Luottotiedot meni!

kale

Eikä kaduta yhtään BUAAHAHA-HAHAHA mihin mä jotain luottotietoja tarvitsen

11

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoja

      tarvitset, eihän sulla ole aivojakaan

      • persereikään

        Et varmaan mihinkään tarvi luotto tietoja kun sulla ei mitään ole eikä tule koskaan oleenkaan buuuuuaaaaah hah ha hah hah buuuaaauuaahhh


      • et osaa
        persereikään kirjoitti:

        Et varmaan mihinkään tarvi luotto tietoja kun sulla ei mitään ole eikä tule koskaan oleenkaan buuuuuaaaaah hah ha hah hah buuuaaauuaahhh

        yhdyssanoja :)


      • idiootti
        et osaa kirjoitti:

        yhdyssanoja :)

        Puolustatko jonkun vastuun tunnottoman kirjoituksia ettei luottotiodoilla ole mitään tekemistä kyllä helkkari on jos muutenkin elämä järjestyksessä.(mukamas nauraa mitä tekee luottotiedoilla,vanha sanonta minkä taakseen jättää sen edestään löytää.


      • hahaha5
        idiootti kirjoitti:

        Puolustatko jonkun vastuun tunnottoman kirjoituksia ettei luottotiodoilla ole mitään tekemistä kyllä helkkari on jos muutenkin elämä järjestyksessä.(mukamas nauraa mitä tekee luottotiedoilla,vanha sanonta minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        se on vastuuntunnoton opettele äikkää ennen moralisointia


      • Kale
        persereikään kirjoitti:

        Et varmaan mihinkään tarvi luotto tietoja kun sulla ei mitään ole eikä tule koskaan oleenkaan buuuuuaaaaah hah ha hah hah buuuaaauuaahhh

        Vuoden päästä saan oikeuden koskea perintörahoihin, joten ei haittaa vaikka menivät luottotiedot.Siinä ei Luottotietoja kysellä kun latoo esim.Autokaupassa käteistä tiskiin.Vuoden ajan elän sossun rahoilla kun en jaksa mennä töihin, joten perintöä odotellessa.


      • Greibbi
        Kale kirjoitti:

        Vuoden päästä saan oikeuden koskea perintörahoihin, joten ei haittaa vaikka menivät luottotiedot.Siinä ei Luottotietoja kysellä kun latoo esim.Autokaupassa käteistä tiskiin.Vuoden ajan elän sossun rahoilla kun en jaksa mennä töihin, joten perintöä odotellessa.

        Jos (ja kun) asia viedään oikeuteen ja sieltä tulee päätös että homma menee ulosottoon, pulitat niistä kauniista perintörahoistas noi rästit.


      • Jxx
        Greibbi kirjoitti:

        Jos (ja kun) asia viedään oikeuteen ja sieltä tulee päätös että homma menee ulosottoon, pulitat niistä kauniista perintörahoistas noi rästit.

        Juu ja silloin voikin olla niin, että se muutaman kymppitonnin perintö ei riitäkään loppuelämäksi.


      • ois paljon
        Jxx kirjoitti:

        Juu ja silloin voikin olla niin, että se muutaman kymppitonnin perintö ei riitäkään loppuelämäksi.

        rahaa ja luottotiedot menny niin vaikeeta se silti tulee oleen. Läheppä nyt vaikka ulkomaille lomalle 5000€ käteistä taskussa ja kuinka tilaat esim hotelleja etukäteen kun yleisimmin ne vaatii luottokortteja.


      • tarvitsevat luuserit
        persereikään kirjoitti:

        Et varmaan mihinkään tarvi luotto tietoja kun sulla ei mitään ole eikä tule koskaan oleenkaan buuuuuaaaaah hah ha hah hah buuuaaauuaahhh

        jotka ovat niin perseaukisia etteivät pysty elämään kuin velkaksi.


    • lainoja

      Eiköhän eurot ole vielä käypää valuuttaa kaupankäynnissä, lainoja tarvitsevat vajaa-älyiset lainalla elämäänsä rahoittavat luuserit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe