-rakettien paukkeen keskellä pysähdyn miettimään tätä yksinäisyyttä, kaikki on hyvin ei puutu kuin kainalo johon käpertyä. suukko ja kuiskaus hyvää uutta vuotta kulta...
onnellista uutta vuotta teille kaikille.
kuinka moni
23
1403
Vastaukset
- Just me
olen minäkin tätä uutta vuotta vaihtamassa. Ei kivaa, mut parempi näin kuin kompromissi suhteessa. Kuiskimassa uudenvuoden toivotuksia toiselle, josta ei kuitenkaan oikeesti välitä. Niistä mulla on kokemuksia liikaakin. Enää en sellaiseen toivottavsti ajaudu. Voipi siis olla yksinäisiä uusia vuosia edessä enempikin??
- yksin
kuin yhdessä tämän örisevän lihavan ja vittuilevan äijän kanssa. Vaihautetaan osia!
- Tuulitukka
Yksin vietän minäkin iltaani, kuten olen viettänyt jo kymmenen vuotta.
Olen yksin, mutta en ole yksinäinen, sillä olen sinut itseni kanssa.
Eikä se, että olen yksin, tarkoita, etteikö minulla olisi lapsia, sukulaisia, ystäviä. Vain parisuhde puuttuu, mutta ei se minua häiritse, sillä olen sinut itseni kanssa ja sopeutunut tilanteeseen.
Sitäpaitsi, tämä on oma valintani.
Hyvää uutta vuotta kaikille.- saunasta tulleella
Yksin ja niin, sopusoinnussa itseni kanssa, taidan olla minäkin. Minäkin kaipaisin käpertymiskainaloon. Iloista Uutta Vuotta!
- SininenBlue
Tilapäisesti 9 vuotta olen ollut.
Niin olen erakoitunut,oikeen usko parisuhteeseen,
naimisissa ehdin olla 25 vuotta.
Joskus tää jäytää, yksin oleminen.
Kapakissa käyn noin kaksi kertaa vuodessa,tiedä
mitä etsimässä.
Ehkä Sinua Tähtisilmä?.
Abbaa soittelen,uutta vuotta toivottaen
karijuhani. - Tuulitukka
SininenBlue kirjoitti:
Tilapäisesti 9 vuotta olen ollut.
Niin olen erakoitunut,oikeen usko parisuhteeseen,
naimisissa ehdin olla 25 vuotta.
Joskus tää jäytää, yksin oleminen.
Kapakissa käyn noin kaksi kertaa vuodessa,tiedä
mitä etsimässä.
Ehkä Sinua Tähtisilmä?.
Abbaa soittelen,uutta vuotta toivottaen
karijuhani.yhdeksän vuotta "tilapäisesti" yksin?
Ei yksin olemisen tarvitse tarkoittaa erakoitumista. Jos haluat löytää Tähtisilmäsi, lähde ulos, ihmisten joukkoon, harvoin ketään tullaan kotoa hakemaan.
Toivotan Sinulle juuri sellaista uutta vuotta, kuin itse toivot sen olevan.
Lentosuukko...kuin höyhen, liitäköön poskellesi. - SininenBlue
saunasta tulleella kirjoitti:
Yksin ja niin, sopusoinnussa itseni kanssa, taidan olla minäkin. Minäkin kaipaisin käpertymiskainaloon. Iloista Uutta Vuotta!
Kehon kieli lämpöä hehkuen,pöydän ääreen
valossa kynttiläin.
Lasi huurteinen,tee tai kahvikupponen.
Anna ajatuksesi lentää menneeseen,tulevaan.
Lämmin syli Sinullekin on.
Kiitos samoin.
karijuhani - SininenBlue
Tuulitukka kirjoitti:
yhdeksän vuotta "tilapäisesti" yksin?
Ei yksin olemisen tarvitse tarkoittaa erakoitumista. Jos haluat löytää Tähtisilmäsi, lähde ulos, ihmisten joukkoon, harvoin ketään tullaan kotoa hakemaan.
