Onko Mary Alice tappanut Danan vai kuka?
dana
4
1451
Vastaukset
- ehei
dana on elossa, kukaan ei ole tappanut danaa.
- maikki8
dana=zach
- Äijä
Tässä tulee aika merkittävä paljastus, joten älkää lukeko, jos haluatte säilyttää jännityksen jatkossa.
Dana on Zachin alkuperäinen nimi (Dana on sekä tytön että pojan nimi). Dana on alunperin Miken ja hänen kadonneen tyttöystävänsä Deidren lapsi, jonka Paul ja Mary Alice varastivat Deidreltä ja nimesivät uudelleen. Deidre tapettiin ja hänen luunsa olivat siis siellä haudatussa arkussa. Mike ja Deidren isä yrittävät selvittää mitä Deidrelle tapahtui ja sen takia Mike tekee salaperäisiä tutkimuksiaan. Ilmeisesti tämä synkkä salaisuus oli myös syy Mary Alicen itsemurhaan. - fanni
dana on zach
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313