Anneli Mattila

Kysyn vaan

Suomen hyvännäköisin naislaulaja. Onko hän varattu?
Nimim. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa?

14

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Niin kauan on toivoa kun on elämää, on helpompi jatkaa, kun tämän ymmärtää.."
      Jopas jotain... alkoi ihan laulattamaan.

      En tiiä vaan onko varattu vai eikö ole varattu. Kysy siltä, niin sitten tiedät.

      • pilttuu

        tollaset ilimanaikuset jaaritukset!

        Mattiloiden perheessä on nyt suru.
        Iso sellainen.
        Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
        Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!


      • AMfani
        pilttuu kirjoitti:

        tollaset ilimanaikuset jaaritukset!

        Mattiloiden perheessä on nyt suru.
        Iso sellainen.
        Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
        Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!

        Kuka on kuollut?


      • pilttuu
        AMfani kirjoitti:

        Kuka on kuollut?

        Annen promoottori.
        Ja täst ei sit aleta heittää herjaa!
        Tunsin Jaakon ja voin sanoa, et sydämellisempää ihmistä ei ole!
        On vain sanaton suru, tuska joka ei hellitä koskaan.


      • pilttuu kirjoitti:

        tollaset ilimanaikuset jaaritukset!

        Mattiloiden perheessä on nyt suru.
        Iso sellainen.
        Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
        Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!

        Sorry! :( En voinut tietää asiasta. Otan osaa suruun.


      • ????????????????
        Justiinax kirjoitti:

        Sorry! :( En voinut tietää asiasta. Otan osaa suruun.

        onko asia "salainen"????????????


      • hoh hoijaa
        pilttuu kirjoitti:

        tollaset ilimanaikuset jaaritukset!

        Mattiloiden perheessä on nyt suru.
        Iso sellainen.
        Minullekin hyväksi muodostunut ystävä, on kuollut.
        Annella on nyt vaikeaa. Ollaan ennemmin mukana surussa, kun pähkäillään turhia asioita!

        Aika aikaa kutakin ja mitä tekemistä jonkun firman työntekijän poismenolla on fanien kysymyksiin?
        Jos noin ajattelee, niin ei kohta keneltäkään uskalla mitään kysellä, aina on jollain surua tms.


    • pikku-g:n

      kaa??! nimittäin Pikku G palstalla joku antoi
      ymmärtää et Anneli olisi suhteessa pikku-g:n kaa
      ja olisivat jopa saamassa vauvan??! vahvistakaa
      jos totta!!!

      • XoX

        missähän niin mahtaa lukee???????????????


    • TIETYSTI

      ANNE ON VARATTU. ETTEKÖ SEURAA MITÄÄN KUN ETTE SEN VERRAN TIEDÄ??????

    • ????????

      JOS SEURAATTE TILANTEITA, NIIN ANNE ON JA ANNELI EI OLE!!!!!!!!

    • moi

      enpä tiedä..mut on kyllä ihan mukava pakkaus tuo anneli)(

      • Tosi hyvä laulaja - paljon parempi kuin Anne.


      • jojo
        UnOpened82 kirjoitti:

        Tosi hyvä laulaja - paljon parempi kuin Anne.

        oleekeehan vaiti.annea ei voita kukaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe