Hyvää uutta vuotta 2006! Aikuisella naisella kuuluu olla kunnon karvavittu.
Kaikille karvavituille
16
4244
Vastaukset
- HÖPÖ HÖPÖ
NO HÖPÖ HÖPÖ:HYI SUA JA SUN KARVAREHKOAS!
- Tupe
Onnekasta ja karrrvaista!
- koskaan
sattunut saamaan- tai näkemäänkään posliinia kun tuota mieltä kehtaat olla?
- aikuinen mies
En tiedä kirjoittajasta, mutta itse olen nähnyt monta kertaa posliinipillun, ja sellaista saanutkin monesti. Enkä tykkää yhtään.
Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu. - Aikinen mies...
aikuinen mies kirjoitti:
En tiedä kirjoittajasta, mutta itse olen nähnyt monta kertaa posliinipillun, ja sellaista saanutkin monesti. Enkä tykkää yhtään.
Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu.on aina myös pentu joka ajattelee kullillaan. Ja posliini KUNNON MIEHEN tiellä pitää...
Sylje sinä vain karvoja pörrö. - näkee
aikuinen mies kirjoitti:
Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu.ettei ole nähnyt paljaasta untakaan. Haaveksii varmaan, mutta kun ei satu vaimokkeella olemaan niin voi voi!!!
- unski
aikuinen mies kirjoitti:
Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu.kyllä naisen vitussa pitää olla karvoja.ei se muuten tunnu miltään.
- karvainen nainen on
unski kirjoitti:
kyllä naisen vitussa pitää olla karvoja.ei se muuten tunnu miltään.
autuus miehelle joka tykkää karvaisesta naisesta. Vielä plussaa tässätapauksessa, jos on karvainen takamus ja huuliparta naisella. On se ihanaa kun karvaiset naisen käsivarret kahmasee kiinni, parrat yhtyvät, ou jee ou jeeee. LOL
- tosi puhetta
karvaisiin vittuihin on pantu kaikki aikoihin te nykyaikojen nössöt vouhotatte vain niistä saatanan sänkijäisistä
- nikita
koska vain karvavittu saa tosimiehen ekstaasiin.
Hyvää uutta vuotta kaikille aluskasvillisuuden ystäville! - Kun karvat on veke
Kokeilepa joskus mille tuntuu painaa pää silopimpille, aivan ihanaa ja kiimaista.
- Kimppakiva
"vittu" on viiden lapsen äidillä ( vasta )
Vanha sanonta; vieläköhän tepsii !
Harvoilla kyllä enää 5 lasta tänä aikoina !
Muuten toi sana kyllä halventaa naista ! - unski
naisella pitää olla vitun ympärillä karvoja.kädessä ei muuten tunnu hyväillessä miltään
- miisa
jos saa kauheet kutisevat näppylät kun ajaa,ei sekään oo kaunista katella.
- niitä karvoja vai
muuta mitä naisesta löytyy. Mee kuule nyt kaappihomo
veskiin handulle ja jätä tämä paikka, karvainen nainen hyi s......... , sehän silloin kun mies.
- kaikilla
voi olla karvat vain silloin kun v... on vähän kurpsahtanut ja venyvä ja silloin se on hyvä peittää karvoin.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219