MIKSI CITROEN AUTONA ÄRSYTTÄÄ TOISIA ?

Jean Boheemi >>

Citroen on auto joka herättää tunteita.Miksi tänne palstalle tulee ihmiset omaa kiukkuaan purkamaan?Meillä citroen kuskeilla ei ole tarvetta käydä omia autojamme kehuskelemassa ja teidän valintojanne "mollaamassa".Täällä tosin jotkut citroenin omistajat provosoivat kirjoituksillaan mutta se on "leikkiä"ja ei pitäisi ketään järkevää ajattelijaa paljoa liikauttaa.Onko citroen jotenkin punainen vaate jollekkin ihmisryhmälle?.Minusta auto kiva ajaa ja luotettava matkakumppani jokapäiväisillä työmatkoilla.Citroen on hinta/laatu suhteeltaan aika hyvä valinta.Autoon saa heti mukaan lähes täydet varusteet vakiona ja auton toimitus on tilauksesta luovutukseen aina aikataulussaan.Citroenin huoltopalvelu on ainakin minulle ollut positiivinen kokemus.Voisinko saada kommentteja niiltä joita merkki ärsyttää että mikä siinä on kun kiukkua pukkaa pintaan >> merkin kun näkee?

30

3862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen mies

      Toyotan 3v takuun lisäksi ikuinen aivopesu,siksi....kai ymmärrät?

    • wileni

      Ei Citroën autona tai automerkkinä minua ärsytä, vaan joidenkin sitikka-uskovaisten asenne toisinajattelijoita kohtaan: Luoja varjele jos sanoo vahingossakaan tiettyjen ihmisten kuullen jotakin kriittistä sitikasta! Siinä on turpakäräjät lähellä, vaikka kuinka olisi esittää faktaa sanojensa tueksi.

      Minulla oli itsellänikin ennen XM, ja sen myötä tuli joskus tavattua noita harrastajia. Sittenmin olen luopunut tuosta XM:stä kun sen ominaisuudet ei sittenkään oikein miellyttäneet. Silti kaasunestejousitus ja Hydractive-systeemit kiehtovat mieltä edelleen teknisenä innovaationa, vaikka sen toiminta ei ollutkaan mieltymyksieni mukaista.

      Lyhyesti sanottuna se mikä minua sitikka-piireissä ärsyttää: Ylenpalttinen ja perusteeton hehkutus, yleensä virheellisten tietojen pohjalta kun ei ole vaivauduttu ottamaan asioista selvää.

      • Toy&Joy

        ku noi citikistit pitää niin kovaa melua autoistaan vaikka kaikki mittarit näyttää että Toyota on maailamn suosituin auto.

        eikö ne ota tosissaan tällaisia faktoja. Mitä muka sitten citroenissa on


      • F1 tojota
        Toy&Joy kirjoitti:

        ku noi citikistit pitää niin kovaa melua autoistaan vaikka kaikki mittarit näyttää että Toyota on maailamn suosituin auto.

        eikö ne ota tosissaan tällaisia faktoja. Mitä muka sitten citroenissa on

        onko muka citroen? Mistä muuten johtuu, että citroenin myyntiluvut vaan kasvaa. Se ärsyttää. Onko ihmiset niin tyhmiä!

        Miksi aina uuden citikkamallin tullessa markkinoille pidetään niin suurta meteliä!!!? Japanilaisista uusista autoista ei puhuta juurikaan!!?


      • auto sillä kulkee kaikki
        Toy&Joy kirjoitti:

        ku noi citikistit pitää niin kovaa melua autoistaan vaikka kaikki mittarit näyttää että Toyota on maailamn suosituin auto.

        eikö ne ota tosissaan tällaisia faktoja. Mitä muka sitten citroenissa on

        Ei noita kahta voi verrata toisiinsa.Toyota on ihan toisenlainen auto ja tehty toiselle asiakas kunnalle kuin citroen.Minä en usko että monetkaan vaihtaa "ristiin"näitä merkkejä.Kummatkin ovat hyviä autoja


      • omistat
        F1 tojota kirjoitti:

        onko muka citroen? Mistä muuten johtuu, että citroenin myyntiluvut vaan kasvaa. Se ärsyttää. Onko ihmiset niin tyhmiä!

        Miksi aina uuden citikkamallin tullessa markkinoille pidetään niin suurta meteliä!!!? Japanilaisista uusista autoista ei puhuta juurikaan!!?

        No niitäpä ei ole myynnissä.katsos F1 tallin pito on niin kallista ettei rahaa paljon muuhun jää.


      • järkevää
        F1 tojota kirjoitti:

        onko muka citroen? Mistä muuten johtuu, että citroenin myyntiluvut vaan kasvaa. Se ärsyttää. Onko ihmiset niin tyhmiä!

