Maahantunkeutujien suomalaisia kohtaan tekemät rasitiset rikokset alkavat saavuttaa huippunsa. On aika otta yhteyttä päättäjiin sähköpostikampanjan muodossa ja vaatia nopeita toimenpiteitä.
Tässä täsmäosoitteisto niistä päättäjistä, jotka tekevät matu-työtä:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Ja tässä malliviesti, olkaapa hyvät:
Jos rasismi lisääntyy Suomessa siihen on syynsä:
Arvoisa ministeriön työryhmän jäsen.
Uusi valmisteltu laki maahanmuuttamisesta on mielestäni kohtuuton. Esimerkiksi somaleita ei
enää tulla käännyttämään lainkaan. Lisäksi heiltä ei edes vaadita oikeita henkilötietoja ja kuten tiedämme on niitä monesti muuteltu.
Yhdistelmä on katastrofaalinen.
Vaadin Suomen kansalaisena, että kansallamme on oikeus päättää omista asukkaistaan itse. Ei niin että päätöksen tekee jo turvapaikan hakija "hävittäessään" henkilötodistuksensa.
Kysyn miksi tällainen on mahdollista? Mihin tällä pyritään? Koska saamme yhtä monikulttuurilliset mellakat kotisuomeenkin kuin ranskalaisilla oli?
Lisäksi haluan Teidän ryhtyvän nopeisiin toimenpiteisiin perustuslain muuttamiseksi kansalaisuus-osiltaan. Perustuslakia pitää muuttaa niiltä osin, että jos Suomen kansalaisuuden saanut ulkomaista alkuperää oleva henkilö syyllistyy törkeisiin rikoksiin Suomessa, kansalaisuus voidaan ottaa pois.
Viimeaikainen maahanmuuttajien aikaansaama silmitön väkivalta vaatii mielestäni ripeitä toimia.
Kiitos
vastauksestanne
Kunnioittaen
Hmmmtz Karvapää
Helsinki
Sano EI Maturikollisuudelle
11
820
Vastaukset
Toivottavasti poistetaan.
- Kraiveli
Tuntuu sattuvan.
- sulla...
Onko sulla kaikki kotona, vai tuliko kitattua jouluna liikaa glögiä? Vai aloititko jo uuden vuoden juhlinnan?
- jshfh
Tuo tekstihän on täyttä asiaa. Mikä sinua siis vaivaa? Vai oletko joku hyysäri?
ja taaskaan "suoraselkäsuomalaisrassut" ei ota vastuuta edes omasta rasismistaan...
- ...........,,.................
Mamut ovat itse aiheuttaneet rasismin huonolla käytöksellään.
...........,,................. kirjoitti:
Mamut ovat itse aiheuttaneet rasismin huonolla käytöksellään.
mies vai minnihiiri
- mamut
karvapää kirjoitti:
mies vai minnihiiri
kotiis asumaan niin sustakin tulee rassu,tervetuloa joukkoon, matelija.
- Rongoteus
mitä eroa on ksenofobialla ja rasismilla. Vastaapa kerran ja ole mies - älä muslimi.
- Rongoteus
karvapää kirjoitti:
mies vai minnihiiri
193 cm pitkä ja 120 kiloinen suomalainen mies. Mitä muuta haluat tietää?
- Ennustajaeukko
Tiedätkö tulevaisuutesi Suomessa? Minä uskallan ennustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364013Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770