Itkuiset jäähyväiset

yksitypy

teille huuhaaporukka vähäks aikaa :=(((
Tiistaina aamupäivällä lennän sinivalkoisin siivin kohti aurinkoa. Palaan takaisin tuoden valoa mukanani helmikuun puolivälissä :=))))
Oikein hyvät vuodenalut kaikille. Kun palaan laitetaan taas huuhaa sekaisin. Pitäkää huolta toisistanne :=)))

Tavataan kuitenkin vielä chatin puolella tänä iltana :=)))

39

2078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää sellaista typy.......
      Ai nii sää lähret lämpöön..........vietä muksa reissu.....=:0)))))))))))

      • yksitypy

        täytyy mun käydä väliin katsomassa senioreita, kun viimeks sieltä lähtiessäni jäivät itkemään :=)))))


      • hyvä
        yksitypy kirjoitti:

        täytyy mun käydä väliin katsomassa senioreita, kun viimeks sieltä lähtiessäni jäivät itkemään :=)))))

        kaikki kyynelehtivät mistä lähdetkin mutta eikö ole hienoa kun olet kaikille noin korvaamaton


    • ssbadammm

      hei hauskaa ja hyvää reissuu sinulle toivon ja muutenkin kaikkea sellaista ja sitten helmikuussa viimeistään tuut kertoo reissustasi kaiken :))

      • yksitypy evk

        mun pitää kertoo?? Et voi olla ssbadammm tosissas :=))))
        Luulen että osa reissussa tapahtuvista asioista kuuluis kielletty alle 20v. palstalle :=)))))))


      • ssbadammm joteski
        yksitypy evk kirjoitti:

        mun pitää kertoo?? Et voi olla ssbadammm tosissas :=))))
        Luulen että osa reissussa tapahtuvista asioista kuuluis kielletty alle 20v. palstalle :=)))))))

        tietysti kaikki sun tarttee kertoo, niin no voithan sä ne pahimmat (hurjimmat) kertoo sillee varovasti tai jotenkin sillee :DD


      • yksitypy evk
        ssbadammm joteski kirjoitti:

        tietysti kaikki sun tarttee kertoo, niin no voithan sä ne pahimmat (hurjimmat) kertoo sillee varovasti tai jotenkin sillee :DD

        pahimmat sitten silleen kiertäen ja kaartaen :=)))
        Sen kierto-ja kaartokielen ymmärtävätkin sitten vaan naiset :=))))


    • nämä nyt

      jäähyväiset olleet jos palaat helmikuussa taas takaisin ja pieni tauko tekee hyvää itse kullekkin

      • yksitypy evk

        pienet jäähyväiset vaan ja varmaan tekee hyvää :=)))
        Jos sillä välin pääsisin tästä huuhaa-riippuvuudesta.


    • kaukomaille niin houkuttele sieltä muutama tumma komistus tätä huuhaa- palstaa komistamaan:)))

      • yksitypy evk

        jos muutaman mukanani toisin, mutta ne ei oikein pidä siellä naista missään arvossa, niin pysykööt kuitenkin maassaan. Mehän ei suomi-poikia vaihdeta niihin vaikka olisivat kuin komeita. :=))))
        Ne vaitaa siellä naista kuin paitaa. Eihän meitä sellaset kiinnosta tuputuu. Vai mitä? :=))))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        jos muutaman mukanani toisin, mutta ne ei oikein pidä siellä naista missään arvossa, niin pysykööt kuitenkin maassaan. Mehän ei suomi-poikia vaihdeta niihin vaikka olisivat kuin komeita. :=))))
        Ne vaitaa siellä naista kuin paitaa. Eihän meitä sellaset kiinnosta tuputuu. Vai mitä? :=))))

        Vaihdellaan me vaan niitä miehiä:))))


      • yksitypy evk
        tuputuu kirjoitti:

        Vaihdellaan me vaan niitä miehiä:))))

        aivan. Ymmärrämme toisiamme aika hyvin tuputuu :=)))))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        aivan. Ymmärrämme toisiamme aika hyvin tuputuu :=)))))

        metkut pysyy ennallaan:))))


      • yksitypy evk
        tuputuu kirjoitti:

        metkut pysyy ennallaan:))))

        sitten kohdella näitä meidän huuhaamiehiä sillä aikaa silkkihansikkain :=))))
        Älkää vaan pelottako niitä pois :=((((


      • yksitypy evk kirjoitti:

        sitten kohdella näitä meidän huuhaamiehiä sillä aikaa silkkihansikkain :=))))
        Älkää vaan pelottako niitä pois :=((((

        oikein hyvänä pidetään eikä ketään päästetä pois. Täällä on oikein helliä ja ymmärtäväisiä naisia ihan joka pojalle:)))


    • awerell

      ja hauskoo reissuu....

      • yksitypy evk

        ja oles kilttinä sillä aikaa :=))))


    • AMR-52

      ...typy ja Hyvää Lomailua siel lämpöses..)))) ko tuot sitä valoo,ei sit sen yhen tarinan malliin..))) säkil...))))

      • yksitypy evk

        Antza vaan paljon enemmän :=)))
        Voin tuoda simpukan kuoria myös. Minulla kyllä niitä jo yks laatikko täynnä. Mutta kun aina löytää vaan kauniimpia :=)))


    • Miesääni

      Niin jätät meidät.Kukaan ei voi paikata sinua Typy.Yritän tulla kovaa sinnepäin niin kuin tiedät,muutaman viikon päästä.Mutta vauhti taitaa olla niin kova,että meen saman verran eteenpäin.Ole varovainen rantavedessä lotratessa,ja jos tulee hätä huuda minua,niin hyppään koneesta avuksesi uimarengas kaulassa.Kun tullaan reissusta voidaan vertailla rusketusrajoja.Siis ei hätää keho auttaa jos tulee vettä kenkiin.Hyvää lomaa.

      • yksitypy evk

        me vertaillaan? Minulla ei koskaan ole rajoja missään :=)))
        Onko sulla miesääni uikkarit rannalla?? Nehän on niin kuumatkin :=)))
        Tulehan perässä, vaikka ohi lennätkin :=((
        Hyvää lomaa myös sinulle :=))))


    • nylkkäri

      nauti elämästä
      nauti ystävistä joita sinulla on paljon.

      • yksitypy evk

        jääkin nyt tänne :=(((
        Mutta palajan taas kohta. Sitten Nylkkäri taas lauletaan ja soitetaan :=)))


      • nylkkäri
        yksitypy evk kirjoitti:

        jääkin nyt tänne :=(((
        Mutta palajan taas kohta. Sitten Nylkkäri taas lauletaan ja soitetaan :=)))

        otan huuhaa-kuoron johtooni ja me laulamme sinulle ON IHMEEN HYVÄ KOTIIN TULLA TAAS.
        "ovat kaikki tulleet sua vastaan" jne.


    • jeffjeff

      vieläkös minä ehdin lähtöitkut itkeä:'(:'(
      mutta typy ethän lähde vaan väärillä siivillä
      kun ne sinivalkoiset tuovat illaksi kotiin:)))
      hyvää vuodenalkua myös sinulle ja ota lomastasi
      laikki irti:)))

      • yksitypy evk

        oon oottanut sua koko illan itkemään mun kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :=(((
        Aion ottaa todella kaikki irti lomasta.
        Patikoin vuoristossa ja naatiskelen muutenkin vaan.
        Palataan taas helmikuussa sit nauramaan :=)))))))

        Hyvää vuoden alkua myös sinulle jeffjeff.


