Auttakaa!!!...

MusicBoy

Moi Kaikki!!!
Oon uus täällä..
Kuulin että täällä todellakin jotkut uskovat taikuuteen ja yrittävät keksiä loitsuja.Onko totta??
Kiva,meinaan niin miekin..
Yks loitsu mulla toimikin jo kerran..
Kenellä on Varjojen kirja vois vähän auttaa mua..koska mää teen itte tekemää Varjojen Kirjaa..mutta kun en keksi millään loitsuja siihen..
Yritän aina ottaa Charmedin loitsuja mut kun ei ole nauhalla:(Voiko joku antaa jotain loitsuja mulle..Ihna sama onko suomalaisii vai Englantilaisii

11

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <joku>

Charmed on fiktiivinen televisio-ohjelma.

• Nymphmyth

Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
        Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
        Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla.

• abraham
        Nymphmyth kirjoitti:

Siskoni on noita on fiktiivistä draamaviihdettä ja loitsut jonku kässärinkirjoittajan keksimiä riimittelyjä.
        Jos todella harrastat noituutta,se lopulta voi tuhota sinut ja mielesi kuten olen lukenut joittenkin kokemuksia.Leikkimielisiä loitsuja löytyy palstalta muuten minunkin lisäämänä mutta hain niitä vain koska joku toinen pyysi enkä siinä tarkoituksessa että niitä oikeasti yritettäisiin saada toimimaan,koko ajatushan on ihan naurettava.
        Siskoni on noitaa voi fanittaa - hakekaa netistä kuvia,videoita,sukupuita tai vastaavaa tai loitsuja,mutta älkää taivaan tähden hyvät ihmiset alkako leikkiä tuollaisilla asioilla.

joudut helvettiin tota menoa poikani

• Phoebe

Tässä pari loitsua:

Calling A Lost Witch Spell

Power of the witches' rise.
      Course unseen across the skies.
      Come to us, we call you near.
      Come to us and settle here.
      Blood to blood, I summon thee.
      Blood to blood, return to me.

Voimien saamis loitsu

Hear now the words of the witches,
      the secrets we hid in the night.
      The oldest of gods are invoked here,
      The great work of magic is sought.
      In this night and in this hour, I call upon the ancient power.
      Bring your powers to we sisters three,
      we want the power, give us the power.

Ja te muut: kaikki uskoo tai ei usko. Kyllä taikuutta voi olla olemassa. Te ette sitä voi mitenkään todistaa etteikö olisi.

• joo, mutta

etpä sinäkään voi todistaa, että taikuutta olisi olemassa.

• eiooo

just niin! kivat sanat:)

• vainiin

itse en usko mihinkään loitsuihin ja taikoihin enkä halua edes yrittää.. mutta katson kyllä siskoni on noitaa ja se on ihan paras ohjelma xD

• MusicBoy

se on todellakin totta että olen uusi täällä..Mun sisko oli katos tullut tänne jotain sähläämää...Anteeks mut uskon johonkin taikuuteen se on totta(myönnän)

• http://www.google.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      95
      3761
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      44
      3091
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2997
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2795
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2714
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2422
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2177
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2088
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1886
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1838
    Aihe