Pitää muistaa että Gallupit ovat aina Gallupeja! Esim. Helsingin Sanomien, Aamulehden jne. tekemiin gallupeihin vastaavat pääasiassa Etelä-Suomen äänestäjät, joissa korostuvat Halosen ja Niinistön kannattajat enemmän kuin muiden!
Soini, Kallis tai Vanhanen voittakoon!
Gallupit ovat aina GALLUPPEJA
11
201
Vastaukset
- JormaKKorhonen
Kahdessakin mielessä.
Ensinnäkään et näy tuntevan noiden gallupien laadintamenetelmiä; kyllä niissä haastateltavat edustavat maatamme sekä alueellisesti että ammatillisesti niin hyvin kuin vain suinkin mahdollista.
Toiseksi sanomasi lienee tarkoitettu huuleksi. Ainakin Soinin ja Kalliksen jääminen korkeintaan parin prosentin kannatukseen on selviö - harmi mielestäni Kalliksen osalta - ja Vanhasenkin jääminen alle 20 %:n ja kolmanneksi alkaa olla jo täysin varmaa.
Muista sitten vaalien jälkeen minun sanoneen tämän!- kuin tipahtaa
Eivät ole ennenkään gallupit pitäneet. Mites kävi viime eduskuntavaaleissa Lipposen johtamalle sdp:lle. Kyllä kansa tietää.
Ps. Ja nyt alkaa sitten selitykset... - JormaKKorhonen
kuin tipahtaa kirjoitti:
Eivät ole ennenkään gallupit pitäneet. Mites kävi viime eduskuntavaaleissa Lipposen johtamalle sdp:lle. Kyllä kansa tietää.
Ps. Ja nyt alkaa sitten selitykset......olen vain esittänyt mielipiteeni, joka perustuu noihin gallupeihin, joihin minä kyllä uskon melko vahvasti; ovat olleet lähes aina ennenkin kiusallisen oikeassa!
Minä ainakaan en ole kuullut kenenkään ilmoittavan äänestävänsä Timo Soinia, enkä myöskään Vanhasta, mikä täällä Helsingissä ei liene ihmeellistä. Kalliksesta kuulin parin mummon puhuvan myönteisesti Paloheinän S-marketissa.
Ihmiset ovat kuitenkin täällä ruuhka-Suomessa, ja heidän mielipiteensä ratkaisevat, kun ne Karpelan sudet eivät äänestä.
Toistan tuon edellisessä sanomani: muista sitten vaalien jälkeen minun sanoneen tämän!
Ps.
Kun Karpelasta tuli puhe, niin kuinka hän tulikaan mieleeni lukiessani aamun Hesarin sarjakuvan Valtiaat! Jos et ole lehden tilaaja, niin kannattaa ostaa ihan sen takia! - taaskaan
JormaKKorhonen kirjoitti:
...olen vain esittänyt mielipiteeni, joka perustuu noihin gallupeihin, joihin minä kyllä uskon melko vahvasti; ovat olleet lähes aina ennenkin kiusallisen oikeassa!
Minä ainakaan en ole kuullut kenenkään ilmoittavan äänestävänsä Timo Soinia, enkä myöskään Vanhasta, mikä täällä Helsingissä ei liene ihmeellistä. Kalliksesta kuulin parin mummon puhuvan myönteisesti Paloheinän S-marketissa.
Ihmiset ovat kuitenkin täällä ruuhka-Suomessa, ja heidän mielipiteensä ratkaisevat, kun ne Karpelan sudet eivät äänestä.
Toistan tuon edellisessä sanomani: muista sitten vaalien jälkeen minun sanoneen tämän!
Ps.
Kun Karpelasta tuli puhe, niin kuinka hän tulikaan mieleeni lukiessani aamun Hesarin sarjakuvan Valtiaat! Jos et ole lehden tilaaja, niin kannattaa ostaa ihan sen takia!Eivätkö kehä kolmosen takana muut äänestäneet viime eduskuntavaaleissa, kuin Kapi?
Olet aika köyhä käymään keskustelua AIHEESTA? - JormaKKorhonen
taaskaan kirjoitti:
Eivätkö kehä kolmosen takana muut äänestäneet viime eduskuntavaaleissa, kuin Kapi?
Olet aika köyhä käymään keskustelua AIHEESTA?...mitä halunnet tuossa sanoa. Ei kai se mitään haittaa, sillä et sinäkään näköjään ymmärtänyt minua yhtään paremmin.
Tunnetkos lainkaan tilastollisia menetelmiä?
Gallupit tehdään niin, että niihin haastatellaan edustava otos suomalaisia. Otos valitaan niin, että siinä on kaikki väestöryhmät eri alueilta edustettuna siinä suhteessa kuin heitä suomalaisista on.
Jos galluppiin haastatellaan 1500-2000 suomalaista, se edustaa jo erittäin hyvin koko kansan mielipiteitä. Tulosten yhteydessä ilmoitettu virhemarginaali kertoo siitä miten edustava otos tutkimukseen on löydetty.- etelän äänestäjä
Voimassa oleva eduskuntavaalitulos osoittaa, että myös etelän äänestäjät osaavat erottaa hyvän pahasta.
- Anneller Avfallsbacka
tulivat minulle yllätyksenä....joten en kommentoi niitä sen enempää, mutta Vanhanen on MIES paikallaan ja minä vain nainen...
- valehtelet?
Kyseessä on Aamulehden ja Turun Sanomien yhteinen, tutkimustoimisto MC-Info Oy:ltä tilaama tutkimus, jota varten haastateltiin 1500 yli 18-vuotiasta suomalaista, eri ammattiryhmistä ja eri puolilta Suomea( Ahvenanmaata lukuunottamatta).
- Turun sinappimies
On kyllä kaikkea muuta kuin todesta otettava gallupin tekijä! " Sen lauluja laulat kenen leipää syöt"
- Utelias
Esim se miten ja koska heitä haastateltiin ja mikä tämä uutena gallupin tekijänä kunnostautuva Mc-Info oikein on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498