Mun partakone, jonka tilasin viime viikolla saapuu postiin huomenna! Rouva kun ei pidä partaisista miehistä, olen onneni kukkuloilla kun saan taas... osoittaa kuinka paljon häntä rakastan!!!:)
JIPPEE! olen :)
8
407
Vastaukset
- turpajouhet
joutaville.
...en siis ole paha enkä joutava, sillä omistan melkoisen pitkän parran! Saa nähdä miten mun uusi PLIP..PHIH..äh! PHILLIPSAVE!!! selviää tilanteesta. :)
- kuulostaa
NW4EVER kirjoitti:
...en siis ole paha enkä joutava, sillä omistan melkoisen pitkän parran! Saa nähdä miten mun uusi PLIP..PHIH..äh! PHILLIPSAVE!!! selviää tilanteesta. :)
siltä kuin Phillipsaverisi meinaisi tukehtua pitkään partaasi ;=)
kuulostaa kirjoitti:
siltä kuin Phillipsaverisi meinaisi tukehtua pitkään partaasi ;=)
Oli hieman ulostusvaikeuksia ennen partakoneeni saapumista! Se miten ulostusvaikeudet ja mun uusi partakone liittyy yhteen on salaisuus, arvata saa ja ruoskia täytyy..;) Tuo PLIP..PHIH ei suinkaan johtunut koneeni tukkeutumisesta, vaan minun heikosta kyvystä lausua/kirjoittaa eriskummallia, ei päivittäisessä kielessä käytettäviä sanoja. Mutta löytyihän se sieltä!! :) HYVÄÄ LOPPIAISTA! Mä ajelen mun tuliuudella partakoneella karvat pois pyhien aikana...
- vierasperäisissä
NW4EVER kirjoitti:
Oli hieman ulostusvaikeuksia ennen partakoneeni saapumista! Se miten ulostusvaikeudet ja mun uusi partakone liittyy yhteen on salaisuus, arvata saa ja ruoskia täytyy..;) Tuo PLIP..PHIH ei suinkaan johtunut koneeni tukkeutumisesta, vaan minun heikosta kyvystä lausua/kirjoittaa eriskummallia, ei päivittäisessä kielessä käytettäviä sanoja. Mutta löytyihän se sieltä!! :) HYVÄÄ LOPPIAISTA! Mä ajelen mun tuliuudella partakoneella karvat pois pyhien aikana...
nimissä saattoi olla ulostusvaikeuksien syy jos vaivasi aiheutui yläpäästä. "Hillipsiä" kun kuulee äännettävän niin monella tapaa.
Jos alapää reistaili, uuden partahöylän odottamisen jännitys kenties aiheutti vatsan väänteitä.
Loppiaisena on oikea aika lopettaa partakarvojen kasvattelu.
Hyvää Loppiaista!
Rouvalle myös, hänen on nyt mukava silitellä sileitä poskia. - yllättynyt
vierasperäisissä kirjoitti:
nimissä saattoi olla ulostusvaikeuksien syy jos vaivasi aiheutui yläpäästä. "Hillipsiä" kun kuulee äännettävän niin monella tapaa.
Jos alapää reistaili, uuden partahöylän odottamisen jännitys kenties aiheutti vatsan väänteitä.
Loppiaisena on oikea aika lopettaa partakarvojen kasvattelu.
Hyvää Loppiaista!
Rouvalle myös, hänen on nyt mukava silitellä sileitä poskia.Missäs välis olet hänestä rouvan ehtinyt tehdä. No onnea jos näin on :)
yllättynyt kirjoitti:
Missäs välis olet hänestä rouvan ehtinyt tehdä. No onnea jos näin on :)
Kiinni jäit, PÄIVÄÄ!!!!!! :) Nyt tiedä kuka pelaa kanssani "arvaa kuka oon, kun en käytä rek.nikkiä-peliä" KÄMY? Lopeta se häröily ja tuu syömään! Äitikin ilahtuisi... :/
- galeina
NW4EVER kirjoitti:
Kiinni jäit, PÄIVÄÄ!!!!!! :) Nyt tiedä kuka pelaa kanssani "arvaa kuka oon, kun en käytä rek.nikkiä-peliä" KÄMY? Lopeta se häröily ja tuu syömään! Äitikin ilahtuisi... :/
Enpäs jäänytkää... Ai että mulla on kivaa *wrn*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
