18v olin töissä samassa paikassa kuin siskoni Eija ja siellä hän oli Lälly,kaverini sai nimekseen Hippiäinen tai Hipsu ja pomo Ritva oli Pomppeli.Teini-iän poikakaveria Jaria sanottiin Vele tai Velku ja eräs toinen Jari on öljysheikki tai öljyparoni.. ,useita tuttuja kutsutaan heidän sukunimillään eikä kukaan oikein tunnista tai muista jos erehtyy kutsumaan etunimellä;)) ,likan kaveri Paula on Paukku ja Laura Laukku,yks toinen pikku tyttö Sofia on Sohva tai Sohka eskarissa;> , Riiti= Ritva,Päivi Pami ja toinen Päivi on Päde ja sit on sellaset ku Iso Vaalee ja Iso Eeva,ex-duunikaveri Erja oli töissä Mallikas... ja ois muitakin mutta nyt vain nuo tuli mieleeni. KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN KAIKILLE!!!
Vastaukset 5
- NYLKKÄRI
VÄSYMÄTÖN,HÖNSSI,HYTJENSSI,SIPPI,LAULUMIES,TALIKKO ELVIS,RAPPARI,PUUKKO-PENTTI,VALIO-SONNI,PERINTÖPRINSSI,KAUHNA,KUKKO,SIPULI,NOUKKA,PULI,TORNADO,TAKATUKKATOMSON,TOUHO,SÄVELRTÄJÄ JA PILLUPAAVALI SIINÄ MUUTAMA
...lempinimeä! Näistä vain muutamia mainitakseni, KÄMY,HENKKA,RAIPA,LILLU,HOTKELO,SUPSU,JÄÄMY,IGIS,
ENSKA,RAMI,KAILO,TUUPA,KIMI,KANKI,SEPI,AADOLF,
PIERIJÄ,AAPO,ALLU JA KEMUMASTER. Saa saatan aina olla tarkkana ku joku huutaa kyseisiä nimiä...- nylkkäri
maskotti,vile,isojano,luolamies,ylli,vände,rane,
löysä,antabus,heguli,henkka,puli,rönä,tuubi,kotta-
rainen,lilli,markkinarako,ratto-riitta,jönne,
tolppa,kone ja happo - nylkkäri
EEMELI, EMPPU, ANDERS, MAISTERI, SUTENÖÖRI,
SURUSILMÄ, RAKASTAJA-NYLKYNEN, MARCUS AURELIUS,
- blondi-72hki
Tasis eli tasaraha ja nimensä sai koska sillä ei o koskaan mania.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483