O.C:een 3. tuotantokautta tilata jo jostain!? Ja koskahan se tulee suomessa?
Tietääkö kukaan
4
475
Vastaukset
- kerroonnn
Torrentista voi tilata ja vieläpä ilmaiseksi =O
- tyttö vaan
niin miten se torrentista tilaaminen onnistuu ja löytyykö sieltä myös 2 tuotantokausi?? onks se siis joku nettiosote jost niit voi ladata? :)
- juukeli
tyttö vaan kirjoitti:
niin miten se torrentista tilaaminen onnistuu ja löytyykö sieltä myös 2 tuotantokausi?? onks se siis joku nettiosote jost niit voi ladata? :)
joo mäkin haluisin=)))
- heei
juukeli kirjoitti:
joo mäkin haluisin=)))
ensinnäkin, 3 seasoni on vielä kesken jenkeissä et sitä nyt ei vielä oikeen voi ostaa minään dvd boxina tai mitään. ja toiseks, torrent ei oo netti sivu. tarviitte jonkin ohjelman, esim. azureus, jolla downloadaatte haluamanne jakson tai minkä tahansa. nettisivuja on monia, esim. isohunt.com (ettikää vaikka googlen kautta..). sinne naputatte mitä haluutte ja pistätte imuttamaan. sitten voitte nauttia kaikista seasoneista tai mistä tahansa muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876