        Miksi aina uuden citikkamallin tullessa markkinoille pidetään niin suurta meteliä!!!? Japanilaisista uusista autoista ei puhuta juurikaan!!?

        Niin kauanko sillä formulalla ajat?


      • wee-viis

        Samaa mieltä sun kanssa, ei se auto vaan "halvan mutta hyvän " kehuminen TOTISELLA naamalla. Ja arvostelua ei kestetä tippaakaan :))

        W5


      • totuusvelvoittaa

        Citikka=NEPPISPATONKI eikä kuulu AUTO kategoriaan.....................


    • Mie vuan

      Citroen ei ärsytä ketään, mutta osa ihmisistä saa nautintoa siitä, että saa toiset polttamaan päreensä ja tällä palstalla se on helppoa. Ei ole pakko provosoitua, kun provosoidaan. Vaikenemalla suun soittajat saa hiljaiseksi, ei vastaamalla. Sama tilanne on muillakin palstoilla. Typerät provosoivat ja yhtä typerät provosoituvat.

    • kake

      citroen on auto merkkinä suuria tunteita aiheuttava auto,sitä joko"rakastetaan tai vihataan".hinta laatu suhteeltaan se on erittäin hyvä merkki.

      • omistajilla

        Minä olen sitä mieltä, että sitikkaa tuskin vihaa juuri kukaan.

        Sitikan omistajat ovat tunteikkaampia ja rakastuneempia autoonsa kuin kyseistä merkkiä omistamattomat yleensä. Muiden merkkien omistajista löytyy aina provon lähettäjiä, koska sitikanomistajat ovat niin herkkiä puolustamaan omaa valintaansa.

        Myös muilla palstoilla on provoja. Mitä vilkkaampi palsta sitä useampia ärsyttäjä löytää sinne tiensä. Sitikkapalsta on aktiivinen ja siksi täällä on paskanpuhujia paljon.

        Citroenin palstan erikoisuus on se, että joku/jotkut citroenihmiset kehittelevät itse palstalle viestiketjuja, jotka ärsyttävät satunnaista vierailijaa ja vakituista lukijaa.

        Se, että asiallistakaan kritiikkiä ei kestetä, on kaikkien autopalstojen ominaisuus. Ajoin itse sitikalla vuosikaudet. Tosi mahtava auto silloin kun toimi, mutta jäi valitettavan usein syystä tai toisesta autotalliin. Nyt olen 10 kk ajellut toisella merkillä, jossa ei ole ollut minkäänlaista toimintahäiriötä. Sitikan kanssa pisin huoleton jakso oli 4 kk.


      • merkistä riippumatta
        omistajilla kirjoitti:

        Minä olen sitä mieltä, että sitikkaa tuskin vihaa juuri kukaan.

        Sitikan omistajat ovat tunteikkaampia ja rakastuneempia autoonsa kuin kyseistä merkkiä omistamattomat yleensä. Muiden merkkien omistajista löytyy aina provon lähettäjiä, koska sitikanomistajat ovat niin herkkiä puolustamaan omaa valintaansa.

        Myös muilla palstoilla on provoja. Mitä vilkkaampi palsta sitä useampia ärsyttäjä löytää sinne tiensä. Sitikkapalsta on aktiivinen ja siksi täällä on paskanpuhujia paljon.

        Citroenin palstan erikoisuus on se, että joku/jotkut citroenihmiset kehittelevät itse palstalle viestiketjuja, jotka ärsyttävät satunnaista vierailijaa ja vakituista lukijaa.

        Se, että asiallistakaan kritiikkiä ei kestetä, on kaikkien autopalstojen ominaisuus. Ajoin itse sitikalla vuosikaudet. Tosi mahtava auto silloin kun toimi, mutta jäi valitettavan usein syystä tai toisesta autotalliin. Nyt olen 10 kk ajellut toisella merkillä, jossa ei ole ollut minkäänlaista toimintahäiriötä. Sitikan kanssa pisin huoleton jakso oli 4 kk.

        Mulla on ollut monta autoa ja jokainen auto on yksilö.Saksalainen ei tee yhtään sen parempia autoja kuin muutkaan ja kuuluisat japanilaiset on nykyään britanniasta tai espanjasta kotoisin.Citroen on vaan yksi merkki muiden joukossa automarkkinoilla.Citroenilla on oma ostajakuntansa niinkuin monella muullakin merkillä.Minä voin kertoa että yksi auto minulla oli jonka kanssa vierailin huollossa joka kuukausi koko takuun ajan (vw)ja silloin oli takuu vielä ainoastaan 12kk.Toinen samanmerkkinen palveli ihan moitteetta.Oikeastaan ainoa todellinen harmi oli seat cordoba tdi vario.Siinä oli auto jonka moottori oli tip top mutta muuten auto oli oikea mieliharmi.Siinä muistuu mieleen kuinka jäin ulkopuolelle kun lukot jäätyi kauppareissulla,penkkien kiinnitys onneton,ruostetta jo vuoden vanhana,jarrut,ym ym.Tämä on minun kokemus autoista 22 vuoden ajalta.Nykyään ajan citroenia ja ei nyt ihmeitä ole ollut mutta en uskalla kehua etukäteen, toistaiseksi kiva pikkuauto.


