Lindsay ja Ryan

Pumpuli

Mitä tapahtuu Lindsaylle ja Ryanille? Kyllä mä tiedn että he ovat sukulaisia, mutta eniten kiinostaa miten Lindsay lähtee sarjasta? Sillä hänhän ei enään esiinny 3. tuotantokaudella...

14

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jampe

      Soot ihan tyhjä arpa! eikä ne ole edes sukua toisilleen, nobo.

    • _nana_

      en nyt muista ihan tarkalleen kun kattelin sen 2.tuotankokauden joskus ennen kesää :/ ...mutta mun mielestä ne deittailee hetken aikaa mutta sitten se muija muuttaa äitinsa kanssa pois sielä Orange Countrysta.(vai miten ikinä kirjotetaankaan)Mutta siinä ennenkö se muuttaa pois kerkiää tapahtuu kaikkee.;D Mutta ei ihan kaikkee uskalla paljastaa ettei toiset suutu jos sattuu lukeen tän.Niin ja jos juttu ei mennykkään noin niin olkaa kilttejä ja korjatkaa asia :)

      • _NA_NA_

        ...se kirjoitetaan =)


      • iho
        _NA_NA_ kirjoitti:

        ...se kirjoitetaan =)

        on ne sukuu lindsay ja ryan nobo!


      • uhiku

        mä tiiän mitä tapahtuu caleb saa sydärin kirsten alkaa ryyppää marissa rakastuu alexiin ryanin veli yrittää raiskata marissan.


      • oc ftw
        uhiku kirjoitti:

        mä tiiän mitä tapahtuu caleb saa sydärin kirsten alkaa ryyppää marissa rakastuu alexiin ryanin veli yrittää raiskata marissan.

        ja marissa ampuu tämän! ;D


      • tyttaa
        uhiku kirjoitti:

        mä tiiän mitä tapahtuu caleb saa sydärin kirsten alkaa ryyppää marissa rakastuu alexiin ryanin veli yrittää raiskata marissan.

        Onko Marissa ja Ryan silti vielä yhdessä, vaikka sen Ryanin veli yrittää raiskaa sen??


    • Damn-it

      Btw, Ryan ja Lindsay EI oo sukua toisilleen. Lindsayn isä on SETHIN vaari, eikä Ryan oo mitään sukua Coheneille ^^

      • Pumpuli

        Mutta Lindsay ja Ryan ne on sillä tavalla sukua. Eihän Ryan tietenkään ole Lindsaylle verisukulainen. Kirsten ja Sandyhan adoptpoivat Ryanin(adoptpoiko ne muuten Ryanin?) Eli kyllähän Ryan ja Lindsay ovat melkein sukulaisia. Onneks tää on vaan saippuaopperaa... :)


      • faktahommaa
        Pumpuli kirjoitti:

        Mutta Lindsay ja Ryan ne on sillä tavalla sukua. Eihän Ryan tietenkään ole Lindsaylle verisukulainen. Kirsten ja Sandyhan adoptpoivat Ryanin(adoptpoiko ne muuten Ryanin?) Eli kyllähän Ryan ja Lindsay ovat melkein sukulaisia. Onneks tää on vaan saippuaopperaa... :)

        Lindsay on Ryanin tätipuoli, aika seksikästä.


      • _nana_
        faktahommaa kirjoitti:

        Lindsay on Ryanin tätipuoli, aika seksikästä.

        Kaikkihan haluis deittailla omaa tätipuolta :D


    • Viehe

      Ryan menee naimisiin isoisänsä aukustinuksen kanssa koska on kipeästi rahan tarpeessa ja haluaa kyniä vanhan rappeutuneen kaakin. Sarja näytetään puolen yön jälkeen kiihkeiden suutelukohtausten takia ukon ja ryanin välillä.
      Lindsay lähetetään piiaksi läheiseen kartanoon ja hän jääkin vanhaksi piijaksi. Ryan puolestaan elää loppuelämänsä onnellisesti elämän pureman siippansa kainalossa. Sarja jää tauolle...

      • Eii

        ei pidä kyllä paikkaansa tuo viehen KEKSIMÄ juttu. :D


    • jaa

      lindsay lähtee pois seuraavassa jaksossa muuttaa äitinsä kanssa pois hyvä vaan mä vihaan lindsay:ta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe