Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

The O.c season1 - boksi

_nana_

Tietääkö kukaan mistä sais halvalla? :) sillain 30-50€

11

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miina

      anttilasta...osoitteesta www.netanttila.com...

      siellä maksaa 39,90 plus toimituskulut

      • janica-impukka

        Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(


      • janica-impukka
        janica-impukka kirjoitti:

        Sitä ei ollu sillä enää :( Tuleekoha sitä enää lisää sinne? Tuntuu ihan siltä että se ois joka paikasta loppunu :(

        sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....


      • miina
        janica-impukka kirjoitti:

        sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....

        ...olisinkohan mä sen perjantaina tilannu...et tällä viikolla sitä odottelen saapuvaksi=) voi harmi jos se on nyt loppu sieltä...sinne tulee kyllä aika usein lisää koska olen monesti ettinyt jotain dvd:tä eikä oo löytynyt mut sit kuitenki sinne on aina ilmestynyt jossain välissä...=) toinen paikka mistä voit koittaa ettiä on www.dvdon.com (en oo varma osoitteesta mut muistaakseni on tollanen), tosin en tiedä löytyykö kaikista boxeista tekstitykset suomeksi...mutta vilkase tota kans jos löytyy=)


      • miina
        janica-impukka kirjoitti:

        sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....

        oikea osoite olikin www.cdon.com eikä tuo toinen...toinen näyttää kyllä dvd:tä mutta "vähän" erilasia...=)


      • miina
        janica-impukka kirjoitti:

        sinä tilasit. Itse kävin siellä eilen ja silloin ainakin oli loppunut....

        kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)


      • janica-impukka
        miina kirjoitti:

        kävin äsken kattomassa ja siellä näytti olevan taas=)kannattaa olla nopea=)

        Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)


      • miina
        janica-impukka kirjoitti:

        Nyt vaan odottelemaan että saan sen kotiin ja pääsen tuijottamaan sitä :)

        ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)


      • janica-impukka
        miina kirjoitti:

        ite tilasin viime perjantai-illalla ja tiistaina tuli pakettikortti kotiin=) antoisia katseluhetkiä sinulle!=) ite oon jo pitänyt maraton-katselun, tänään katoin viimeset jaksot...pieni varotus, viimeinen jakso jaksaa herkistää yhä=)

        telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)

        toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :)


      • miina
        janica-impukka kirjoitti:

        telvisiosta. Oli ihan liian herkkä jakso. Itkin ihan hulluna sen aikana :D Mutta onneksi se Ryan palasi takaisin KOTIIN! :)

        toivottavasti saisin sen heti ensi viikolla :) Vaikka koulupäivinä ei paljoa kerkiä katselemaan. Hei onko sinulla tietoa että voiko toista tuotantokautta ostaa jo jostain halvalla..? :D sillain 40€-50€ :)

        tekstityksillä ei vissiin vielä löydy et se varmaan ilmestyy sit vast ku se on näytetty kokonaan suomessa...tuol www.cdon.com nii se toka kausi löytyy mut tekstitykset ainoastaan englannix ja ruotsix...=( harmi, koska itekin kaipailisin...sit on tietty nää jenkkien eBayt ym. mist vois löytyy halvalla mut niistäkin varmaan suomen kieli puuttuu...mut jos se ei haittaa nii käy kattomas tuolt cdon-paikasta=)


    • Ma tiian !

      Anttilasta saa jotain 50 .vähän alle .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe