JIPPEE! olen :)

Mun partakone, jonka tilasin viime viikolla saapuu postiin huomenna! Rouva kun ei pidä partaisista miehistä, olen onneni kukkuloilla kun saan taas... osoittaa kuinka paljon häntä rakastan!!!:)

8

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turpajouhet

      joutaville.

      • ...en siis ole paha enkä joutava, sillä omistan melkoisen pitkän parran! Saa nähdä miten mun uusi PLIP..PHIH..äh! PHILLIPSAVE!!! selviää tilanteesta. :)


      • kuulostaa
        NW4EVER kirjoitti:

        ...en siis ole paha enkä joutava, sillä omistan melkoisen pitkän parran! Saa nähdä miten mun uusi PLIP..PHIH..äh! PHILLIPSAVE!!! selviää tilanteesta. :)

        siltä kuin Phillipsaverisi meinaisi tukehtua pitkään partaasi ;=)


      • kuulostaa kirjoitti:

        siltä kuin Phillipsaverisi meinaisi tukehtua pitkään partaasi ;=)

        Oli hieman ulostusvaikeuksia ennen partakoneeni saapumista! Se miten ulostusvaikeudet ja mun uusi partakone liittyy yhteen on salaisuus, arvata saa ja ruoskia täytyy..;) Tuo PLIP..PHIH ei suinkaan johtunut koneeni tukkeutumisesta, vaan minun heikosta kyvystä lausua/kirjoittaa eriskummallia, ei päivittäisessä kielessä käytettäviä sanoja. Mutta löytyihän se sieltä!! :) HYVÄÄ LOPPIAISTA! Mä ajelen mun tuliuudella partakoneella karvat pois pyhien aikana...


      • vierasperäisissä
        NW4EVER kirjoitti:

        Oli hieman ulostusvaikeuksia ennen partakoneeni saapumista! Se miten ulostusvaikeudet ja mun uusi partakone liittyy yhteen on salaisuus, arvata saa ja ruoskia täytyy..;) Tuo PLIP..PHIH ei suinkaan johtunut koneeni tukkeutumisesta, vaan minun heikosta kyvystä lausua/kirjoittaa eriskummallia, ei päivittäisessä kielessä käytettäviä sanoja. Mutta löytyihän se sieltä!! :) HYVÄÄ LOPPIAISTA! Mä ajelen mun tuliuudella partakoneella karvat pois pyhien aikana...

        nimissä saattoi olla ulostusvaikeuksien syy jos vaivasi aiheutui yläpäästä. "Hillipsiä" kun kuulee äännettävän niin monella tapaa.
        Jos alapää reistaili, uuden partahöylän odottamisen jännitys kenties aiheutti vatsan väänteitä.

        Loppiaisena on oikea aika lopettaa partakarvojen kasvattelu.
        Hyvää Loppiaista!
        Rouvalle myös, hänen on nyt mukava silitellä sileitä poskia.


      • yllättynyt
        vierasperäisissä kirjoitti:

        nimissä saattoi olla ulostusvaikeuksien syy jos vaivasi aiheutui yläpäästä. "Hillipsiä" kun kuulee äännettävän niin monella tapaa.
        Jos alapää reistaili, uuden partahöylän odottamisen jännitys kenties aiheutti vatsan väänteitä.

        Loppiaisena on oikea aika lopettaa partakarvojen kasvattelu.
        Hyvää Loppiaista!
        Rouvalle myös, hänen on nyt mukava silitellä sileitä poskia.

        Missäs välis olet hänestä rouvan ehtinyt tehdä. No onnea jos näin on :)


      • yllättynyt kirjoitti:

        Missäs välis olet hänestä rouvan ehtinyt tehdä. No onnea jos näin on :)

        Kiinni jäit, PÄIVÄÄ!!!!!! :) Nyt tiedä kuka pelaa kanssani "arvaa kuka oon, kun en käytä rek.nikkiä-peliä" KÄMY? Lopeta se häröily ja tuu syömään! Äitikin ilahtuisi... :/


      • galeina
        NW4EVER kirjoitti:

        Kiinni jäit, PÄIVÄÄ!!!!!! :) Nyt tiedä kuka pelaa kanssani "arvaa kuka oon, kun en käytä rek.nikkiä-peliä" KÄMY? Lopeta se häröily ja tuu syömään! Äitikin ilahtuisi... :/

        Enpäs jäänytkää... Ai että mulla on kivaa *wrn*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe