The O.c season1 - boksi

_nana_

Tietääkö kukaan mistä sais halvalla? :) sillain 30-50€

11

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miina

anttilasta...osoitteesta www.netanttila.com...

siellä maksaa 39,90 plus toimituskulut

• janica-impukka

Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(

• janica-impukka
        janica-impukka kirjoitti:

Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(

sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....

• miina

...olisinkohan mä sen perjantaina tilannu...et tällä viikolla sitä odottelen saapuvaksi=) voi harmi jos se on nyt loppu sieltä...sinne tulee kyllä aika usein lisää koska olen monesti ettinyt jotain dvd:tä eikä oo löytynyt mut sit kuitenki sinne on aina ilmestynyt jossain välissä...=) toinen paikka mistä voit koittaa ettiä on www.dvdon.com (en oo varma osoitteesta mut muistaakseni on tollanen), tosin en tiedä löytyykö kaikista boxeista tekstitykset suomeksi...mutta vilkase tota kans jos löytyy=)

• miina

oikea osoite olikin www.cdon.com eikä tuo toinen...toinen näyttää kyllä dvd:tä mutta "vähän" erilasia...=)

• miina

kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)

• janica-impukka
        miina kirjoitti:

kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)

Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)

• miina

Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)

ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)

• janica-impukka
        miina kirjoitti:

ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)

telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)

toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :)

• miina

telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)

toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :)

tekstityksillä ei vissiin vielä löydy et se varmaan ilmestyy sit vast ku se on näytetty kokonaan suomessa...tuol www.cdon.com nii se toka kausi löytyy mut tekstitykset ainoastaan englannix ja ruotsix...=( harmi, koska itekin kaipailisin...sit on tietty nää jenkkien eBayt ym. mist vois löytyy halvalla mut niistäkin varmaan suomen kieli puuttuu...mut jos se ei haittaa nii käy kattomas tuolt cdon-paikasta=)

• Ma tiian !

Anttilasta saa jotain 50 .vähän alle .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      181
      17520
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10061
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      126
      6065
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3230
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      22
      2929
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      30
      2859
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2721
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2655
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1910
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      43
      1890
    Aihe