Miten olisi nenän valkaisu eli tipaton tammikuu?
Onnistuisiko näin porukan keskenkin, onko mukaan tulijoita? En ole mikään suuskuluttaja itsekään, mutta silti suosittelen nenän valkaisua muillekin...
Tipaton tammikuu.
13
1130
Vastaukset
- vanha Nestori
..alkaa taas. Olen pitänyt tätä "nenän valkasua" jo noin kolmekymmentä vuotta. Asiasta on tullut jo "huuli" ystävien keskuudessa. Jostakin syystä monet haluaisivat tarjota paukun juuri silloin tammikuussa. Helmikuun puolella se tarjoilualttius kuitenkin katoaa jonnekin.
- tukkusutija
nestori.
parin "viimeisen vuosikymmenen" kera on tullut mukaan uusi hullutus. paastoan omalla tavallani.
yks tammikuuta. kuunnellaan aina krapulaa, vettä, vettä berokkaa.
kaks tammikuuta. vesilasi berokkaa, pari lusikallista kalanmaksaöljyä, vettä vettä vettä
kolme tammikuuta. vesilasi berokkaa, pari lusikallista kalanmaksaöljyä, vettä vettä vettä
neljä tammikuuta. samaa kuin edellinen.
viisi tammikuuta.. sammaa kuin edellinen
kuusi tammikuuta.. ah aamulla pari mandariinia, omena. pari tuntii paussia sama satsi.
mulle ainakaan viiden päivän paaston jälkeen ei tarvitse pitkiä tasaantumistaikoja. puoli päivää omenaa ja mehuja. jo maistaa silli että pihvi.
jatkot jokainen hoitakoon kuin huitsaa.
- Talisker
Ajatuskin kauhistuttaa.
Silloinhan on jo jotain vialla jos täytyy näitä nenänvalkaisukausia pitää.
Kaikkea nautitaan,kohtuudella. - helmikuu?
Viime vuonna sain tekstiviestinä ehdotuksen. Olisi silloin tullut liian kalliiksi (ne sakot), joten jätin väliin. Tänä vuonna voisin kokeilla..
- saluud
En minäkään ole mikään suurkuluttaja mutta punkkulasi vieressä nytkin on....
Ja piti ottaa pari lasia ruoan kans mut kun maistui niin maistuu...
Ja meillä miehen kans sattuu oleen aina ongelma et silloin jompi kumpi ottaa"herneen nenään" ja se on siinä!
Nytkin rupes urputtaan,painuin tiskaamaan ja sitten koneen ääreen - istukoon yksin sohvalla...- Nautiskelija
Niinpä niin, viattomasti otamme kuka keppanaa kuka punkkua lasin jos toisenkin. Täytyy kuitenkin muistaa että alkoholia ne ovat siinä missä muutkin. On surullista huomata työssäni ja muutenkin, miten helposti nämäkin miedot juomat tulevat helposti jokapäiväiseksi "ystäväksi".
Sillä liian monet kertovat aloittaneensa viattomasti yhdestä lasillisesta yksinäisyyden torjuntaan ja siitä lipsahtaneensa lasiseen yksinäisyyteen. Eikä se katso ikää eikä sukupuolta, meitä kaikkia joukkoon mahtuu. Surullista mutta totta on, että kaikkien viestimien aikaukudella ihmiset kärsivät kuitenkin yksinäisyydetä juuri eniten. - Pirre*
Nautiskelija kirjoitti:
Niinpä niin, viattomasti otamme kuka keppanaa kuka punkkua lasin jos toisenkin. Täytyy kuitenkin muistaa että alkoholia ne ovat siinä missä muutkin. On surullista huomata työssäni ja muutenkin, miten helposti nämäkin miedot juomat tulevat helposti jokapäiväiseksi "ystäväksi".
Sillä liian monet kertovat aloittaneensa viattomasti yhdestä lasillisesta yksinäisyyden torjuntaan ja siitä lipsahtaneensa lasiseen yksinäisyyteen. Eikä se katso ikää eikä sukupuolta, meitä kaikkia joukkoon mahtuu. Surullista mutta totta on, että kaikkien viestimien aikaukudella ihmiset kärsivät kuitenkin yksinäisyydetä juuri eniten.kummallista ja samalla surullista tämä nykyimmeisen yksinäisyys, jotenkin yhteiskunta on epäonnistunut pahemman kerran mm. alue- ja työllisyys politiikassaan...kaikkien on lähdettävä sinne kivikyliin ja kerrostaloihen torjottamaan, melkein jokainen on sitten omassa lokerossaan - ja niin turkasen yksin..yhdessäkin.
