pomo ja sen kaverit raiskas. ensi huumas ja sit. seuraavana päivän en muistanut mitään tapahtuneesta ,viikon päästä muisti palasi selvästi, huumeetko teki mustamattomuuden vai mikä? auttakaa ja kertokaa ken tietää huumeista, sillä itselläni ei ole pienintäkään kokemusta huumeista. Raiskaus oli hyvin törkeä ja jopa uskomatonta, mutta emättimeeni työnnettiin jotain, joka oli kuulemma pakko laittaa et onnistuu. ja tuntu et sekin oli huumetta, teki viekin voimattomammaksi. Myös sai vyöstä ja sit se pomo kiristi vyön niin piukkaan ympärilleni, et hyvä kun just henki kulki.
se oli niin kamalaa ja nöyryyttävää. sen jälkeen ne pelkäs että kuolen kun sain sellaisen kamalan kohtauksen jossa luulin kuolevani, ne anto jotain rauhoittavaa ja se jälkee mulle anto joku ulkopuolinen väkisin jonku piiki, uhkaten shiletillä. sit sen jälkee tabletteja etten tulis raskaaksi. ja joka sana on totta. sanoin et ne pilasi mut ja mitä pahaa muka olen heille tehnyt.
Mitähän ne pilleritkin oli mitä ne mulle syötti, ensi valehteli, et se on päänsärkyyn joku luontaistuote ja otti itsekkin kaksi niitä. ei tullut sillo vie mielee epäillä pomoa. ja kun itse olin valittanut pääsärkyä ja kysynyt onko kellää buranaa tms. kaikki kiistää et se ei muka oo totta. mut oon aivan varma et on, enkä ole koskaan ollut mieleltäni tasapainoton tms.
auttakaa
onko raiskattuja ja huumattuja ?
8
906
Vastaukset
- natsisika05
Käy tekemässä rikosilmoitus lähimmällä poliisilaitoksella!
- Ei-Hajuakaan
Ensiksi välittömästi rikosilmoitus poliisille!
Ja vielä kannattaa käydä lääkärillä sekä dokumentoimassa mahdolliset jäljet että myöskin verikokeissa.
Sieltä saattaa ne aineet vielä löytyä verestä, mutta kun yli viikko on mennyt on todennäköisesti monet aineet poistuneet jo. Tämmöisen jälkeen pitäisi mennä heti lääkärille, jotta ne aineet saadaan tutkittua. Myöskin mahdolliset muut mitä sieltä saattaa yhdynnän aikana tarttua kannattaa tutkituttaa.
Eikä se ole paha homma ollenkaan vielä käydä ammattiauttajan luona päätään korjauttamassa. Raiskaus ei ikinä ole kuitenkaan olankohautuksella ohi. Et ole hullu jos etsit apua tämäntyyppiseen ongelmaan.- Todellinen NatsiSika
Hahahaa... Just joo.
Jotain amfetamiinia tai opaa löytyy niin kytät vaa totee että "huumehuora" ja pistää hoitoon tai heittää pihalle. - Ei-Hajuakaan
Todellinen NatsiSika kirjoitti:
Hahahaa... Just joo.
Jotain amfetamiinia tai opaa löytyy niin kytät vaa totee että "huumehuora" ja pistää hoitoon tai heittää pihalle.Hoitoon... Suomessa kun on niin helppo poliisin vaan heittää omasta mielialastaan riippuen ihmisiä pakkohoitoon...
- edellinen kysyjä.
Olen ihan paniikissa. Kiitos teille neuvoista, olen tehnyt rikosilmoituksen, mutta valitettavasti huumetestiä ei voitu enää tehdä.
Tekijät kieltävät jyrkästi tekonsa, se on selvä.
Todisteet on sana sanaa vastaan, pelkään sydämestäni ettei minua uskota. se vielä puuttuisi että saisin syytteen huumausainerikoksesta ja kunnian loukkauksesta. Oiskohan mahdollista.
Tää yritys jossa olen työskennellyt on vaikutusvaltanen ja tää pomo yksi omistajista.
Kun se sattu olimme koulutuksessa Hesassa ja pomo tarjoili koulutuksen jälkeen päivällisillä ensin viiniä ruuan kanssa ja konjakkia jälkiruuan kanssa.
Seurueessa oli tuolloin vielä useita henkilöitä.
Siihen jäimme sitten minä ja toinen nuori nainen, sekä nuo kolme "sikaa".
Pomo haukku sit mun työsuorituksiani jossain vaiheessa, josta pahoitin mieleni, mutta yritin olla ok. Sit ikäänkuin korvasi minulle tarjoamalla salmiakkikossupaukkuja.
Nyt epäilen että kaikki oli suunniteltua.
Enemmän kun humalluin hän yritti sellaista, että jos suostun silleen, niin työni voi näyttää aivan hyvältä. Siitä suutuin ja järkytyin jo ja tein selväksi, ettei kuuna päivänä onnistu.
Kai se siksi sitten kieroudella anto niitä huumeita, mitä ne oli pakko olla. että sai mitä halusi, väkisin. Raiskasi minut.
Sit vie jälkeenpäin sano että tuntuuko siltä että he järjesti mulle ansan ja oonko nöyryytetty. Ja ilkes vie sanoo et saiks, ja minä siihen ettei varmaan ollut tarkotuskaan.
Minä olin aivan järkyttynyt tapahtumasta ja sain sen kohtauksen jossa pelkäsin kuolevani ja niin myös he. Muistan pomon sanoneen toisille, että aina joku on voinut laittaa hänen lasiinsa jotain. eli jos oisin kuollut he ois syyttänyt jotain ulkopuolista.
Ne kaksi muuta kaveria oli järkyttyneen näköisiä itsekkin kun mulle laitettiin väkisin se piikki.
Jossain vaiheessa pomo sano niille, ettei tartte pelätä se ei muista tästä illasta mitään.
No viikon se kesti kun muisti palasi, mikä ei varmaan ollut tarkotus ja heille mieleen.
Sanoin itseni irti ja olen käynyt sukupuolitauti testit hivistä, hepatiitteihin ja muihin tauteihin.
Onneksi niistä ei ole löytynyt mitään, arvatkaa pelkäsinkö vastauksia, Joulukin meni pipariksi. paikkakunta jossa asun on aika pieni joten pelkään että minut leimataan vaikka miksi kun käyn tollasissa testeissä, enkä haluu kertoo miksi. Sattu vie niin että vastaanotossa oli samalla kulmakunnalla asuva henkilö ja hän kyseli, et ootko käynyt ulkomailla vai. Sanoin että joku törkkäsi mua Hesassa neulalla. arvatkaa vaan uskoko.
Hesan poliisi epäili mun tarinaa muka päiväuneksi. mut paikkakuntani poliisi usko tarinani. Hesan poliisi oli kuullut näitä miehiä ja he oli kuulemma puhuneet minusta hyvin kunioittavaan sävyyn. He ovat keksineet varmaan tälläisen taktiikan, koska minulla on hyvä maine. Harmi että nämä miehet saivat tietää ennen kuulusteluja tästä, että teen asiasta rikosilmoituksen, ovat voineet keksiä yhtäpitävän tarinan.
Tää yksi toinen nainen ei muista illasta mitään ja hänkin on käynyt mm. sukupuolitauti testeissä. Muistan hänen olleen suurimman ajan puoliksi sammuneena. Hän uskoo minuun, mutta voi olla että hän muistaa muttei uskalla kertoa kun pelkää työpaikan menetystä tms. Hänkin muistaa kun pomo on pussaillut häntäkin, kun hän on ollut ihan puolitajuton. Mut kun hän jäi vie niitten muiden kaa, kun lähdin. Kun lähdin en enää muistanut tapahtumaa, se piikki kait sen teki ja niin oli varmaan myös tarkoitus. Voi olla että hänelle on tehty ihan samaa kuin minulle.
Minä muista aina illan tapahtumat, vaikka oisinkin juonut vähän enemmänkin.
Tää on niin kauheaa, ne pilasi mut ja mun äiti, isä , veli ja muut on huomannut että en ole enää sama ihminen. Nyt vanhemmat tietää ja veli ja he sai selityksen miksi olin muuttunut sen koulutuksen jälkeen.
En olisi ikinä uskonut että joudun moiseen. Olen mielummin äiti Teresa, niinkuin jotku mua on leikillään kutsuneetkin.
Kirjoitelkaa se on samalla terapiaa. Olen käynyt myös terapiassa. - Onko muita huumattu ja rais...
Lue siis edellinen kirjoitus.
- Anonyymi
hupaisa kirjoitus! haluaisin saada lisätietoa huumehuorasta!
- Anonyymi
onko kenenkään muun mielestä tämä alkuperäinen viesti sangen kiihottava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768