no johan on

jeffjeff

ottikos uusi vuosi niin koville että kaikki
vaan nukkuu:)))

44

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

      Kyllä muutamat vielä uuden vuoden vieton jäljiltä edelleen kukkuuvat.

      • jeffjeff

        ne kukkuuvat jossain muualla ja tuntuupa
        tämä suomi24 tökkivä taas kerran:(


    • potilas

      uuden vuoden bileet alkoi tabu kaappi huoneessa ja loppui rangastus kopissa.

      menetin muistini ja sammuin,muut joivat sampanjaa .....

      aamulla oli osatolla kamalan oksennus haju ja mua syytettiin...

      kova alku uudelle vuodelle....

      nyt pääsin rangastus kopistta ulos ja kohta on osastolla pakko terapiaa ja laulu tunti

      osastolle tuli aamulla uusi psykiatri

      hän parantaa osastolaisia laulamalla

      kippis jeffjeff!

      • jeffjeff

        sie potilaine mitähää sie lupasitkaa ku

        uus vuos alkaap muistatkohaa sie ennää

        ja tuas oot tietyist ottant niiht

        rusehtavvii tabui ja yrjönt

        ooks muutes nähnt oma hoitoo

        mishää sekkii oikee luurajaa

        ettei vua ois tuas mänt lomil


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        sie potilaine mitähää sie lupasitkaa ku

        uus vuos alkaap muistatkohaa sie ennää

        ja tuas oot tietyist ottant niiht

        rusehtavvii tabui ja yrjönt

        ooks muutes nähnt oma hoitoo

        mishää sekkii oikee luurajaa

        ettei vua ois tuas mänt lomil

        olen syytön,vahingossa minä menetin muistini.

        yrjöilin ja....

        en mä muistaakseni ole lupanut mitään.

        en en....


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        olen syytön,vahingossa minä menetin muistini.

        yrjöilin ja....

        en mä muistaakseni ole lupanut mitään.

        en en....

        nyt het lukasemas tuol mitähää sie

        oikee lupasitkaa eik niith voikkaa

        ennää pannakkaa perue


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        nyt het lukasemas tuol mitähää sie

        oikee lupasitkaa eik niith voikkaa

        ennää pannakkaa perue

        lupas,en mä...

        olen syytön,en muista....


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        lupas,en mä...

        olen syytön,en muista....

        meil onkii mustaa valkosel eik

        nyt kyl autakkaa mikkää

        muisti menetyskää


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        meil onkii mustaa valkosel eik

        nyt kyl autakkaa mikkää

        muisti menetyskää

        että sitä mitä ei muista ei ole koskaan tapahtunut.

        mä menetin muistini ja sammuin siis lupauksia en voinut tehdä...


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        että sitä mitä ei muista ei ole koskaan tapahtunut.

        mä menetin muistini ja sammuin siis lupauksia en voinut tehdä...

        mikshää sie mänetitkää sen muistihis

        siehää lupasitkii ol kiltti ja raitis

        ja viel parantuukkii enne ku 2006

        vuos loppuuh


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        mikshää sie mänetitkää sen muistihis

        siehää lupasitkii ol kiltti ja raitis

        ja viel parantuukkii enne ku 2006

        vuos loppuuh

        tabu kaappi ja viina pullo härnäsi mua,mä söin ja join.

        sammuin,menetin muistini.

        Lääkäri oma hoito määrä milloin minut on valmiiksi hoidettu.

        mun mielestä olen jo parantunut ja kunnossa valmis menemään yhteiskuntaan mutta oma hoito on eri mieltä asiasta.

        olen väärin ymmäretty henkilö

        katopppas tabu kaapissa on ruskettavia tabuja.....


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        tabu kaappi ja viina pullo härnäsi mua,mä söin ja join.

        sammuin,menetin muistini.

