tuota aikisuutta löytyvän. Jesssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(kuulitko?)
- pettureille
Pettäjä kirjoitti:
Sullakin tuntuu tuota aikisuutta löytyvän. Jesssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(kuulitko?)
luu kurkkuun! Oot tehny niin oikein ku vaan ikänä ihminen voi. En kyllä kans katunu ku petin exäijääni, olis miettiny ennenku lähtee liottamaan sitä onnetonta nysäänsä joka aukkoon...
Mut hieno tunne ku tuli aamusti likasena sen sian viereen! JES!! - Pettäjä
pettureille kirjoitti:
luu kurkkuun! Oot tehny niin oikein ku vaan ikänä ihminen voi. En kyllä kans katunu ku petin exäijääni, olis miettiny ennenku lähtee liottamaan sitä onnetonta nysäänsä joka aukkoon...
Mut hieno tunne ku tuli aamusti likasena sen sian viereen! JES!!En kadu itsekään, sitä saa nimittäin mitä tilaa..........
- meitä on
..teit oikein..niin minäkin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519