eli haluaisin tietää, että onko kellään kokemuksia kääpiömonnisten lisääntymisestä?? itselläni on niitä, ja ensin rupesivat kuolla kupsahtamaan, mutta tuossa eräänä kauniina päivänä huomasin pienen pieniä poikasia ihan pinnan tuntumassa, tiheän kasvillisuuden seassa! eli tekivät oikein mukavan jouluyllätyksen minulle :) mietin vain,että kutevatko ne? ei kai ne eläviä poikasia voi synnyttää?? en vain ole huomannut "munia" missään..yksi monninen kyyhötteli siellä pinnan tuntumassa kasvien seassa silloinkin kun huomasin poikaset! ovat kyllä todella pieniä, suurennuslasilla melkein saa katsoa..mietin vain että miten niitä ruokkisi?että säilyisivät hengissä..
ne kääpiömonniset on muuten tosi arkoja, useimmiten kyyhöttävät jossain piilossa, onkohan tyypillistä, vai onko jotain "mätää"? kiitos jos joku viittii vastata!!
kääpiömonnisen poikaset! kaipaa tietoa/apua
sipe
1
441
Vastaukset
- hoitsu
Kaikki monniset kutevat, pienen kutua ei nyt varmaan edes huomaa akvaariosta, vauvoille vauvojen ruokaa likoeläimiä tai pölymäistä vauvakalanruokaa. Monniset on yöaktiivisia eli ei välttämättä ole mitään vikaa kun nyhjäävät päivällä piilossa, ruokatabletit auttaa kun heität niitöä päivällä niin näet myös kalojasi. Onnea vauvoille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038