Onko kukaan maistanut?????????? :D
Tytypatee
16
668
Vastaukset
Maistui ihan varpaanvälille ja vekottimelle! Turha kysyä mitä se on, en TODELLAKAAN ottanut selvää mitä söin...:) Laskussa vaan luki TYTYPATEE!
tuputuu kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään laittaa suuhuni mitään minkä nimi on tytypatee.
...tilasin "talon erikoisen". Kyseleminen oli kielletty, vihjeeksi sain vain ettei kyseessä ole kasvisruoka.. :/
NW4EVER kirjoitti:
...tilasin "talon erikoisen". Kyseleminen oli kielletty, vihjeeksi sain vain ettei kyseessä ole kasvisruoka.. :/
mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.
- !!!!
tuputuu kirjoitti:
mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.
kuin vaikka häränsorkkaa punaviinikastikkeessa?? /:
tuputuu kirjoitti:
mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.
...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!
- !!!!
NW4EVER kirjoitti:
...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!
vissiin sitten oli sitä tytypateeta vai???? (:
NW4EVER kirjoitti:
...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!
Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.
- !!!!
tuputuu kirjoitti:
Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.
niitä pöljiä nimiä tässä maailmassa riitä!!!!!!!!! :D
tuputuu kirjoitti:
Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.
Unkarissa voi tilata ravintolassa lasin vettä ja saa moottoriöljyssä friiterattuja pässin kiveksiä!!?? UNKARI, BEST PLACE TO GET THROW UP!!
- !!!!
NW4EVER kirjoitti:
Unkarissa voi tilata ravintolassa lasin vettä ja saa moottoriöljyssä friiterattuja pässin kiveksiä!!?? UNKARI, BEST PLACE TO GET THROW UP!!
se Unkari muuten Balttian maihin vai oliko se osa Venäjää???????????? =/ :0 :o :=0
!!!! kirjoitti:
se Unkari muuten Balttian maihin vai oliko se osa Venäjää???????????? =/ :0 :o :=0
...et on se maailman kartalla! Kun yritin keksiä kohdetta, jonne sijoittaisin huomattavan summan eurojani, pyöräytin karttapalloani ja Unkarihan se siihen pölähti!
- !!!!
NW4EVER kirjoitti:
...et on se maailman kartalla! Kun yritin keksiä kohdetta, jonne sijoittaisin huomattavan summan eurojani, pyöräytin karttapalloani ja Unkarihan se siihen pölähti!
otit vain passisi ja lähdit koneella kyseistä maata kohti? Very interesting.... pitää seuraavalla kerralla lomakohteita hakiessa kokeilla!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
- yksi typy evk
luin ensin että typypateeta, ja ihan innoissani jo ehdin olla :=)))))
Mulla nimittäin olis ollut paljon parempaa pateeta kun tolla tytyllä.
Varsinkin pojat varmaan olis tykänneet :=))))))
Mutta ei sit :=(( Lähenpä nukkumaan .
Öitäää....- !!!!
öitä vaan!!!!!!! :0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683