Onko joku suosikkiartistinne tms. osoittanut teille jollain keikalla erityishuomiota ?
Eli siis esim. kysynyt teiltä , että olisiko sinulla jotain toivebiisiä tms.
Erityishuomion kohteena?
10
1019
Vastaukset
- Saapas
Itseasaiassa montakin kertaa! Juttelee joka keikalla ja joskus kysyy toiveitani musiikista. Moniamuitakin huomionosoituksia olen saanut! Mutta en vain hämneltä vaan myös muilta tutuilta artisteilta!
- mä vaan
Kun olin T. Kansa keikalla ,niin Tapsa sanoi siinä lopuksi kun hänet taputettiin takaisin lavalle ,että : " Jaahas... se olis sitten serenadin paikka.Laulu on omistettu kaikille paikalla oleville naisille." Sitten Tapsa viittas kädellään minua kohti ja lisäsi : " Erityisesti tälle tytölle tässä ".
Se huomionosoitus lämmitti mieltä tosi kivasti !
(Jälkeenpäin olen miettinyt , että miksi Tapsa just mua osoitti, vaikka siinä oli oikein viimisenpäälle pyntättyjä ja tällättyjä naikkosia lavanedessä . Mä olin niihin verrattuna , kuin joku harmaavarpunen.) - ystävystynyt
Jokaisella keikalla on juteltu,kysyvät levytoivomuksia ja muutenkin ystävällisiä.Mukavia kavereita....Tykkään kovasti.(Tanssiorkesteri pohjoisesta.)
- souvaritko???
souvaritko???ihana....
- kyseessä kenties
souvarit???uskoisin...ei paha....
- he myös.....
souvaritko??? kirjoitti:
souvaritko???ihana....
Ihan tosi,mahtavia Souvaritkin ovat,mutta EI ollut oikea vastaus.Pohjoisesta löytyy muitakin bändejä,kuin Souvarit.Hyvää kohtelua olen Souvareiltakin saanut,herrasmiehiä kaikki.Juteltu on melkein joka keikalla,(saman kaupungin kasvatteja)
- hymy
Oliskohan tuo tanssiorkesteri pohjoisesta kenties Taikakuu?:)
- erityis
huomiota. Mutta kätken ne sieluni sopukoihin ja yön yksinäisinä tunteina availen itselleni...pieniä ja isoja huomionosoituksia. Ette KOSKAAN saa tietää ja mulla on ihan mukava olla.
...yksi huusi mun nimeäni kesken biisin keikallaan! :D No ei kai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407899Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303097Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3652145Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841744Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471553Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211371- 1001229
- 151168
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371142Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191096