Koska minua on näillä palstoilla sanottu natsiksi ajattelin korjata asian.
Ensinnäkin en voi olla natsi koska:
a)kansallissosialismi perustuu teosofiaan ja antroposofiaan jotka ovat molemmat sielunvihollisen eksytyksiä täten kansallissosialismi on huuhaata
b)en ihaile Hitleriä
c)olen Israelin puolella juutalaisten ja arabien välisessä kahinassa
Syyt siihen miksi en ole niin hanakasti korjannut väitteitä ovat siinä että.
a)kaikille sanoma ei mene perille
b)en viitsi tuhlata aikaa idioottimaiseen väittelyyn asiasta olenko natsi
c)minä en pelkää leimautumista
Olenko minä natsi?
10
413
Vastaukset
- enkelitytär
Olet lisäksi typerä ja ärsyttävä egoisti. Kehtaatkin väittää sinisin silmin ettet muka olisi natsi! Oletko siis äärimmäisen naiivi, vai kylmäverinen valehtelija?
- kunnianloukkauksesta.
Sellainen on nyt tulossa sinulle. Onnittelut ja hyvää päivänjatkoa.
kunnianloukkauksesta. kirjoitti:
Minulla nyt ei ole aikomustakaan nostaa minkäänlaista syytettä tai hakea korvauksia.
Enkä ole myöskään käynyt tekemässä mitään rikosilmoitusta tai tutkintapyyntöä.- enkelitytär
kunnianloukkauksesta. kirjoitti:
Sinä tässä loukkaat minun kunniaani, senkin kurja mitättömyys. Palat tuollaisella pelottelulla vielä Helvetin ikuisessa tulessa! Kadu syntejäsi, ja sinulla on ehkä toivoa Herran armossa.
- Verna
Esitit hyvät perustelut sille, että et voi olla natsi. Tuskin kukaan kannattaa nykyaikana kansallissosialismia. Sen aika on ollut ja mennyt, niin kuin monen muunkin omituisen ajattelutavan.
- Syytetty
Ajattelen samoin ja olen kuullut samoja syytöksiä. Monikulttuurin aikana kaikki koti-uskonto-isänmaa -ajattelu on heti natsismia.
- ajattelu
ei välttämättä ole natsismia. Idioottimaista se kyllä on.
- käyttäytymistä
miksi sinun on tarve kysellä omaa aatettasi täältä?
- Saag Paneer
- Miten kukaan, joka luonnehtii itseään profiilisivuillaan tällaisin tekstein viitsii edes KYSYÄ, onko hän natsi?! Tottakai olet, ja vielä pahimmasta päästä!
Otteita profiilisivultasi:
>>Tasa-arvo on hyvä asia,muttei nykypäivän tasa-arvo koska
sen mukaan kaikki ovat kyllä tasa-arvoisia mutta naiset, homot ja etniset ovat tasa-arvoisempia kuin valkoihoinen heteroseksuaalimies.>Euroopan Unioni on p#rseestä ja siinä on kyse Neuvostoliitosta eri paketissa, samoin kommunismi maailman historian verisin aate...>...monikulttuurisuus joka aiheuttaa levottomuutta,sekasortoa ja rikollisuutta....>Islam ei myöskään ole hyvä juttu.Ja miksi näet noin?Koska olet antautunut monikulttuurisen,poliittis-korrektisen aivopesun kohteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510