Toivotan Sinulle juuri sellaista uutta vuotta, kuin itse toivot sen olevan.
Lentosuukko...kuin höyhen, liitäköön poskellesi.Suukkosi saavutti minut.
Myös sanasi saivat minut miettimään.
Kosinko ensimmäistä vastaantulevaa naista,
vai ehdotanko teatteria,kaunista kävelyä
kuutamossa.
Olen niin kauan ollut vailla vakinaista seuraa,
menee sormi suuhun.
karijuhani. - Tuulitukka
SininenBlue kirjoitti:
Suukkosi saavutti minut.
Myös sanasi saivat minut miettimään.
Kosinko ensimmäistä vastaantulevaa naista,
vai ehdotanko teatteria,kaunista kävelyä
kuutamossa.
Olen niin kauan ollut vailla vakinaista seuraa,
menee sormi suuhun.
karijuhani.Taidat huiputtaa, ainakin minua.
Noin kauniisti kirjoittava ei voi olla erakko, eikä vailla seuraa.
Ettäs kehtaat!......;) - ja juhlavaatteet
saunasta tulleella kirjoitti:
Yksin aion olla kotosalla koko illan, mutta siltä varalta, että joku tulee ... pitäiskö sanoa, ettei koskaan tiedä, kuka tulee käymään .. hehe.
Katselen enemmän ja vähemmän laillisia ilotulitusraketteja pihalta.
Ei ongelmaa kainalosta johon käpertyisi, olisi suuri elämänmuutos nykyiseen.
Kaikkea hyvää kaikille! - Sininen Blue
Tuulitukka kirjoitti:
Taidat huiputtaa, ainakin minua.
Noin kauniisti kirjoittava ei voi olla erakko, eikä vailla seuraa.
Ettäs kehtaat!......;)Ehkä olet jo nukkumassa,lue tämä herätessäsi.
Kartanolla käyn,hymyn sinne,toisen tänne suon.
Tulet luokseni ah, niin ihanalta tuoksuen.
Kauneutesi häikäisee paisteen auringon,
joka Sinua hyväilee.
Me suutelemme,hyväilemme kuiskimme helliä sanoja
toisillemme.
Pois lähdemme luota toisten,halua onnemme jakaa.
Saavumme majaan puutarhan.
Riisun Sinut,Sinä minut.
Vaivumme sängyn pehmeyteen.
Herään.
Olen saanut erektion.
karijuhani
- Ansku
kotona, jossain on kuitenkin rakkaita ja läheisiä.
Aina ei ole mahdollisuutta olla yhdessä, mulla on ihan hyvä mieli, en tunne itseäni yksinäiseksi. - vaihtoehto
herää unelmoimasta tee jotain mene jonnekin etpähän olisi yksin, mutta parempi yksin kun katsella juopuvaa miestä joka valittaa,jauhaa samaa tarinaa ja anelee hierositko mun niskoja
siinä sitten hierot niskaa passaat syötävää ym.. - Nanni
olen yksin juuri nyt. Tosin kävin vanhempiani
tervehtimässä alkuillasta.
Nyt kuuntelen rakettien pauketta yksin viiniä juoden ja muistellen onnellista edellistä uutta vuotta ja ihmettä toivoen.
Ystäviä olisi ollut minullakin, mutta en halunnut
tänä iltana heidän seuraa. Tekstareita olen saanut ja lähetellyt niitä.minäkin iltaani viettelen, jo ties monettako vuotta. Tyynyn saan kainaalooni kun itseni viereen köllähdän.
Yksi tekstiviesti tuli uudenvuoden toivotuksena, oli se sentään yhtä enemmän kuin jouluksi ja hyvä näin.- Nanni
sitroen kirjoitti:
minäkin iltaani viettelen, jo ties monettako vuotta. Tyynyn saan kainaalooni kun itseni viereen köllähdän.
