ekoja athloneja w2000 384Mt RAMmia. Vaan kone on hidas kun hämäläinen, tuntuu että f-secure rassaa kovin varsinkin käynnistyksen yhteydessä
Onko vinkkejä miten sais nopeammaksi. Kovalevy on melko uusi, joten tuskin se hidas on.
AMD650
3
298
Vastaukset
- toi on
jos sulla on f-securen tuotteita koneessa niin siitä johtuu hitaus...
nehän ovat kaikkein raskaimmat tietoturvasovellukset...
koitas vaihtaa vaikka zonealarmiin ja avg-virustutkaan... :)- vie
F-secure Client security / Anti-Virus 2005/2006 vie tuhottomasti konetehoa, varsinkin jos ne on täytenä asennuksena vedetty.
Eli pois F-securet kokonaan ja tille joku muu. Kyllä tuo muistimäärä pitäis hyvin riittää w2k:lle. - AMD650
vie kirjoitti:
F-secure Client security / Anti-Virus 2005/2006 vie tuhottomasti konetehoa, varsinkin jos ne on täytenä asennuksena vedetty.
Eli pois F-securet kokonaan ja tille joku muu. Kyllä tuo muistimäärä pitäis hyvin riittää w2k:lle.vielä vajaa vuosi lisenssiä jäljellä.
elämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884