teille huuhaaporukka vähäks aikaa :=(((
Tiistaina aamupäivällä lennän sinivalkoisin siivin kohti aurinkoa. Palaan takaisin tuoden valoa mukanani helmikuun puolivälissä :=))))
Oikein hyvät vuodenalut kaikille. Kun palaan laitetaan taas huuhaa sekaisin. Pitäkää huolta toisistanne :=)))
Tavataan kuitenkin vielä chatin puolella tänä iltana :=)))
Itkuiset jäähyväiset
39
2063
Vastaukset
hyvää sellaista typy.......
Ai nii sää lähret lämpöön..........vietä muksa reissu.....=:0)))))))))))- yksitypy
täytyy mun käydä väliin katsomassa senioreita, kun viimeks sieltä lähtiessäni jäivät itkemään :=)))))
- hyvä
yksitypy kirjoitti:
täytyy mun käydä väliin katsomassa senioreita, kun viimeks sieltä lähtiessäni jäivät itkemään :=)))))
kaikki kyynelehtivät mistä lähdetkin mutta eikö ole hienoa kun olet kaikille noin korvaamaton
- ssbadammm
hei hauskaa ja hyvää reissuu sinulle toivon ja muutenkin kaikkea sellaista ja sitten helmikuussa viimeistään tuut kertoo reissustasi kaiken :))
- yksitypy evk
mun pitää kertoo?? Et voi olla ssbadammm tosissas :=))))
Luulen että osa reissussa tapahtuvista asioista kuuluis kielletty alle 20v. palstalle :=))))))) - ssbadammm joteski
yksitypy evk kirjoitti:
mun pitää kertoo?? Et voi olla ssbadammm tosissas :=))))
Luulen että osa reissussa tapahtuvista asioista kuuluis kielletty alle 20v. palstalle :=)))))))tietysti kaikki sun tarttee kertoo, niin no voithan sä ne pahimmat (hurjimmat) kertoo sillee varovasti tai jotenkin sillee :DD
- yksitypy evk
ssbadammm joteski kirjoitti:
tietysti kaikki sun tarttee kertoo, niin no voithan sä ne pahimmat (hurjimmat) kertoo sillee varovasti tai jotenkin sillee :DD
pahimmat sitten silleen kiertäen ja kaartaen :=)))
Sen kierto-ja kaartokielen ymmärtävätkin sitten vaan naiset :=))))
- nämä nyt
jäähyväiset olleet jos palaat helmikuussa taas takaisin ja pieni tauko tekee hyvää itse kullekkin
- yksitypy evk
pienet jäähyväiset vaan ja varmaan tekee hyvää :=)))
Jos sillä välin pääsisin tästä huuhaa-riippuvuudesta.
kaukomaille niin houkuttele sieltä muutama tumma komistus tätä huuhaa- palstaa komistamaan:)))
- yksitypy evk
jos muutaman mukanani toisin, mutta ne ei oikein pidä siellä naista missään arvossa, niin pysykööt kuitenkin maassaan. Mehän ei suomi-poikia vaihdeta niihin vaikka olisivat kuin komeita. :=))))
Ne vaitaa siellä naista kuin paitaa. Eihän meitä sellaset kiinnosta tuputuu. Vai mitä? :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
jos muutaman mukanani toisin, mutta ne ei oikein pidä siellä naista missään arvossa, niin pysykööt kuitenkin maassaan. Mehän ei suomi-poikia vaihdeta niihin vaikka olisivat kuin komeita. :=))))
Ne vaitaa siellä naista kuin paitaa. Eihän meitä sellaset kiinnosta tuputuu. Vai mitä? :=))))Vaihdellaan me vaan niitä miehiä:))))
- yksitypy evk
tuputuu kirjoitti:
Vaihdellaan me vaan niitä miehiä:))))
aivan. Ymmärrämme toisiamme aika hyvin tuputuu :=)))))
yksitypy evk kirjoitti:
aivan. Ymmärrämme toisiamme aika hyvin tuputuu :=)))))
metkut pysyy ennallaan:))))
- yksitypy evk
tuputuu kirjoitti:
metkut pysyy ennallaan:))))
sitten kohdella näitä meidän huuhaamiehiä sillä aikaa silkkihansikkain :=))))
Älkää vaan pelottako niitä pois :=(((( yksitypy evk kirjoitti:
sitten kohdella näitä meidän huuhaamiehiä sillä aikaa silkkihansikkain :=))))
Älkää vaan pelottako niitä pois :=((((oikein hyvänä pidetään eikä ketään päästetä pois. Täällä on oikein helliä ja ymmärtäväisiä naisia ihan joka pojalle:)))
- awerell
ja hauskoo reissuu....
- yksitypy evk
ja oles kilttinä sillä aikaa :=))))
- AMR-52
...typy ja Hyvää Lomailua siel lämpöses..)))) ko tuot sitä valoo,ei sit sen yhen tarinan malliin..))) säkil...))))
- yksitypy evk
Antza vaan paljon enemmän :=)))
Voin tuoda simpukan kuoria myös. Minulla kyllä niitä jo yks laatikko täynnä. Mutta kun aina löytää vaan kauniimpia :=)))
- Miesääni
Niin jätät meidät.Kukaan ei voi paikata sinua Typy.Yritän tulla kovaa sinnepäin niin kuin tiedät,muutaman viikon päästä.Mutta vauhti taitaa olla niin kova,että meen saman verran eteenpäin.Ole varovainen rantavedessä lotratessa,ja jos tulee hätä huuda minua,niin hyppään koneesta avuksesi uimarengas kaulassa.Kun tullaan reissusta voidaan vertailla rusketusrajoja.Siis ei hätää keho auttaa jos tulee vettä kenkiin.Hyvää lomaa.