Yksi tekstiviesti tuli uudenvuoden toivotuksena, oli se sentään yhtä enemmän kuin jouluksi ja hyvä näin.että olet yksin, vaikutat symppikseltä.
Meitä taitaa olla suomen maassa paljon yksin tänä iltana mutta miksi?
- Resonanssi
Yksinpä minäkin yskiskelen, yksinoloani ylistelen. Ensimmäinen Uusi Vuosi aivan yksin ja ajattelen, että ehkä tähänkin tottuu - joskus, tai sitten ei! No, en nyt aivan yksin, kissa kehrää kainalossa, onhan se sekin jotain. Niin, ja tekstareita tulee, sillä sehän on nykyaikaa!
Onnen omenoita, menestyksen mansikoita!
Läheisyyttä, lämpöä ja helliä hetkiä!
Onnea vuodella 2006! - Aleksandrovitsh
Olen nyt yksin.
Meillä on aina ollut venäläinen perinne, että uutena vuotena annetaan lahjoja, tosin paljon vaatimattomampia kuin jouluna. On valettu tinaa ja joskus ammuttu raketteja.
En oikein osaa kaivata noita aikoja. Tuntuu, että ne perinteet olivat lähinnä joulun rääppiäisiä.- tähtitoimittaja
siitähän onkin kysymys, mitä odotuksia ladataan jouluun, uuteenvuoteen tai mihin tahansa juhlapyhään, ja mitä ne itsekullekin merkitsevät. Suurinta osaa näyttelee uskonto, se määrää miten ihmiset mihinkin suhtautuvat, ja uskonnon isosisko, kulttuuri, taas kertoo miten rituaalit menee itsekullakin. Tai päinvastoin. Mutta joululta ei säästy kukaan. .
- Sinä
tähtitoimittaja kirjoitti:
siitähän onkin kysymys, mitä odotuksia ladataan jouluun, uuteenvuoteen tai mihin tahansa juhlapyhään, ja mitä ne itsekullekin merkitsevät. Suurinta osaa näyttelee uskonto, se määrää miten ihmiset mihinkin suhtautuvat, ja uskonnon isosisko, kulttuuri, taas kertoo miten rituaalit menee itsekullakin. Tai päinvastoin. Mutta joululta ei säästy kukaan. .
oikea rakkaus tule luokseni. Kaipaan kainaloa..ystävää..läheisyyttä!
Jokainen uusivuosi on alkanut txt-viestillä..sinä minua ajattelet..vain muutama sekunti taas tätä alkanutta vuotta!
Oletko kohtaloni, vaikka toisen oma..mene ja tiedä. Näin on vierähtänyt jo 4 pitkää vuotta!
En sinua odota..olet enään ystäväni..muistat minua usein ilman mitään vaatimuksia!
Yksin tänne synnyin ja yksin täältä lähden.
Rakkaus..tule vielä kerran luokseni!
Onnellista Uutta Vuotta kaikille!
- kaipaava suomalainen
Anna Eriksonin sanoin: "Aina yksin, aina sydän syrjällään....jne" Kaipaan niin hellimistä ja lämmintä läheisyyttä....missä olet ihana turvallinen ja tunteellinen 30-50v. mies???
- Kuivelo
alkanutta vuotta sinullekin. Kyllä kaupungilla väkeä riitti vaikka sää oli osan kotiin jättänytkin. Juoma oli kovin monen pään täyttänyt. On siinä omassa rauhassa puolensakin. Lämpimin ajatuksin.
- yksinolossa
oma hyvä seura, mikä sen parempaa!
Erakoitumisen pelko kyllä on, toisaalta
ihmissuhteita työpaikalla, joku ystäväkin,
omaisia muutamia.
Tuntuu että tänä päivänä pitäisi olla
niiiiin seurallinen ja ulospäinsuuntautunut.
Miksi emme voi olla juuri sitä mitä olemme,
ei aina niin seurallisia.
Mä oon mikä oon - kunniaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247