Tällä osastolla on ikuinen kärhämä siitä, mikä on ison munan mitta eli:
Minkä kokoinen heppi on iso?
Ja vastaajan sukupuoli?
GALLUP
5
1851
Vastaukset
- SUURUUDENHULLU
NO MUN PIRRRI ON KAKS METRIÄ PITKÄ JA YHEN LEVEÄ. RIITTÄÄKÖHÄN MITTA. AINIIN JA IKÄ. SEKI ON AIKA SUURI. 112V. OONKO LIIAN NUORI TEIJÄN MIELESTÄ TÄMMÖSELLE PALSTALLE?
T. MEGAGIGAWATTIHEHTAARIKYPPELIN ONNEKAS OMISTAJA.
P.S. HALUAN SITTE GALLUPISTA AIDON REHELLISEN VASTAUKSEN. MUUTKI KERTOKAA NYT IHAN REHELLISESTI JA HÄPEÄMÄTTÄ KIKULINNE KOOT.- iän mukana
tuoma impotenssi on tuonut sinulle helpotusta elämään. Eipähän heppi kynnä maata.
- nainen30
Mulkku on mielestäni jo iso jos se on: pituus 16 cm ylöspäin ja paksuutta 4 cm.
Olen nainen 22v, miehiä 18 ja mielestäni iso on 15 . Pitkä kyrpä, josta jää puolet ulkopuolelle on turha.
- Nappula
Noiden edellisten viestien perusteella mulla pitäis olla iso molo (18cm), mutta on mulle sanottu ihan suoraan että isompikin voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2517592Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1433996Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261707- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958