Olen tutustunut tänä syksynä yhteen mieheen, kaikinpuolin mukava. Olemme suunnitelleet, että Uutena vuotena teemme jotain yhdessä, nyt hän ilmoittikin viettävänsä vuodenvaihdetta kavereidensa kanssa. Minä oon lähinnä kaksi päivää miettinyt, mitä laittaisin päälle Uutena vuotena ja olo on tosiaan pettynyt, enkä edes voinnut peitellä pettymystä, joten annoin miehen valita, joko minä tai kaverit Uuden vuoden seuraksi. Valitsi kyllä minut, mutta silti olo on tosiaan pettynyt. :(
Voi ei!
20
1895
Vastaukset
- ja siitähän
seuraa pidemmän päälle kaikkea hyvää että pistät miehen valitsemaan itsesi ja kavereiden välillä. Eikö sulla olis ollu omia kavereita joiden kanssa ottaa vuosi vastaan, oisitte sitten vaikka myöhemmin treffanneet?
Jos pettymyksen aiheutti se, että sun pukusuunnitelmat meinas mennä mönkään, niin hei haloo!- ymmärtää
Aloittaja kerto että oli yhteisiä suunnitelmia, ei se nyt mieheltä ihan reilua ole luistaa niistä kuitenkaan ja jättää toista tyhjän päälle.
Ja mitä se kertoo ihmisen tavasta hoitaa asioita ja pitää suunnitelmia, lupauksia.. - Oikein!
ymmärtää kirjoitti:
Aloittaja kerto että oli yhteisiä suunnitelmia, ei se nyt mieheltä ihan reilua ole luistaa niistä kuitenkaan ja jättää toista tyhjän päälle.
Ja mitä se kertoo ihmisen tavasta hoitaa asioita ja pitää suunnitelmia, lupauksia..Ap,teit aivan oikein noin sitä pitää!
kun oli yhteisiä suunitelmiakin, vittu mikä tyyppi!
kerrankin joku nainen joka pitää puoliaan!
Aina täällä saa vain lukea tarinoita naisista jotka tanssivat miehen pillin mukaan!
hyvin teit!
- mestariampuja
Ja ikää teillä 16 vuotta? Älä ainakaan tee sitä virhettä, että alkaisit painostaa poikaa jäämään sinun rinnallesi. Mies tarvitsee sopeutumisajan ennen kuin hän jämähtää rinnallesi kotiin. Ja tuohon sopeutumisaikaan kuuluu kaverit, viina ja joskus jopa strip tease -baarit. Jos alat jäkättää miehelle liian aikaisin, suhteenne on tuhoon tuomittu. 5 vuoden päästä uskaltaakin jo sanoa jotain.
- no voi voi...
jopa strip tease -baarit. Jos alat jäkättää miehelle liian aikaisin, suhteenne on tuhoon tuomittu?
kuka nainen nyt tommosta luuseria huolii? ei kukaan kuule.
olkoot tuomittu sitten. piste.
- alkup.
Kiitos tytöille tuesta! :)Tässä taas näkee, kuinka miesten ja naisten logiikka eroaa.. Jos miestuttavani vielä kerkiää perua yhteiset suunnitelmamme, minä laitan uudet kuteet päälle ja lähden tanssilattialle yksin.. ;) Kysyjälle: ikää on muuten tarpeeksi.
- Poika.
On se rumasti miehesltäsi tehty, et viimetipassa oharit teki ja etukäteen olitte jo suunnitelleet.
Tee niin kuin sanoit ja mene tanssilattialle, äläkä välitä miehesi mutinoista, jos niitä sattuu tulemaan. Sanon vain hänelle, että hän teki ensimmäisenä oman valintansa.
- vilperi
sulla vittumainen tyyli ratkaista asioita. voihan nenä mikä asenne, on tuntenut toisen ihmisen pari kuukautta ja sä olet heti vaatimassa jotain....on vissiin ihan turha kysyä, oletko jo naismaisesti hukannut omat kaverisi ja ottanut plussaa 10 kg "seurustelusi" alettua. kaverit olisi ollut minun valintani näin hehkeässä tapauksessa.
- alkup.
Kaverini on jo tehnyt suunnitelmat, enkä näin viime tingassa halua muuttaa omiani. Eli voisin hyvin mennä heidän mukaansa.. En toki ole mitään vaatimassa miestoveriltani, ainoastaan hiukan kunnioitusta ja lupauksien pitämistä. Olen itsenäinen nainen, joten voin ihan hyvin baareilla itseksenikin, enköhän ihan kivaa seuraa tule löytämään ;). Teoriasi 10 kg plussaa ei pidä paikkaansa. Olen aina ollut hoikka.(Vai tarkoitatko, olenko raskaana? En ole, enkä aiokaan olla vielä muutamaan vuoteen). Ja mielestäni sun on turha pohtia ihmisten painoja, kyllä me kaikki samalle planeetalla mahdumme. :)
- Hienoa!
alkup. kirjoitti:
Kaverini on jo tehnyt suunnitelmat, enkä näin viime tingassa halua muuttaa omiani. Eli voisin hyvin mennä heidän mukaansa.. En toki ole mitään vaatimassa miestoveriltani, ainoastaan hiukan kunnioitusta ja lupauksien pitämistä. Olen itsenäinen nainen, joten voin ihan hyvin baareilla itseksenikin, enköhän ihan kivaa seuraa tule löytämään ;). Teoriasi 10 kg plussaa ei pidä paikkaansa. Olen aina ollut hoikka.(Vai tarkoitatko, olenko raskaana? En ole, enkä aiokaan olla vielä muutamaan vuoteen). Ja mielestäni sun on turha pohtia ihmisten painoja, kyllä me kaikki samalle planeetalla mahdumme. :)
ainoastaan hiukan kunnioitusta ja lupauksien pitämistä"
HYVA!!!! muista aina ap, että naisen pitää VAATIA
asioita ja miehen pitää pitää lupauksensa eikä peruttaa sitten kun kusipäälle sopii!
jotta saat ARVOA! sun kanssa ei pelleillä!
hyvä! go girl go!!! :D - alkup.
Hienoa! kirjoitti:
ainoastaan hiukan kunnioitusta ja lupauksien pitämistä"
HYVA!!!! muista aina ap, että naisen pitää VAATIA
asioita ja miehen pitää pitää lupauksensa eikä peruttaa sitten kun kusipäälle sopii!
jotta saat ARVOA! sun kanssa ei pelleillä!
hyvä! go girl go!!! :DTunnut olevan mies, jolla riittää kunnioitusta naisia kohtaan. Hienoa! Hyvää Uutta vuotta Sinulle!
- vilperi
alkup. kirjoitti:
vertauskuvallinen läppä, siis tämä paino asia...siihen on turha jäädä jumiin. minua alkoi suunnattomasti ottaa aivoon millä tavalla vaadit asioita. ja siitä tuli sellainen niin perus justiina fiilis, että alkoi säälittää sun äijääs. itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia tuollaisia asioita, varsinkin seurustelun alkuvaiheessa. mulle ei kannata, tota itsenäinen nainen juttua alkaa heittää...olen nähnyt miten se käytännössä toimii.
- alkup.
vilperi kirjoitti:
vertauskuvallinen läppä, siis tämä paino asia...siihen on turha jäädä jumiin. minua alkoi suunnattomasti ottaa aivoon millä tavalla vaadit asioita. ja siitä tuli sellainen niin perus justiina fiilis, että alkoi säälittää sun äijääs. itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia tuollaisia asioita, varsinkin seurustelun alkuvaiheessa. mulle ei kannata, tota itsenäinen nainen juttua alkaa heittää...olen nähnyt miten se käytännössä toimii.
Siis kyllähän minäkin lupauksista pidän kiinni, jos olen jollekin jotain luvannut. Siksi musta ei ole kohtuutonta pyytää mieheltäkään arvostusta. Uskon tasa-arvoiseen parisuhteeseen ja jos sellaista ei synny, minä lähden suhteesta pois. Minusta juuri suhteen alkupuolella syntyy luottamus toiseen ja minusta on loukkaus, jos on sovittu yhdessä jotain, niin kaverit meneekin edelle.
Jos sä haluat itsellesi suhteen, jossa naisen kanssa menette mieluiten erikseen omassa kaveripiirissänne esim. baariin, se on teidän asianne. Ei kaikkien tartte olla samanluonteisia. Älähän siis vedä hernettä nenääsi! Hyvää Uutta vuotta Sinullekin :) - vilperi
alkup. kirjoitti:
Siis kyllähän minäkin lupauksista pidän kiinni, jos olen jollekin jotain luvannut. Siksi musta ei ole kohtuutonta pyytää mieheltäkään arvostusta. Uskon tasa-arvoiseen parisuhteeseen ja jos sellaista ei synny, minä lähden suhteesta pois. Minusta juuri suhteen alkupuolella syntyy luottamus toiseen ja minusta on loukkaus, jos on sovittu yhdessä jotain, niin kaverit meneekin edelle.
Jos sä haluat itsellesi suhteen, jossa naisen kanssa menette mieluiten erikseen omassa kaveripiirissänne esim. baariin, se on teidän asianne. Ei kaikkien tartte olla samanluonteisia. Älähän siis vedä hernettä nenääsi! Hyvää Uutta vuotta Sinullekin :)vetää hernettä nenään, enkä halua sitä sinullekkaan....eli hyvät uudet vuodet takasippäin kans. uskon aika vahvasti tekemisen vapauteen ja erillisiin kaveripiireihin seurustelussa...sen takia tälläinen mielipide.
- Everstiluutnantti
Suunnitelmia ei saa perua. Kahdenkeskiseen uuteenvuoteen - kuten tulkitsin - ei kannata miettiä, mitä päälle laittaisi. Se osoittaa kanamaisuutta ja sellaista vaatteisiin tuijottelua, joka ei ole suomalaisen naisen asia.
Jos todella olitte jo sopineet - siis selkeästi yhdessä päättäneet olla kahden - niin kaverisi teki paljastavan eleen, jolla osoitti todelliset tunteensa sekä tapansa yleensäkin ratkaista elämänsä asioita.
Kosto ei auta mitään. Toisaalta kaverin on opittava ymmärtämään, mitä teki. Olisiko mahdollista viettää uusi vuosi yksin tai omien ystävien kanssa. Ja kun kaveri yrittää ängetä viereesi, jäädyttää suhdetta. Tällöin selkiäisi, rakastaako hän sinua niin, että on valmis toimintatapansa muutokseen.
Hän rukoilee viereesi. Mutta - ja nyt tarkkana - katso aina ihmisen toimintaa. Erityisesti psykot ja paskanpuhujat ovat kauniita sanoissaan. Van todellinen toiminta valintatilanteissa kertoo todellisista tunteista ja pyrkimyksistä.
Siis rautaa rajalle. Sissi odottaa ja iskee sitten kun todellisuus on esillä. Silloin käytetään säälimätöntä tuhovoimaa (olet kaveri out eikä ole keskusteltavaaa). Eikä syntyneitä jälkiä enää palata hoivaamaan. Mutta tämä vain silloin, jos kaverin todellinen toiminta paljastaa ristiriidan puheisiin nähden. Sellainen valehtelu ei koskaan häviä ja sellaisista käpykaartilaisista on vapauduttava välittömästi. - .......
kyl on naurettava ihmisryhmä. voisivat vähän rajoittaa joskus.
- vilperi
sulle käynyt samanlailla ku alkuperäiselle?
- ....
vilperi kirjoitti:
sulle käynyt samanlailla ku alkuperäiselle?
arvaas kahdesti.
- DWw
Niin se mieli muuttuu, tottakai kaverit ja muut "lähemmät" ihmiset voittaa tossa tilanteessa. Nyt sä voit pukea jonkun koltun ja mennä omien kavereittes kanssa tai sitten mutsis luokse itkemään.
Oletko ihan varma, että ihan yhdessä suunnittelitte viettää uuden vuoden yhdessä?
Ettei vain olisi käynyt niin että sinä kerroit että tehdään sitä ja tätä, etkä muistanut kysyä miehesi mielipidettä lainkaan?
Jos joku vaatisi minua valitsemaan parin kuukauden seurustelun jälkeen kaverit tai hänet.... Ei olisi mitään vaikeuksia valita. Kavereita, kun ei niin vain löydy uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683