Tytypatee

!!!!

Onko kukaan maistanut?????????? :D

16

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maistui ihan varpaanvälille ja vekottimelle! Turha kysyä mitä se on, en TODELLAKAAN ottanut selvää mitä söin...:) Laskussa vaan luki TYTYPATEE!

      • Ei tulis mieleenkään laittaa suuhuni mitään minkä nimi on tytypatee.


      • tuputuu kirjoitti:

        Ei tulis mieleenkään laittaa suuhuni mitään minkä nimi on tytypatee.

        ...tilasin "talon erikoisen". Kyseleminen oli kielletty, vihjeeksi sain vain ettei kyseessä ole kasvisruoka.. :/


      • NW4EVER kirjoitti:

        ...tilasin "talon erikoisen". Kyseleminen oli kielletty, vihjeeksi sain vain ettei kyseessä ole kasvisruoka.. :/

        mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.


      • !!!!
        tuputuu kirjoitti:

        mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.

        kuin vaikka häränsorkkaa punaviinikastikkeessa?? /:


      • tuputuu kirjoitti:

        mutta kun tunnen suomalaisen ruokakulttuurin niin en suostu tilaamaan mitään minkä nimee ei uskalleta painaa listaan.

        ...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!


      • !!!!
        NW4EVER kirjoitti:

        ...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!

        vissiin sitten oli sitä tytypateeta vai???? (:


      • NW4EVER kirjoitti:

        ...lomalla Unkarissa! Joten se siitä... Ei liene varmaan kovin vaikea uskoa, että söin jotain atmosfäärin ulkopuolelta saapunutta lihaa! Mut terve olen ja aion pysyäkkin!

        Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.


      • !!!! kirjoitti:

        kuin vaikka häränsorkkaa punaviinikastikkeessa?? /:

        enkä niitä pässinkiveksiä.


      • !!!!
        tuputuu kirjoitti:

        Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.

        niitä pöljiä nimiä tässä maailmassa riitä!!!!!!!!! :D


      • tuputuu kirjoitti:

        Mä ajattelin ettei noin pöljää nimee voi olla muualla kuin suomessa mutta unkari onkin sukukieli.

        Unkarissa voi tilata ravintolassa lasin vettä ja saa moottoriöljyssä friiterattuja pässin kiveksiä!!?? UNKARI, BEST PLACE TO GET THROW UP!!


      • !!!!
        NW4EVER kirjoitti:

        Unkarissa voi tilata ravintolassa lasin vettä ja saa moottoriöljyssä friiterattuja pässin kiveksiä!!?? UNKARI, BEST PLACE TO GET THROW UP!!

        se Unkari muuten Balttian maihin vai oliko se osa Venäjää???????????? =/ :0 :o :=0


      • !!!! kirjoitti:

        se Unkari muuten Balttian maihin vai oliko se osa Venäjää???????????? =/ :0 :o :=0

        ...et on se maailman kartalla! Kun yritin keksiä kohdetta, jonne sijoittaisin huomattavan summan eurojani, pyöräytin karttapalloani ja Unkarihan se siihen pölähti!


      • !!!!
        NW4EVER kirjoitti:

        ...et on se maailman kartalla! Kun yritin keksiä kohdetta, jonne sijoittaisin huomattavan summan eurojani, pyöräytin karttapalloani ja Unkarihan se siihen pölähti!

        otit vain passisi ja lähdit koneella kyseistä maata kohti? Very interesting.... pitää seuraavalla kerralla lomakohteita hakiessa kokeilla!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


    • yksi typy evk

      luin ensin että typypateeta, ja ihan innoissani jo ehdin olla :=)))))
      Mulla nimittäin olis ollut paljon parempaa pateeta kun tolla tytyllä.
      Varsinkin pojat varmaan olis tykänneet :=))))))
      Mutta ei sit :=(( Lähenpä nukkumaan .
      Öitäää....

      • !!!!

        öitä vaan!!!!!!! :0


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe