Eli ostin uuden boshin bensapumpun, koska alkuperäisen pumpun tuotto ei riittäny koneen tarpeille koska konetta viritettiin. Orkkis pumppu jäi tankin sisälle, ja uusi pumppu pantiin sarjaan vanhan kanssa(auton alle) Eli vanha pumppu toimii syöttöpumppuna uudelle, ja ongelmana on nyt että uus pumppu pitää ihme sirinää, semmosta kuin siellä olisi ilmaa/vähä pensaa.. uudessa pumpussa oli irrotettava takaisku venttiili n:4mm reiällä josta pensan pitäs mennä koneelle, ja otin sen pois ja laitoin tilalle suoran putken. bensan paineet on 3bar ja välillä pumppu inisee, kun paineet nostetaan 4baariin niin pumppu hiljenee tyystin.. Että onko pumpussa vika vai pitääkö se takaisku sinne laittaa jotta pumpulle tulisi tarvittava vastapaine? Uus pumppu tuottaa about 200 litraa tunissa. Luulis että tommosesta 4mm reiästä ei tule kaakkua 200litraa jos siellä on vielä takaiskukin välissä.. Vai voiko tulla? Kerkesin vielä panna sen takaiskunkin talteen, enkä voi koittaa että poistuuko vika? Pakko varmaan mennä ostamaan uusi takaisku että voi kokeilla, ellei joku osaa auttaa..?
bensa
pumppu
3
278
Vastaukset
siinä käy, kun tekee vaan eikä mieti, mitä on tekemässä.
- vakavaa
Eipä tässä mitään vakavaa ole tapahtunut,vaan pientä ääntä kuulluu joka häiritsee välillä.. Antaahan pumppu varmasti kunnon rööristä enemmän tavaraa kuin kuin pienestä.. Ei siinä auta kuin etsiä se takaisku ja testata kerran ku kaikki vaan viisastelee tällä palstalla..
- Masentaja*
Toi sitikka pelle on näillä palstoilla aina vaan viisastelemassa. Joten pidähän vanha äijjä se pääs välillä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277