      • jeffjeff
        yksitypy evk kirjoitti:

        oon oottanut sua koko illan itkemään mun kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :=(((
        Aion ottaa todella kaikki irti lomasta.
        Patikoin vuoristossa ja naatiskelen muutenkin vaan.
        Palataan taas helmikuussa sit nauramaan :=)))))))

        Hyvää vuoden alkua myös sinulle jeffjeff.

        ehdin vielä kiva kun minuakin joku kaipaa edes
        itkemään kanssaan:)))
        tuntuu tosi pitkältä kun sanot että helmikuussa
        kuinkas tämä väli eikö saa yhtään nauraa;)))
        kyllä typy olet lomasi ansainnut ja pidä hauskaa:)))))


      • yksitypy evk
        jeffjeff kirjoitti:

        ehdin vielä kiva kun minuakin joku kaipaa edes
        itkemään kanssaan:)))
        tuntuu tosi pitkältä kun sanot että helmikuussa
        kuinkas tämä väli eikö saa yhtään nauraa;)))
        kyllä typy olet lomasi ansainnut ja pidä hauskaa:)))))

        kaipaan sinua sekä itkemään ja nauramaan :=))))
        Niin... ja helmikuu tulee tosi nopeaan.
        Hyvät yöt. Nyt lähden tutumaan :=)))


      • jeffjeff
        yksitypy evk kirjoitti:

        kaipaan sinua sekä itkemään ja nauramaan :=))))
        Niin... ja helmikuu tulee tosi nopeaan.
        Hyvät yöt. Nyt lähden tutumaan :=)))

        ja kauniita unia typy:)))


    • Kuunkulkija

      Heti kun on saanut nipullisen miehiä koukkuun täällä niin eikös sitten ilmoita ykskantaan että "nyt mää lähden...".

      No, ehkä pääsemme tästäkin vielä yli, onnea reissuun, älä tee harkitsematta mitään harkitsematonta. Hauska kuulla miten meni sitten joskus.

      • yksitypy evk

        harkitsevainen typy :=)))
        Enhän minä mitään miehiä ole koukkuun saanut :=(((
        Mitä nyt vähän pelehtinyt väliin :=))))
        Nyt unohdan miehet kokonaan vähäks aikaa ja annan kaiken ajan vain itseni hemmotteluun.
        Palataan taas kohta sinä henkevä kuunkulkija :=)))))))


      • Kuunkulkija
        yksitypy evk kirjoitti:

        harkitsevainen typy :=)))
        Enhän minä mitään miehiä ole koukkuun saanut :=(((
        Mitä nyt vähän pelehtinyt väliin :=))))
        Nyt unohdan miehet kokonaan vähäks aikaa ja annan kaiken ajan vain itseni hemmotteluun.
        Palataan taas kohta sinä henkevä kuunkulkija :=)))))))

        mitä minusta on sanottu vuosiin! Äitinikin huusi usein että "sinäkin olet aina tiellä" kun huusi minua pois tieltä leikkimästä. Kiitos.

        Koita pärjätä ja jos et pärjää niin aloita alusta!


    • !!!!

      aijot matkata, jos saan udella? Kanarialle? Turkkiin? Egyptiin? Kreikkaan? :-o)

      • yksitypy evk

        länsirannikon läheisyydessä olevaan saaristoon :=)))))
        Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=))))))


      • !!!!
        yksitypy evk kirjoitti:

        länsirannikon läheisyydessä olevaan saaristoon :=)))))
        Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=))))))

        olen käynyt niissä kaikissa. Viimeeksi taisin olla Teneriffalla...... mutta ei se mitään, hyviä lomakohteita ovat! Rusketu ja nauti!!!!!!!

        Hyvää matkaa!!!!!!!!! :D


      • menossa
        yksitypy evk kirjoitti:

        länsirannikon läheisyydessä olevaan saaristoon :=)))))
        Moikka sinullekin huutomerkki. Uusi tuttavuus. Palataan taas :=))))))

        täältä on myös lähdössä iso liuta suht vanhoja ihmisiä sinne tai ovat siinä 50 v nurkilla


    • Eieiei - lähdet lomalle lämpimään, olet sen ansainnut - monestakin syystä.


      Pakko sanoa tämä: KIITOS viimeisestä - nyt vei Typy allekirjoittaneelta yöunet *älä kysy, mitä tarkoitan*


      Antoisaa lomaa Sinulle toivottaen, MM.

    • Sydän.Ystävä

      ja onnea uudelle vuodelle! :))
      Ja nyt ei aleta porumaan,nauti matkastas ja auringosta :)
      Pidetään yhteyttä!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe