ajattelin laulaa teille.........*avaa ääntääääään....*
Juokse sinä humma kun tuo taivas on niin tummaaaaaaaa...."
no niin....
Ja sit Rahtari......! väitit etten voi olla pervoilemati....Ooon jo ollu kolme päiväääääää....aatteles......
Nii ja ei sit muuta...........=:0))))))))))))))
ILTAA MURUMUSSUKKELIT::::::.
7
642
Vastaukset
ollut piilossa vai miten toi oikein onnistui? Minut se ainakin saa aina laukomaan jotain kaksimielistä.
saa mutkin laukomaan....
Jeps en oo nähny sitä....... heh siks en oo pervoillu.....=:0)))))))
ainakin todistin et voin olla pidempää tuota kiltti...BBrunetti kirjoitti:
saa mutkin laukomaan....
Jeps en oo nähny sitä....... heh siks en oo pervoillu.....=:0)))))))
ainakin todistin et voin olla pidempää tuota kiltti...ettet sinä itse mutta kun yllytetään:)))
tuputuu kirjoitti:
ettet sinä itse mutta kun yllytetään:)))
mut onhan se ku holmesi konsonaan....
onpa tääl hiljaista....... juu uus vuos varmaan hiljenti.... Jengiltä paukut sormille räjähtänyt ne ei voi näpytellä...=:0)))))))))- tipuliinukka
BBrunetti kirjoitti:
mut onhan se ku holmesi konsonaan....
onpa tääl hiljaista....... juu uus vuos varmaan hiljenti.... Jengiltä paukut sormille räjähtänyt ne ei voi näpytellä...=:0)))))))))täällä, mutta joku tökkää?! Se on joko tämä minun koneeni taikka suomi24?!
Luulen kuiutenkin, että molemmat! ;) tipuliinukka kirjoitti:
täällä, mutta joku tökkää?! Se on joko tämä minun koneeni taikka suomi24?!
Luulen kuiutenkin, että molemmat! ;)kaikki töks töks jutut menee suomen piikkiin....tökäsin muuten äske takas....heh.....=:0)))))
- LonesomeMan
Sulle kans ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092782- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141244
- 1011058
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47881