- yksitypy evk
me vertaillaan? Minulla ei koskaan ole rajoja missään :=)))
Onko sulla miesääni uikkarit rannalla?? Nehän on niin kuumatkin :=)))
Tulehan perässä, vaikka ohi lennätkin :=((
Hyvää lomaa myös sinulle :=))))
- nylkkäri
nauti elämästä
nauti ystävistä joita sinulla on paljon.- yksitypy evk
jääkin nyt tänne :=(((
Mutta palajan taas kohta. Sitten Nylkkäri taas lauletaan ja soitetaan :=))) - nylkkäri
yksitypy evk kirjoitti:
jääkin nyt tänne :=(((
Mutta palajan taas kohta. Sitten Nylkkäri taas lauletaan ja soitetaan :=)))otan huuhaa-kuoron johtooni ja me laulamme sinulle ON IHMEEN HYVÄ KOTIIN TULLA TAAS.
"ovat kaikki tulleet sua vastaan" jne.
- jeffjeff
vieläkös minä ehdin lähtöitkut itkeä:'(:'(
mutta typy ethän lähde vaan väärillä siivillä
kun ne sinivalkoiset tuovat illaksi kotiin:)))
hyvää vuodenalkua myös sinulle ja ota lomastasi
laikki irti:)))- yksitypy evk
oon oottanut sua koko illan itkemään mun kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :=(((
Aion ottaa todella kaikki irti lomasta.
Patikoin vuoristossa ja naatiskelen muutenkin vaan.
Palataan taas helmikuussa sit nauramaan :=)))))))
Hyvää vuoden alkua myös sinulle jeffjeff. - jeffjeff
yksitypy evk kirjoitti:
oon oottanut sua koko illan itkemään mun kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :=(((
Aion ottaa todella kaikki irti lomasta.
Patikoin vuoristossa ja naatiskelen muutenkin vaan.
Palataan taas helmikuussa sit nauramaan :=)))))))
Hyvää vuoden alkua myös sinulle jeffjeff.ehdin vielä kiva kun minuakin joku kaipaa edes
itkemään kanssaan:)))
tuntuu tosi pitkältä kun sanot että helmikuussa
kuinkas tämä väli eikö saa yhtään nauraa;)))
kyllä typy olet lomasi ansainnut ja pidä hauskaa:))))) - yksitypy evk
jeffjeff kirjoitti:
ehdin vielä kiva kun minuakin joku kaipaa edes
itkemään kanssaan:)))
tuntuu tosi pitkältä kun sanot että helmikuussa
kuinkas tämä väli eikö saa yhtään nauraa;)))
kyllä typy olet lomasi ansainnut ja pidä hauskaa:)))))kaipaan sinua sekä itkemään ja nauramaan :=))))
Niin... ja helmikuu tulee tosi nopeaan.
Hyvät yöt. Nyt lähden tutumaan :=))) - jeffjeff
yksitypy evk kirjoitti:
kaipaan sinua sekä itkemään ja nauramaan :=))))
Niin... ja helmikuu tulee tosi nopeaan.
Hyvät yöt. Nyt lähden tutumaan :=)))ja kauniita unia typy:)))
- Kuunkulkija
Heti kun on saanut nipullisen miehiä koukkuun täällä niin eikös sitten ilmoita ykskantaan että "nyt mää lähden...".
No, ehkä pääsemme tästäkin vielä yli, onnea reissuun, älä tee harkitsematta mitään harkitsematonta. Hauska kuulla miten meni sitten joskus.- yksitypy evk
harkitsevainen typy :=)))
Enhän minä mitään miehiä ole koukkuun saanut :=(((
Mitä nyt vähän pelehtinyt väliin :=))))
Nyt unohdan miehet kokonaan vähäks aikaa ja annan kaiken ajan vain itseni hemmotteluun.
Palataan taas kohta sinä henkevä kuunkulkija :=))))))) - Kuunkulkija
yksitypy evk kirjoitti:
harkitsevainen typy :=)))
Enhän minä mitään miehiä ole koukkuun saanut :=(((
Mitä nyt vähän pelehtinyt väliin :=))))
Nyt unohdan miehet kokonaan vähäks aikaa ja annan kaiken ajan vain itseni hemmotteluun.
Palataan taas kohta sinä henkevä kuunkulkija :=)))))))mitä minusta on sanottu vuosiin! Äitinikin huusi usein että "sinäkin olet aina tiellä" kun huusi minua pois tieltä leikkimästä. Kiitos.
Koita pärjätä ja jos et pärjää niin aloita alusta!
- !!!!
aijot matkata, jos saan udella? Kanarialle? Turkkiin? Egyptiin? Kreikkaan? :-o)
- yksitypy evk
länsirannikon läheisyydessä olevaan saaristoon :=)))))
Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=)))))) - !!!!
yksitypy evk kirjoitti:
Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=))))))olen käynyt niissä kaikissa. Viimeeksi taisin olla Teneriffalla...... mutta ei se mitään, hyviä lomakohteita ovat! Rusketu ja nauti!!!!!!!
Hyvää matkaa!!!!!!!!! :D - menossa
yksitypy evk kirjoitti:
Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=))))))täältä on myös lähdössä iso liuta suht vanhoja ihmisiä sinne tai ovat siinä 50 v nurkilla
Eieiei - lähdet lomalle lämpimään, olet sen ansainnut - monestakin syystä.
Pakko sanoa tämä: KIITOS viimeisestä - nyt vei Typy allekirjoittaneelta yöunet *älä kysy, mitä tarkoitan*
Antoisaa lomaa Sinulle toivottaen, MM.- Sydän.Ystävä
ja onnea uudelle vuodelle! :))
Ja nyt ei aleta porumaan,nauti matkastas ja auringosta :)
Pidetään yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682