jäi jakso väliin ja nyt vaivaa... mitä sen mies on tehnyt että joutui vankilaan?
Gabriellen miehen tuomio?
4
1239
Vastaukset
- AnnI
oon kattonu kaikki jaksot,enkä oikeen itekään tiiä. jotaki työ juttuja sillä oli...en tarkempaan tiiä...
- bum
Se joutui vankilaan koska teki kai jotain laitonta sen työssä.. mut ei siit oikeestaan oo sanottu et miks se joutu, jotain hämärää vaan..
tai sit itekki missasin sen jutun? x)- carrie
Oisko ollu? Jotain bisnekseen ja rahoihin liittyvää kuitenkin.
- tinaa
carrie kirjoitti:
Oisko ollu? Jotain bisnekseen ja rahoihin liittyvää kuitenkin.
herra Solis ja liikekumppaninsa herra Tanaka käyttivät orjatyövoimaa ja näin ollen kierivät yös veroja ja niinpä oikeusmiehet päätti takavarikoida kaikki orjatyövoimalla saaduilla rahoilla ostetut jutut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880