Hei!
Miten tuollainen toimii, onko tietoa mitä hyötyä sillä saavutetaan. Rikkooko sillä koneet.
Dynamometri
7
2077
Vastaukset
mitataan moottorin teho. Dynamometrimittauksen jälkeen tiedät moottorisi vääntömomentti- ja tehokäyrät. Tämä on se ainut hyöty.
Jos teet moottoriin muutoksia, voit dynamometrin käyristä todeta, mitä muutos vaikutti suorituskykyyn.
Kunnossa olevaa konetta sillä ei riko, viallinen särkyy muutenkin.- sitä kuulee
että oikein tehokäyrät , vitsi , ku poika vaan ajeli ilman käyriä , mihin se olis riittänytkään näillä
käyrillä, ei varmaan sen ihmeemmin tai ????????
- jartsa
missä päin näitä paikkoja on
- Senna
sitten on toinen koulukunta, joka on talven sahannut koneita penkissä muutoksineen eikä keväällä radalla mitään eroa. (tämä mm. Raketissa viime keväällä kun haettiin optimi asteita/niiden suhteita.
- kaikilla
Ainaki jos on autossa kiinni Mychron, sieltähän noi käyrät löytyy PC ohjelman kautta.
- tollo
Kuinka tiheesti toi mychron kerää näytteitä.
Alfanolla saa 5 näytettä sekunnissa (näyte per 0.2 sec) ja max 6 minuuttia. - näytteet
tollo kirjoitti:
Kuinka tiheesti toi mychron kerää näytteitä.
Alfanolla saa 5 näytettä sekunnissa (näyte per 0.2 sec) ja max 6 minuuttia.Muistaakseni Mychron 3 ottaa 10 näytettä sekunnissa ja perusmalli basic taltioi niitä noin puolen tunnin ajalta. Seuraavaksi kalliimpi versio plus taitaa ottaa pari tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247