        Lääkäri oma hoito määrä milloin minut on valmiiksi hoidettu.

        mun mielestä olen jo parantunut ja kunnossa valmis menemään yhteiskuntaan mutta oma hoito on eri mieltä asiasta.

        olen väärin ymmäretty henkilö

        katopppas tabu kaapissa on ruskettavia tabuja.....

        koskekkaa niihi rusehtavvii tabui eks muistakkaa

        et sit sie tuas yrjöilet ja suat ol niish

        haisevish vaattehis

        mimmoist se uus laulelu terapiijaa onkaa

        mitähää siel lauleskellaap


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        koskekkaa niihi rusehtavvii tabui eks muistakkaa

        et sit sie tuas yrjöilet ja suat ol niish

        haisevish vaattehis

        mimmoist se uus laulelu terapiijaa onkaa

        mitähää siel lauleskellaap

        menin piiloon silloin kun muut menivät jonossa terapiaan.

        olen yksin osastolla....

        kyllä nämä maistuu...

        jeffjeff onko sulla kossua

        aletaan kännämään....

        kova alku 2006


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        menin piiloon silloin kun muut menivät jonossa terapiaan.

        olen yksin osastolla....

        kyllä nämä maistuu...

        jeffjeff onko sulla kossua

        aletaan kännämään....

        kova alku 2006

        miul kossuu mut mie en kyl voikkaa haistel

        jos sie tuas vetelet niiht tabui ja kossuu

        mie pyyänkii et miut siirretähä toisel osastol

        tos omp siul kossuu mie en huolikkaa


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        miul kossuu mut mie en kyl voikkaa haistel

        jos sie tuas vetelet niiht tabui ja kossuu

        mie pyyänkii et miut siirretähä toisel osastol

        tos omp siul kossuu mie en huolikkaa

        kiitos ja tyhjennetään se pullo kahestaan.

        mä lupaan että en syö tabuja,juon vaan kossua


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        kiitos ja tyhjennetään se pullo kahestaan.

        mä lupaan että en syö tabuja,juon vaan kossua

        jos sie lupajat varmastkii et se

        tabu kaappi pyssyy kii


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        jos sie lupajat varmastkii et se

        tabu kaappi pyssyy kii

        mie pidän aina lupaukseni....

        kippis....


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        mie pidän aina lupaukseni....

        kippis....

        josh ees nyt pitäsitkii

        kippis potilaineh


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        josh ees nyt pitäsitkii

        kippis potilaineh

        ja nyt musaa viinaa ja naisia....tä on "terapiaa"

        kippis jeffjeff


      • jeffjeff
        potilas kirjoitti:

        ja nyt musaa viinaa ja naisia....tä on "terapiaa"

        kippis jeffjeff

        sie niith naisiikii joh panitkii löytäin


    • on varmaan sormille niilt poksahdellu.....=:0))))))

      • jeffjeff

        oisko niin käynny onneks ei meillä sentään;)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        oisko niin käynny onneks ei meillä sentään;)))

        olis käynny.....Huiiiii ei passaa moista ees aatella......=;8)))))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        olis käynny.....Huiiiii ei passaa moista ees aatella......=;8)))))

        olisi se kamalaa mitä me sitten tehtäis
        täytyis kai opetella näpyttelemään
        varpailla:)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        olisi se kamalaa mitä me sitten tehtäis
        täytyis kai opetella näpyttelemään
        varpailla:)))

        sighökugg,...... juu katos nyt mitä sian saksaa tuli......Mut tekis kyl hyvää vatsalihaksille......=:0))))))))))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        sighökugg,...... juu katos nyt mitä sian saksaa tuli......Mut tekis kyl hyvää vatsalihaksille......=:0))))))))))

        jäädä kirjotukset lyhyeen mä en viitsi edes testata
        ainakaan nyt ehkä joskus sitten:)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        jäädä kirjotukset lyhyeen mä en viitsi edes testata
        ainakaan nyt ehkä joskus sitten:)))

        taidan mennä jotain teltsuu kahtomaan......ku niin hiljastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...*tyksin liioitella......=:0)))))))))))))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        taidan mennä jotain teltsuu kahtomaan......ku niin hiljastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...*tyksin liioitella......=:0)))))))))))))

        voihan tuossa kokeillakin käy myöhemmin katsomassa;)))


    • quistis

      vaan toi mennyt....voi..:o/

      • jeffjeff

        niinpä se taisi olla sinulle aika raskas:(((


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        niinpä se taisi olla sinulle aika raskas:(((

        Mut tiedätkös ettei Quu anna koskaan periksi....Taistelija on....;o))))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        Mut tiedätkös ettei Quu anna koskaan periksi....Taistelija on....;o))))

        sehän oli viimevuonna nyt uusi paljon parempi:)
        Quu on sellainen taistelija joka lopulta
        vie voiton vai mitä:)
        päivä kerrallaan eikä turhia murheita kanneta
        ne joutaa sinne mappi ÖÖÖÖÖ lopullisesti:)


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        sehän oli viimevuonna nyt uusi paljon parempi:)
        Quu on sellainen taistelija joka lopulta
        vie voiton vai mitä:)
        päivä kerrallaan eikä turhia murheita kanneta
        ne joutaa sinne mappi ÖÖÖÖÖ lopullisesti:)

        mappi vitoseen;o))) Elämä on myös asenne...siis miten siihen asennoituu...Tää rakastaa...kaikesta huolimatta:o)) Kuin myös sinäkin...Quu huomaa;o))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        mappi vitoseen;o))) Elämä on myös asenne...siis miten siihen asennoituu...Tää rakastaa...kaikesta huolimatta:o)) Kuin myös sinäkin...Quu huomaa;o))

        se juuri on jos alkaa surkuttelemaan niitä menneitä
        tai miettimään liian syvällisiä siinä voi
        vaikka oma pää seota ja sitähän me emme tahdo;)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        se juuri on jos alkaa surkuttelemaan niitä menneitä
        tai miettimään liian syvällisiä siinä voi
        vaikka oma pää seota ja sitähän me emme tahdo;)))

        se meistä:o/...Mut se raja taitaa olla quules hiuksen hieno....Nauraa:o))))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        se meistä:o/...Mut se raja taitaa olla quules hiuksen hieno....Nauraa:o))))

        juuri quules on oltava aina valppaana;)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        juuri quules on oltava aina valppaana;)))

        mä katson aina etten vain astu koskaan viivoille....:o/


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        mä katson aina etten vain astu koskaan viivoille....:o/

        eteenpäin elävän mieli viivoja varoen:)


      • quuuuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

        eteenpäin elävän mieli viivoja varoen:)

        Niin kamalasti nauraa,,,,väsyksissäköhän lie;o))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        mä katson aina etten vain astu koskaan viivoille....:o/

        poistun untenmaille tämä viikko vielä vapaata
        mutta aamulla on yksi meno
        oikein hyvää yötä sinulle Quu kera ihanien unosien:)))


      • quuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

        poistun untenmaille tämä viikko vielä vapaata
        mutta aamulla on yksi meno
        oikein hyvää yötä sinulle Quu kera ihanien unosien:)))

        Sinullekkin...tosiiiiiiiii ihania:o)))


    • potilas

      ne naiset saadan tänne puhelimella.

      call girls

      oma hoiton visakortti hoitaa laskut...

      kippis

      • jeffjeff

        ootellaaha sit niiht

        ja visa senku vinkuu

        mie mänen ton sänkyhyy

        herättel sit ku ne tulloop


      • potilas
        jeffjeff kirjoitti:

        ootellaaha sit niiht

        ja visa senku vinkuu

        mie mänen ton sänkyhyy

        herättel sit ku ne tulloop

        mä soittelen muutaman puhelun,tilaan naisia,orkesterin ja sampanjaa,kossua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe