Moi Kaikki!!!
Oon uus täällä..
Kuulin että täällä todellakin jotkut uskovat taikuuteen ja yrittävät keksiä loitsuja.Onko totta??
Kiva,meinaan niin miekin..
Yks loitsu mulla toimikin jo kerran..
Kenellä on Varjojen kirja vois vähän auttaa mua..koska mää teen itte tekemää Varjojen Kirjaa..mutta kun en keksi millään loitsuja siihen..
Yritän aina ottaa Charmedin loitsuja mut kun ei ole nauhalla:(Voiko joku antaa jotain loitsuja mulle..Ihna sama onko suomalaisii vai Englantilaisii
Auttakaa!!!...
11
1143
Vastaukset
- <joku>
Charmed on fiktiivinen televisio-ohjelma.
- Nymphmyth
Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla. - abraham
Nymphmyth kirjoitti:
Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla.joudut helvettiin tota menoa poikani
- Phoebe
Tässä pari loitsua:
Calling A Lost Witch Spell
Power of the witches' rise.
Course unseen across the skies.
Come to us, we call you near.
Come to us and settle here.
Blood to blood, I summon thee.
Blood to blood, return to me.
Voimien saamis loitsu
Hear now the words of the witches,
the secrets we hid in the night.
The oldest of gods are invoked here,
The great work of magic is sought.
In this night and in this hour, I call upon the ancient power.
Bring your powers to we sisters three,
we want the power, give us the power.
Ja te muut: kaikki uskoo tai ei usko. Kyllä taikuutta voi olla olemassa. Te ette sitä voi mitenkään todistaa etteikö olisi.- joo, mutta
etpä sinäkään voi todistaa, että taikuutta olisi olemassa.
- eiooo
just niin! kivat sanat:)
- vainiin
itse en usko mihinkään loitsuihin ja taikoihin enkä halua edes yrittää.. mutta katson kyllä siskoni on noitaa ja se on ihan paras ohjelma xD
- MusicBoy
se on todellakin totta että olen uusi täällä..Mun sisko oli katos tullut tänne jotain sähläämää...Anteeks mut uskon johonkin taikuuteen se on totta(myönnän)
- sukka123
jjep totta
- http://www.google.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976