auto käy vähän aikaa ja kun antaaa kaasua niin auto sammuu kuin seinään autoo on vaihdettu kondensaattori,katkojankärjet,pyörijä,virranjakajankansi,eli mikä siis voi olla vikana??
auto om lada.
käynti häiriöitä??
6
734
Vastaukset
- ..............................
Yritä keksiä malli jossa on kärjet!
- putsari
Onko ilman putsari tarkistettu? Mites onko tyhjäkäynti ruuvi väärin säädetty/lähtenyt, tippunut pois? Mites seos ruuvi? Täysin kiinni/auki?
- tomppa
tyhjäkäynti ruuvi on täysin kiinni ja seoksen säätöruuvi on melkein kiinni
- tomppa
ja miten saan seoksen säätöruuvvin suunnilleen oikeaan kohtaan?
tomppa kirjoitti:
ja miten saan seoksen säätöruuvvin suunnilleen oikeaan kohtaan?
saat TÄYSIN oikeaan kohtaan seuraavasti:
- aja tai käytä moottori lämpimäksi
- säädä tyhjäkäynti hieman normaalia hitaammalle
- kierrä seosruuvia sisäänpäin niin pitkälle, että moottorin käynti alkaa huonontua
- kierrä seosruuvia aukipäin niin pitkälle, että moottorin käynti alkaa huonontua
- kierrä seosruuvi äskeisten puoliväliin
- säädä tyhjäkäyntinopeus isommalle, sopivaksi.
Jos seosruuvin avaus ei huononna tyhjäkäyntiä, on kaasuttimen akseliläpiviennit kuluneet. Säädä siinä tapauksessa seosruuvi 3/4 kierrosta (tms) aukipäin siitä käyntiä haittaavasta kiinni-asennosta.
Huomaa, että seosruuvi ei vaikuta muulloin kuin tyhjäkäynnillä. Ja pakokaasumittauskin tehdään vain tyhjäkäynnillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277