Mielestäni kaikkein paras elämismuota tälle nyky ihmisellekin olisi, jos saman katon alla asuisi mahdollisimman monta sukupolvea, talot vaan rakennettu niin, että niissä olisi joka sukupolvella kuitenkin oma erillinen huushollinsa, tai sitten asuttaisiin edes samassa pihapiirissä kaikki...tämä on vain minun mielipiteeni ja lääkkeeni yksinäisyyden "tauttiin"..
- con moto
Nenän valkaisu ei onnistu jos vaikka kun halua löytyisikin, sillä ainoana ongelmana on couperosa joka näkyy punoituksena poskipäissä ja nenässä.
Kaipa ne saunakaljat sitten otetaan tammikuussakin.
Joku tuolla mainitsi heppitömästä helmikuusta, siihen en suostu, en sitten millään. - pieni pyöreä
enää tipattomammaksi mennä, kun on ollut tipaton
syys, loka, marras, ja joulukuu.
Kamalaa jos vielä pitää olla tipattomana
tammikuukin.
Vaikka joulukuuta on kyllä jäljellä vielä pari päivää, ehtiihän tässä vaikka mitä.en katso tarpeelliseksi nenänvalkaisua, loistakoon pakkasessa kuten ennenkin.
Tipaton tammikuu - jos tuntuu että liikaa tulee otettua niin ok, meille muille ei mitään merkitystä. Otetaan jos maistuu eikö?
- +-0
millään malttais, ko oon lähdössä lomalle Brasiliaan, kunhan vielä vuodenvaihteen oon yötöissä, joulukin meni samoin, enkä osallistunut edes pikkujouluihin, joten otan niitä ansaittuja virvokkeita... muuten idea erittääin kannatettava
Aloitamme uuden vuoden kohottamalla shampanjamaljan, kun olemme ensin hyvästelleet tämän vuoden samalla tavoin. En välttämättä ole edes kuohuviinin suuri ystävä, mutta se antaa ripauksen ylellisyyden tuntua ja positiivista virettä uuden vuoden juhlaan. Tammikuu alkaa siis tipallisena. ;) Jatkosta en tiedä, kun ainakaan toistaiseksi alkoholi ei ole saanut niin tärkeätä roolia elämässäni, että tekisin siihen liittyviä sopimuksia tai lupauksia.
Tipattoman tammikuun sijasta minusta jokainen voisi päättää viettää tipattomia viikkoja tai kuukausia heti, jos huomaa alkoholinkäyttönsä muuttuneen säännölliseksi ja riippuvuuden uhkaavan.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja hyvää tipatonta tammikuutta heille, jotka sellaista viettävät.Tipattomista viikoista tai kuukausista on kohdallani enemmän kuin sopiva.
Lopettusni 9 vuotta sitten säännöllisen askaroinnin, jolloin olin viikot absolutistina, huomasin viehättyväni yhä enemmän alkoholista.
En kännännyt mutta vuorokauden mittaan nautittu määrä oli mittapuuni mukaan huomattava. Maksa ei vielä reagoinut.
Joten, tissutteluani rytmittävät matkamme. Marrakuun lopulla kotiuduimme edelliseltä.
Seuraavalle lädemme helmikuun 14.pv joten siihen asti olen tipaton. Jouluna lipsui joten uusivuosi menee 'kuivana'.
Helmikuun jälkeen huhtikuussa kuukaudeksi.
En minä matkoillakaan kännää mutta olen arvioinut, että 14 - 17 viikon tissuttelulla tulee vuosikiintiö täyteen.
Kotona motiivinani on kuntosalille vuodeksi etukäteen lunastettu kortti jota käytän viidesti viikossa. Kilpailin aikoinaan olympianostoissa joten entistä tuntumaa ja nykyistä tolkkua on.
Luulenpa, etten ole ainoa jolla vapaa-ajan riittävä lisääntyminen muuttaa suhdetta a-holiin.
Itselläni huomaan tuon heikkouden ja parin ensimmäisen kuukauden jälkeen jouduin tekemään ratkaisuja.
Mutta, nauti sinä kuohkarista tai shampanjasta, olkoon kumpaa tahansa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731