Tietääkö kukaan mistä sais halvalla? :) sillain 30-50€
The O.c season1 - boksi
11
856
Vastaukset
- miina
anttilasta...osoitteesta www.netanttila.com...
siellä maksaa 39,90 plus toimituskulut- janica-impukka
Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(
- janica-impukka
janica-impukka kirjoitti:
Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(
sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....
- miina
...olisinkohan mä sen perjantaina tilannu...et tällä viikolla sitä odottelen saapuvaksi=) voi harmi jos se on nyt loppu sieltä...sinne tulee kyllä aika usein lisää koska olen monesti ettinyt jotain dvd:tä eikä oo löytynyt mut sit kuitenki sinne on aina ilmestynyt jossain välissä...=) toinen paikka mistä voit koittaa ettiä on www.dvdon.com (en oo varma osoitteesta mut muistaakseni on tollanen), tosin en tiedä löytyykö kaikista boxeista tekstitykset suomeksi...mutta vilkase tota kans jos löytyy=)
- miina
oikea osoite olikin www.cdon.com eikä tuo toinen...toinen näyttää kyllä dvd:tä mutta "vähän" erilasia...=)
- miina
kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)
- janica-impukka
miina kirjoitti:
kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)
Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)
- miina
Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)
ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)
- janica-impukka
miina kirjoitti:
ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)
telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)
toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :) - miina
telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)
toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :)tekstityksillä ei vissiin vielä löydy et se varmaan ilmestyy sit vast ku se on näytetty kokonaan suomessa...tuol www.cdon.com nii se toka kausi löytyy mut tekstitykset ainoastaan englannix ja ruotsix...=( harmi, koska itekin kaipailisin...sit on tietty nää jenkkien eBayt ym. mist vois löytyy halvalla mut niistäkin varmaan suomen kieli puuttuu...mut jos se ei haittaa nii käy kattomas tuolt cdon-paikasta=)
- Ma tiian !
Anttilasta saa jotain 50 .vähän alle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646257
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284635- 573919
- 143825
- 323239
- 693021
- 592866
- 762647
- 471970