Kerronpa tässä yhteydessä hiukan lisää sielunvihollisen ansoista.
Nykypäivänä länsimaihin ovat levinneet itämaiset harhaoppiuskonnot, noituus on tullut mukaan kuvioihin yms.Sitten on valhekristillisyyttä jossa väännellään evankeliumia omaan muotoonsa.
Mormonien perustajan Joseph Smithin perhe oli syvällä okkultismissa ja tältä löytyi kuollessaan jupiter-jumalan okkultistinen talismaani.Joseph ja hänen veljensä Hyram olivat vapaamuurareita.Tämä selittää sen miksi mormonitemppeleissä on vapaamuurareiden symboleja.
Mormonit myös käyttävät nimeä Myöhempien aikojen pyhien Kristuksen kirkko.Okkultismin harjoittaminen on hyvin vaarallista kikkailua pimeyden voimien kanssa.
Kristosofit jotka väittävät että pahuus lakkaa kun sitä lakataan vastustamasta.
On sitten myös Jehovan todistajat sun muut.
On myös olemassa vääriä evankeliumeja.
Tällaisia ovat mm.
1.Ne jotka sanovat kun kuuluu johonkin tiettyyn uskontokuntaan,lahkoon tai kirkkoon niin pelastuu.
2.Ne jotka väittävät että kun liityt uskontokuntaan pankkitilisi saldo nousee, siis ne joissa tällainen on pääasioita ja ne jotka väittävät että Jeesuksen seuraaminen on helppo tie eikä koskaan tule mitään vaikeuksia eteen.
Ei se ole helppo, mutta se sisältää siunauksia.Ja harvalla on ylipäätäänsäkin mahdollisuus löytää helppo tie elämässä.
Oikea evankeliumi on se minkä Herramme Jeesus Kristus on antanut."opettakaa heitä pitämään kaikki minkä minä olen käskenyt teidän pitää"
Sitten henkilöt joilla on viettelyksen henki.Eräässä Kristillisessä katukahvilassa keskustelin yhden miehen kanssa.Aihe kääntyi naisiin.Jos menet deittipalstalle joskus en suosittele että mainitset olevasi varakas tällöin todennäköisesti tilaat huijarin elämääsi.
Ravintoloissa käy naisia joilla on viettelyksen henki.He kuitenkin ovat selkeä vähemmistö naisasiakkaista.Seksikkäästi pukeutuvista ja kauniistakin nämä ovat vähemmistö.
Seuraus siitä että mies sitten lankeaa naiseen jolla on viettelyksen henki on se että mies joutuu huonoille teille.
Sinä kyseisenä iltana kun keskustelin tämän miehen kanssa näistä asioista.Hän oli meistä kahdesta se joka otti näitä asioita esiin.Tajusin että sinä iltana minun ei pidä poiketa baariin.
Ansoista osa 2
2
108
Vastaukset
- Kummeli
Jos olisit syntynyt itämailla (juuri sellaisessa maassa, jossa uskonto on pääosin tätä "harhaoppia") ja saanut jo lapsesta pitäen kasvatuksen ja ympäristön kautta mega-annoksen "harhaoppia", mihin oppiin tällä hetkellä uskoisit ja mitä uskontoa pitäisit harhaoppisena?
- ole niin
vakavaa jos olet baarissa pakit saanut. Elä katkeroidu, antaa ne sullekin joskus, kunhan selvität pääsi tuosta soopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191624
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111570Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61398Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131371Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343