Kaikille karvavituille

Zerxzes

Hyvää uutta vuotta 2006! Aikuisella naisella kuuluu olla kunnon karvavittu.

16

4244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖPÖ HÖPÖ

NO HÖPÖ HÖPÖ:HYI SUA JA SUN KARVAREHKOAS!

• Tupe

Onnekasta ja karrrvaista!

• koskaan

sattunut saamaan- tai näkemäänkään posliinia kun tuota mieltä kehtaat olla?

• aikuinen mies

En tiedä kirjoittajasta, mutta itse olen nähnyt monta kertaa posliinipillun, ja sellaista saanutkin monesti. Enkä tykkää yhtään.

Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu.

• Aikinen mies...
        aikuinen mies kirjoitti:

En tiedä kirjoittajasta, mutta itse olen nähnyt monta kertaa posliinipillun, ja sellaista saanutkin monesti. Enkä tykkää yhtään.

Aikuisella naisella kuuluu olla karvainen pillu. Pikkutytöt ja niiden panemisesta haaveilevat ovat asia erikseen, ne ovat posliinin perään mutta aikuinen mies tykkää siitä kun aikuisella naisella on karvainen pillu.

on aina myös pentu joka ajattelee kullillaan. Ja posliini KUNNON MIEHEN tiellä pitää...
        Sylje sinä vain karvoja pörrö.

• näkee
        aikuinen mies kirjoitti:

ettei ole nähnyt paljaasta untakaan. Haaveksii varmaan, mutta kun ei satu vaimokkeella olemaan niin voi voi!!!

• unski
        aikuinen mies kirjoitti:

kyllä naisen vitussa pitää olla karvoja.ei se muuten tunnu miltään.

• karvainen nainen on
        unski kirjoitti:

kyllä naisen vitussa pitää olla karvoja.ei se muuten tunnu miltään.

autuus miehelle joka tykkää karvaisesta naisesta. Vielä plussaa tässätapauksessa, jos on karvainen takamus ja huuliparta naisella. On se ihanaa kun karvaiset naisen käsivarret kahmasee kiinni, parrat yhtyvät, ou jee ou jeeee. LOL

• tosi puhetta

karvaisiin vittuihin on pantu kaikki aikoihin te nykyaikojen nössöt vouhotatte vain niistä saatanan sänkijäisistä

• nikita

koska vain karvavittu saa tosimiehen ekstaasiin.

Hyvää uutta vuotta kaikille aluskasvillisuuden ystäville!

• Kun karvat on veke

Kokeilepa joskus mille tuntuu painaa pää silopimpille, aivan ihanaa ja kiimaista.

• Kimppakiva

"vittu" on viiden lapsen äidillä ( vasta )
      Vanha sanonta; vieläköhän tepsii !
      Harvoilla kyllä enää 5 lasta tänä aikoina !
      Muuten toi sana kyllä halventaa naista !

• unski

naisella pitää olla vitun ympärillä karvoja.kädessä ei muuten tunnu hyväillessä miltään

• miisa

jos saa kauheet kutisevat näppylät kun ajaa,ei sekään oo kaunista katella.

• niitä karvoja vai

muuta mitä naisesta löytyy. Mee kuule nyt kaappihomo
        veskiin handulle ja jätä tämä paikka, karvainen nainen hyi s......... , sehän silloin kun mies.

• kaikilla

voi olla karvat vain silloin kun v... on vähän kurpsahtanut ja venyvä ja silloin se on hyvä peittää karvoin.,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe