Istuin muutama vuosi sitten paikallisjunassa kannettavan cd-soittimen kanssa. Kuuntelin musiikkia aivan rauhassa omissa ajatuksissani. Röyhtäisin vahingossa ihan kamalaan ääneen täpötäydessä junavaunussa kun en tajunnut, että vaikka en kuule muiden ääniä kuulokkeiden alta, niin muut kuulevat minut. Kyllä hävetti istua loppumatka keskutaan muiden tuijottaessa...niin ja kerran lähdin junalla töihin siten, että huomasin vasta junassa että olin pukenut paidan saumapuoli ulospäin. Kyl sekin oli noloa.
Junassa
Röyh
2
1618
Vastaukset
- just joo.
No miksi et käynyt junan vessassa kääntämässä paitaa, tollo!
- ja kotona olen paljolti vain
aamutossut jalassa, jotka jalassa käyn pihallakin (ok-talo). Kerran sitten joku soitti ja pyysi kyytiä jonnekin kauppaan ja pian sittenkin. Mä lähdin heti ja vasta kaupassa mä huomasin että mulla on vielä aamutossut jalassa, emn ollut muistanut vaihtaa hollannikkaisiini, jotka jalassa yleensä nämä lyhyet kauppareissut tein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627