Täällähän on tosi vähän aiheita! Toivottavasti tätä ei poisteta!
Apua!
7
1364
Vastaukset
- Carrie Bradshaw
...
- Marrie Me
No millasta seksiä harrastat siellä Nykissä? Oot jo aika iäkäs - saatko ollenkaan miehiä?
- Carrie Bradshaw
Marrie Me kirjoitti:
No millasta seksiä harrastat siellä Nykissä? Oot jo aika iäkäs - saatko ollenkaan miehiä?
Kyllähän mulla sutinaa riittää!
- oissss
muutamia vuosia sitte myv3:selta tuli sarja jonka nimi oli pasadena ja se jäi tauolle mut sit se ei jatkunukkaan syksyllä.jäin ihan hirveesti kaipaan sitä ni oisko jollain MITÄÄN tietoo minne se katos sillon????
- Vänkyrä
Minäkin katsoin tuota kyseistä sarjaa eli Pasadenaa. Mutta mulla olis sellanen muistikuva että se olis loppunu? En kyl mee mitään vannomaan. Kellään tietoa?
- Vänkyrä
Vänkyrä kirjoitti:
Minäkin katsoin tuota kyseistä sarjaa eli Pasadenaa. Mutta mulla olis sellanen muistikuva että se olis loppunu? En kyl mee mitään vannomaan. Kellään tietoa?
Tarkistin IMDb:stä ja näyttää kovasti siltä, että sarja todellakin on päättynyt, ja kestikin vain yhden tuotantokauden. Tehtiin vuonna 2001.
- Vänkyrä
Sitten vielä semmoinen, että mites tämä sun viestis on tänne Sinkkuelämää -palstalle päätynyt? Eikö esim. Tv-sarjat -palsta olisi paremmin sopinut?
Tiedän, turha viestihän tämäkin ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980