Auttakaa!!!...

MusicBoy

Moi Kaikki!!!
Oon uus täällä..
Kuulin että täällä todellakin jotkut uskovat taikuuteen ja yrittävät keksiä loitsuja.Onko totta??
Kiva,meinaan niin miekin..
Yks loitsu mulla toimikin jo kerran..
Kenellä on Varjojen kirja vois vähän auttaa mua..koska mää teen itte tekemää Varjojen Kirjaa..mutta kun en keksi millään loitsuja siihen..
Yritän aina ottaa Charmedin loitsuja mut kun ei ole nauhalla:(Voiko joku antaa jotain loitsuja mulle..Ihna sama onko suomalaisii vai Englantilaisii

11

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <joku>

Charmed on fiktiivinen televisio-ohjelma.

• Nymphmyth

Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
        Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
        Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla.

• abraham
        Nymphmyth kirjoitti:

Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
        Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
        Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla.

joudut helvettiin tota menoa poikani

• Phoebe

Tässä pari loitsua:

Calling A Lost Witch Spell

Power of the witches' rise.
      Course unseen across the skies.
      Come to us, we call you near.
      Come to us and settle here.
      Blood to blood, I summon thee.
      Blood to blood, return to me.

Voimien saamis loitsu

Hear now the words of the witches,
      the secrets we hid in the night.
      The oldest of gods are invoked here,
      The great work of magic is sought.
      In this night and in this hour, I call upon the ancient power.
      Bring your powers to we sisters three,
      we want the power, give us the power.

Ja te muut: kaikki uskoo tai ei usko. Kyllä taikuutta voi olla olemassa. Te ette sitä voi mitenkään todistaa etteikö olisi.

• joo, mutta

etpä sinäkään voi todistaa, että taikuutta olisi olemassa.

• eiooo

just niin! kivat sanat:)

• vainiin

itse en usko mihinkään loitsuihin ja taikoihin enkä halua edes yrittää.. mutta katson kyllä siskoni on noitaa ja se on ihan paras ohjelma xD

• MusicBoy

se on todellakin totta että olen uusi täällä..Mun sisko oli katos tullut tänne jotain sähläämää...Anteeks mut uskon johonkin taikuuteen se on totta(myönnän)

• http://www.google.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5099
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4539
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1757
    5. 91
      1432
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      82
      1399
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe