Löytyykö muita joiden mielestä Karinin hahmo on tosi ärsyttävä? Itsekeskeinen ihminen, joka osaa ajatella vain itseään. Tosielämässä en voisi sietää tuollaista tyyppiä.
Sarjan kannalta Karinin hahmo tosin on ihanteellinen. Tarvitaanhan joku tuomaan säpinää eli rakastumaan huonoihin miehiin, vokottelemaan ex-miestään takaisin ja saamaan tarpeettomia raivokohtauksia.
Karin
kotikatufani
3
1238
Vastaukset
- mie vaan
niin minä olen pienessä päässäni pähkäillyt että oltasko siitä tekemässä jotai mielisairasta? mun ajatus...
- Icie
Karinista on tullut ihan mahdoton, syyttää Hannesta ja Tuijaa aviorikoksesta ja vetoaa siihen, että hän itse on kunnon ihminen. Hänhän se petti Hannesta Akin kanssa ja teki Timo-Velinkin Hannekselta salaa. Kunpa joku mies huutaisi Karinille joskus: Suu kiinni! Ja sellaisella voimalla, että nainen uskoisi sen.
- hyvä
Karinia tarvitaan. Ei se Dallaskaan olisi ollut mitään ilman JiiäRrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741