chevrolet el camino

kossupatteri

Kuinkahan paljon kuluttaa tommonen 2.8 diesel tai 3.8 bensa El Camino. Ja minkähän laiset tehot noissa koneissa on suurin piirtein.

17

3282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gangsta

2,8 turbo-diesel on sama kuin 80-90-vaihteen Isuzu Trooperissa. Tehoa on 100 hv. Kuluttaa vähän yli 10 litraa/100 km. 3,8 V6 taitaa olla 140 hv.

• kossupatteri

Niin mä oon kuullu, että toi diesel veis tommonen 7-8 litraa sataselle. Voiko se olla mitenkää mahollista.

• Gangsta
        kossupatteri kirjoitti:

Niin mä oon kuullu, että toi diesel veis tommonen 7-8 litraa sataselle. Voiko se olla mitenkää mahollista.

Hyvä kun kysyit, nimittäin on ihan mahdollista että kuluttais mainitsemasi verran. Katoin kulutuslukemat Trooperin tiedoista - sehän on painavampi ja maasturi... Kyllä El Caminolla pääsee pienemmällä määrällä naftaa ;D

• kossupatteri
        Gangsta kirjoitti:

Hyvä kun kysyit, nimittäin on ihan mahdollista että kuluttais mainitsemasi verran. Katoin kulutuslukemat Trooperin tiedoista - sehän on painavampi ja maasturi... Kyllä El Caminolla pääsee pienemmällä määrällä naftaa ;D

Kiitos vastauksista, mut oisko tietoo tossa 3.8 bensan kulutuksesta

• Gangsta
        kossupatteri kirjoitti:

Kiitos vastauksista, mut oisko tietoo tossa 3.8 bensan kulutuksesta

Mitähän se voisi olla? No, dieselillä pääsee vähemmällä :D ja jos ei se oo ongelma niin saman tien bensa V8. Ois paras kone El Caminoon :D

• kossupatteri
        Gangsta kirjoitti:

Mitähän se voisi olla? No, dieselillä pääsee vähemmällä :D ja jos ei se oo ongelma niin saman tien bensa V8. Ois paras kone El Caminoon :D

Mä saan vasta kohta kortin ja mietin oisko varaa sit ku jatkaa opintoja nii oisko varaa ajaa tollasella, ku ei japsit oikein jaksa kiinnostaa. Mut ku noita dieseleitäki on nii vähä nii mietin et oisko varaa ajaa tolla 3.8 bensalla.

• Gangsta
        kossupatteri kirjoitti:

Mä saan vasta kohta kortin ja mietin oisko varaa sit ku jatkaa opintoja nii oisko varaa ajaa tollasella, ku ei japsit oikein jaksa kiinnostaa. Mut ku noita dieseleitäki on nii vähä nii mietin et oisko varaa ajaa tolla 3.8 bensalla.

5,7 V8 200 hv kuluttaa noin 15 litraa sadalla, mikä on tosi vähän vanhahkolle V8:lle. Varmasti 3,8 V6 -kone vie vielä vähemmän. Kyseessä on kokoisekseen aika kevyt ajoneuvo. Veikkaan että 3,8 keskikulutus ois jotain 12-14 litran tietämilllä. Noita 80-luvun El Camonoita löytyykin Suomesta vissiin enimmäkseen just tolla 3,8 -koneella ja varmaan silläkin pärjää :D

• kossupatteri
        Gangsta kirjoitti:

5,7 V8 200 hv kuluttaa noin 15 litraa sadalla, mikä on tosi vähän vanhahkolle V8:lle. Varmasti 3,8 V6 -kone vie vielä vähemmän. Kyseessä on kokoisekseen aika kevyt ajoneuvo. Veikkaan että 3,8 keskikulutus ois jotain 12-14 litran tietämilllä. Noita 80-luvun El Camonoita löytyykin Suomesta vissiin enimmäkseen just tolla 3,8 -koneella ja varmaan silläkin pärjää :D

Joo mä oon huomannu et noita 2.8 dieseleitä on harvassa ja ei noita 3.8 ole kovin paljoo. Ainakaan nettiauto.comissa , kaikki on on tolla 5.0 tai 5.7. Tietäisitkö yhtään muuta autojen myynis sivuja kuin nettiauto.com , autolehti.fi tai keltainenpörssi.

