Olin menossa kesällä junalla Tikkurilsta töihin Helsinkiin. Junaan tuli kaunis nuori tyttö ihanassa hameessa. Hän istuutui parin pukuhemmon eteen ja levitti huomattavan paljon jalkojaan.
Seisoin käytävässä ja näin suoraan hameen alle. Näky salpautti hengitykseni; vaalean siniset läpikuultavat pikkuhousut. Vaalea siisti karvoitus ja kaunis viiva näkyivät selvästi.
En saanut katsettani irti vaan tuijotin henkeä pidätellen näkyä. Tyttö katsoi ulos, muttta käänsi loulta katseensa ja huomasi tuijotukseni.
Sen sijaan että olisi laittanut polvensa vastakkain, hän vain hymyilikin.
Olin pyörtyä. Silloin töppäsin;
käänsin pääni ja menin paikkaan josta en nähnyt enää fata morganaani! mikä munaus!
hameen alle
tuijottelua
3
3354
Vastaukset
- autoilijamainen
Taidat olla homomies? Haiskahtiko vittu ollenkaan?
- homottaa
ajan omalla autola ja vaimoni kauhuksi kuksin Marcoa ja Perttua autossa.
- joppe
jos tytteli halusi tulla huomatuksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764