    • kesyä

      Täällä on aika ns.normaalia porukkaa .Mutta käykää provot tuolla ufo sivuilla niin näette miten siellä toimitaan .Kaikki ovat umpi hulluja.

    • niin...

      ...vastenmielinen ,ruma,altis moottorivaurioille,typerästi suunniteltu teknisesti ja ulkoisesti ja aina konepelti pystyssä . miksiköhän? mikähän siellä nyt on hajalla..ai jaa, kiertokankihan se vain olikin tullut iloisesti lohkon läpi.no patongin palasella tukimme syntyneen reijän lohkossa ja vedämme itsemme hirteen.kai sitä nyt muut autoilijat kavahtaa että sitikan viat tarttuvat omaan autoon jos liian lähellä sattuu olla

      • miksi purat pahaa mieltäsi ...

        Me olemme citoren autoilijoita aina iloisia välittömiä ja nautimme elämästämme.


      • että citroenkin liikkuu

        se tapahtuu joskus mutta äärimmäisen harvoin että joku meistä citroen miehistä sen tekee koska olemme rauhallisia autoilijoita.


      • todella

        fiksua ja syvällistä. eikö itseäsi hävetä yhtään olla tuollainen? katso peiliin ja mieti.


    • vehossa on niitä tarjolla

      itse kävin hakemassa omani oi niin hyvä peli

    • siksi kiukuttaa

    • Lööpi

      niin tallien kuin kuljettajienkin sarjassa.

    • edukseen

      Citroen on aina puhuttanut niin messuväkeä kuin autolehtiä.Citroen tekee sen jatkossakin.

      • ds,cx,xm,c6 aatelia

        Kehityksen kärkinimiä omalla ajallaan.


      • omassa_luokassaan
        ds,cx,xm,c6 aatelia kirjoitti:

        Kehityksen kärkinimiä omalla ajallaan.

        Näin se on. Uutta C5:sta jo kovasti odotellaan. Saadaanko vihdoinkin kohtuuhintainen cittari, jonka jousitus on edes lähellä tuplasti kalliimpia ilmajousitettuja.


    • jätkä

      Joissakin volvoissa on renunkone sekä joissakin mersuissa on renunkone,mitäpä tähän sanotte.Ajat muuttuu vuosi vuodelta.

    • shithappensx

      Renunkone. Onko kyseesä joko maanilman laajunen ilmöi?

    • autoja_vain

      Vanha avaus jossa aivan turhaan ollaan huolissaan eri autopalstoja kiertelevistä keskenkasvusista ja märkäkorvaisista penikka-trolleista.

      Oikea elämä on sitten kokonaan toinen asia ... automerkeistä riippumatta ;-)

    • kokeiltuc5hdijapommise

      PSA tuotteet on tehty sisäkäyttöön, ulkonakin toimivat...mutta pitää välttää vesisadetta ja pakkasia, sehän lukee manuaalissakin: oikealla käytöllä varma peli, ja joka päivä joku osa pitää vaihtaa että saa ne pikku ajot suoritettua oikeissa keleissä, mutta se on sitä ranskalaista osaamista, kuten arevan voimalaitoksen valmistumisaikataulu kertoo

      • c5hdi

        Juurikin tuo ylläoleva; oma maailman luotettavin auto on tullut 10000km / välihuollosta / keväthuollosta / katsastushuollosta / jostain huollosta 300 euron laskun kera. Naapuri millä maailman huonoin auto ei huolla kun ajelee vaan sitikallaan. Paitsi korjaa kun jotain korjattavaa. Harmittaahan se rahanmeno. Ehkä voisi syyttää vaikka Sipilää että sallii meidät sitikkakuskitkin vaikka vain maailman luotettavin auto olisi ainoa oikea.


    • Täyttäfaktaa

      Citroen autot on perseestä. Ei kukaan vapaaehtoisesti halua ajaa sellaisella romulla, jossa istuminen on ihan perseestä ja penkit kovat kuin kivet. Ajomukavuus on aivan täyttä paskaa. Jos jonkun auton ostatte niiin ostakaa Volkswagen tai Saab.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe