Kiitos Sepolle ja Jormalle

Jorma Jaakkola ja Seppo "kerimäki" Hietanen ehtivät jo tänään aamusta mainostaa Suomen lamakautta käsittelevää Ajankohtaisen kakkosen ohjelmaa. Siinä kuulemma asiat pannaan oikeaan järjestykseen. No mikä ettei. Moni ohjelmassa esiintynyt kansalainen haukkui Ahon hallitusta lyttyyn. Erityisesti pääministeri Aho, valtionvrainministeri Viinanen ja työministeri Kanerva saivat kuulla kunniansa. Lisäksi herroista näytettiin hirtettyjä nukkekuvia.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012994500

Yllä oleva linkki johtaa Sepon tekstiin, missä hän ylistää ohjelman toimittanutta Ari Korvolaa. Tosin Seppokin ymmärsi sen, ettei Ahon rooli voi olla tämän asian osalta kovinkaan mieluinen.

Jorma Jaakkola olen luullut tiukan linjan kepulaiseksi, joka ei näe malkaa omassa silmässä. Olen ilmeisesti erehtynyt pahasti, sillä hänhän se ensimmäisenä tätä ohjelmaa suositteli. Ja siinä sentään melkoisessa pääroolissa on Ahon hallitus, eikä takuulla kovin sankarillisessa roolissa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012993127

Kiitos vaan kovasti Jorma ja Seppo hyvästä vinkistä, vaikkei ohjelma minusta kyllä juurikaan tuonut esiin mitään sellaista, mikä ei olisi ollut jo ennestään hyvin tiedossa.

10

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustademari

      Laittaa lohduksi kuuluisan käppyränsä taas esille ja kertoo, että Ahon hallitus sai kaiken hyvän aikaan ja Holkerin hallitus oli syypää kaikkeen pahaan.

      • Malborgare

        tuo saatanallinen portto ratsastaa kauniin (kultahampaat) Kapi-ukon ja Mielipidepankin hahmossa eksyttäen/vituttaen koko työtätekeviä rehellisiä kansalaisia!

        Vanhat taantumukselliset pierut vielä haiskahtelee sosialismin raunioilla!

        http://kotisivu.dnainternet.fi/poeysti/nwo.htm


    • JormaKKorhonen

      ...jonka aioin kyllä katsoa, mutta Innsbrukin mäkikisa ja Koiviston kirja taisivat mennä siitä edelle. Mutta enpä kai sitten paljon menettänyt, ja sainhan nyt siitä hyvän katsauksen.

      • Keskustademari

        Manu sanoi hymyilevästä Eikasta vuoden -81 kevään epäonnistuneen hallituksen kaadon yhteydessä, että "Uusitalon hiljaisuus huutaa korviin." Samalta vaikuttaa nyt ko. ohjelman jälkeen, ei ole Oivaa, Emeritusta ja kumppaneita debatin kimpussa.


      • JormaKKorhonen
        Keskustademari kirjoitti:

        Manu sanoi hymyilevästä Eikasta vuoden -81 kevään epäonnistuneen hallituksen kaadon yhteydessä, että "Uusitalon hiljaisuus huutaa korviin." Samalta vaikuttaa nyt ko. ohjelman jälkeen, ei ole Oivaa, Emeritusta ja kumppaneita debatin kimpussa.

        Tavallisesti niin äänekkään kepurintaman huomiota herättävä hiljaisuus tosiaankin nyt huutaa korviin. Syyn on joku jo kertonut saitilla:

        - - -

        Yle Teksti-TV Sivu 104/1
        KOTIMAA YLE24 TORSTAI

        Niinistöllä selvä ero Vanhaseen

        Kokoomuksen presidenttiehdokasta Sauli
        Niinistöä kannattaa äänestäjistä 20,3
        prosenttia ja keskustan Matti Vanhasta
        16,5 prosenttia, käy ilmi Aamulehden ja
        Turun Sanomien teettämästä
        mielipidemittauksesta.

        Vasemmiston Tarja Halosen kannatus on
        56,2 prosenttia, eli hän menisi läpi 1.
        kierroksella. Äänestäjistä 11 % ei
        vielä tiedä, ketä aikoo äänestää.

        Vihreiden Heidi Hautala saisi ääniä
        neljänneksi eniten, 2,3 prosenttia.

        Kyselyn teki tutkimustoimisto MC-Info
        12. - 29. joulukuuta, ja siihen vastasi
        1 500 ihmistä.

        - - -

        Eivät taida kehdata nuo kiihkokeputkaan väittää gallupeja manipuloiduiksi - uskoa siihen heillä ei tietenkään ole koskaan ollutkaan.


    • kepututkija

      Ohkelman parasta antia oli Juicen sarkastinen kommentti Suomen kansan tyhmyydestä: Kun se kyllästyi demareihin ja kokoomukseen niin se äänesti kepua.

      Voiko asioihin enää tyhmemmin reagoida

      • viisaita

        Se mitä Juice sanoi, on valitettavasti traaginen totuus. viime vuosisadan historiassa revisionistinen työväenliike on kaksi kertaa pahasti pettänyt omat ihanteensa, ja molemmissa tapauksissa pedattiin pohja totalitaristisille järjestelmille. Kun demarit ja Kokoomus alkavat haista samalle, ihmisten on viisainta varautua maastapakoon. Kun demarien johtaja on suositumpi oikeistopuolueen kannattajien keskuudessa kuin omiensa keskuudessa, silloin ollaan menossa kohti yhteiskunnallista tragediaa. Keskustan äänestäminen on meillä vielä tarjonnut vaihtoehdon, mutta pari Lipposta lisää, ja tilaus fasismille on tosiasia.

        Ihmiset eivät valitettavasti opi historiasta mitään. Se ei ole ihme, koska he eivät harrasta historiaa oppiakseen siitä mitään. He harrastavat historiaa vakuuttaakseen itsensä omista päähänpinttymistään.


      • Malborgare
        viisaita kirjoitti:

        Se mitä Juice sanoi, on valitettavasti traaginen totuus. viime vuosisadan historiassa revisionistinen työväenliike on kaksi kertaa pahasti pettänyt omat ihanteensa, ja molemmissa tapauksissa pedattiin pohja totalitaristisille järjestelmille. Kun demarit ja Kokoomus alkavat haista samalle, ihmisten on viisainta varautua maastapakoon. Kun demarien johtaja on suositumpi oikeistopuolueen kannattajien keskuudessa kuin omiensa keskuudessa, silloin ollaan menossa kohti yhteiskunnallista tragediaa. Keskustan äänestäminen on meillä vielä tarjonnut vaihtoehdon, mutta pari Lipposta lisää, ja tilaus fasismille on tosiasia.

        Ihmiset eivät valitettavasti opi historiasta mitään. Se ei ole ihme, koska he eivät harrasta historiaa oppiakseen siitä mitään. He harrastavat historiaa vakuuttaakseen itsensä omista päähänpinttymistään.

        Voisiko tuohon vielä lisätä Jouko Turkan lausahduksen:
        "IHMISET EIVÄT ETSI TIETOA, VAAN ELÄMYKSIÄ" !


    • ohjelma

      Katsoin ohjelman juuri nauhalta, mutta petyin pahasti.
      Ohjelmassahan vain näytettiin kooste vanhoista Ajankohtaisen kakkosen ohjelmista. Ei pienintäkään analyysiä syistä tai syyllisistä. Ainoastaan uutiskertaus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe