naiset: Pidätkö ottaa suihin?
Perustelu?
mikä hyvää suihinotossa?
mikä huonoa`?
otatko loppuun?
nieletkö sperman vai syljet pois?
ikäs?
gallub suihinotto!!!
6
3652
Vastaukset
- aina...
Taas yks samanlainen gallup...
- jaa a
kyllä mää tykkään ainankin :)
noh se on vaan kivvaa.
sen maku ja miehen ilmeen näkeminen parasta.
kiva tuottaa toiselle nautintoa.
poskiin vaan sattuu jos liian kauan tekee.niin ne huonot puolet*
loppuun asti yleensä otan.
nielen mällit ;)
17 kesäinen neitonen. Tykkään ottaa suihin, joskus himoitsen sitä enemmän kuin yhdyntää.
Enpä osaa perustella...Kun kuulee miehen huokailut ja tietää, että tekee sen hyvin...
Kostun itsekin märäksi...
Jos liian paksu penis, niin menee vaikeaksi =(
Otan loppuun asti/tilanteen mukaan
Käytän kondomia etten saa tauteja. Jos mies on käynyt testeissä ja on puhdas, niin nielen mielelläni.
22v- Alexx69
Sulla on oikea asenne :)
- jessica
Tykkään ottaa suihin... välillä parempaa kuin seksi....jos mieskin tekee jotain.....On kiva kuunnella kuin mies nauttii :) Ei siinä kauheesti huonoja puolia ole....en vain oikeen tykkää ottaa lasteja suuhun...mutta ehdottomasti tykkään ottaa suihin ilman kortsua..tuntuu miehestäkin paremmalta....oli kiva tossa yhtenä yönä kuunella poikaystävän kehuja ku sano et useimmat naiset jotka ottavat suihin niin hampaat hinkkaa kyrpää..mut kuulemma mä ainakin osasin hommat ja tuntuu hyvälle :) 16.v
- mievuan
...jeps...minä nautin todella paljon myös,kun otan mieheltä suihin...ihanaa.. Kiihotun jo pelkästä ajatuksesta nytkin...slurps! Ja aina loppuun asti..silmiin katsoen..nam!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368