tiedän kauhuelokuvan IT, jossa on pelle "pääpahana", mutta onko niitä muitakin, missä pelle on pahana??
Pelle kauhuleffassa..
13
2048
Vastaukset
- Heka
Mutta on kuulemma lähes suora kopio It:stä eikä edes kovin hyvä! =0
- Margues
Devils rejects eikös siinäkin ole pelle jossain roolissa ainakin..............
- Heka
Margues kirjoitti:
Devils rejects eikös siinäkin ole pelle jossain roolissa ainakin..............
en tiedä kun en ole itse vielä katsonut. Löytyisikö kyseinen leffa Makuunista?? /=
- Margues
Heka kirjoitti:
en tiedä kun en ole itse vielä katsonut. Löytyisikö kyseinen leffa Makuunista?? /=
En tiedä onko sitä vielä julkaistu suomessa mutta .... se oli kuitenkin hyvä ...hieman erilainen kauhuleffa
- ^*^
Spawn elokuvassa on pelle pahiksena. En tiedä onko kyseinen elokuva luokiteltavissa kauhuksi, mutta ainakin tämä kyseinen pelle oli helvetistä.
- Dille Ville
Killjoy 1-2 sekä Killer Klowns from Outer Space.
- lol
KKFOS On kyllä parhaimmistoon kuuluva elokuva vaikkei mitään suurta hittiä tullutkaan!
- ....
.....
- EnGlAnD
SAWIS on
- alle18....
mikä k? :)
- olenpelle
Tässä on pelle pahana :) http://www.youtube.com/watch?v=m_XT-DcNpHs
- jankl
mikä leffa se on missä pellen näköinen hahmo antaa ohjeita televisio ruudun kautta ku ne on jossain kahlittuina yms ja pitää tyylii raajansa katkoo että pääsee irti
- th.
Todella helppo. Kyseessä on SAW sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733