• Gangsta
        kossupatteri kirjoitti:

Joo mä oon huomannu et noita 2.8 dieseleitä on harvassa ja ei noita 3.8 ole kovin paljoo. Ainakaan nettiauto.comissa , kaikki on on tolla 5.0 tai 5.7. Tietäisitkö yhtään muuta autojen myynis sivuja kuin nettiauto.com , autolehti.fi tai keltainenpörssi.

El Camino on vaan sellanen auto, josta ei tänäpäivänä helpolla luovuta. Omistajilla on näemmä nostalgian tuntoo :D ja automalli on varsin persoonallinen. Kattelin googlen kautta niin aika monella on Suomessakin noita 3,8 -koneita vaikka myynnissä onkin enimmäkseen V8:a. Luulen et jos 80-luvun moisen kiesin ostaa niin laittoo vaatii varmasti..

• Cami
        Gangsta kirjoitti:

Mulla on 305 eli 5 litranen Camino jossa edelbrockin
        kaasari, imusarja ja kannet, ja hookerin pakosarjat.
        Viime kesänä penkitetty 215 hp ja 470nm vääntöö, eikä kulutus ole maantiellä ollut kuin 10-12 litran paikkeilla. Kevyt auto ja kone kunnolla kasattu niin ei se syö enenpää.

• kossupatteri
        Cami kirjoitti:

Mulla on 305 eli 5 litranen Camino jossa edelbrockin
        kaasari, imusarja ja kannet, ja hookerin pakosarjat.
        Viime kesänä penkitetty 215 hp ja 470nm vääntöö, eikä kulutus ole maantiellä ollut kuin 10-12 litran paikkeilla. Kevyt auto ja kone kunnolla kasattu niin ei se syö enenpää.

Oiskohan teillä antaa joitakin nettisivuja, joilta näkis vähän noitten kaasareita ja imusarjojen hintoja. Voisitteko antaa edes muutamia, kiitos? Tai oisko teillä jotain ehdotuksia et mitä kannattais ostaa ja vähä niiden hintoja. Mut kertokaa mielellään myös niitä nettiosoitteita, jos on tietoo. ;)

• Proson
        kossupatteri kirjoitti:

Oiskohan teillä antaa joitakin nettisivuja, joilta näkis vähän noitten kaasareita ja imusarjojen hintoja. Voisitteko antaa edes muutamia, kiitos? Tai oisko teillä jotain ehdotuksia et mitä kannattais ostaa ja vähä niiden hintoja. Mut kertokaa mielellään myös niitä nettiosoitteita, jos on tietoo. ;)

Enempi ammattitaitoisia vastaajia: http://www.overdrive.fi/

• kossupatteri

Soveltuuko toi El Camino mitenkä hyvin ympärivuotiseen ja jokapäiväiseen käyttöön?

• Mr Camino

tottakai. Miksi ei soveltuis. Auto se on kuin muutama muukin.

t. 5. talvi menossa

• Jonesjaford

Diesel n. 10 l/100 km ja bensa n. 12 l/100 km siitä ylöspäin riippuen kaasujalan asennosta...Noilla koneilla ei ole myynnissä kovin montaa El Caminoa ...
      Sitten tuosta nimimerkistä...kossu ja auto ei sovi yhteen...et silleen pysythän asia linjalla...

• crr

12 vuotta kulunut ja nyt sitten vastaus.....

• läskimaha

Tieto ei vanhene ikinä eikä velka !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4514
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      115
      3598
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1855
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1793
    5. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      13
      1697
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      123
      1544
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      8
      1364
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      79
      1259
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109