Tarttee sit tääl olla ja kahvitella.
Kuka ottaa????
Jaahans
15
878
Vastaukset
- R0kMies EVK
Mustana.
- luke67
Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun
- rokmies evk
luke67 kirjoitti:
Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun
justha mä heräsi tunti sitte...
- luke67
rokmies evk kirjoitti:
justha mä heräsi tunti sitte...
Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.
- rokmies evk
luke67 kirjoitti:
Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.
yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..
- luke67
rokmies evk kirjoitti:
yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..
Tarttis muuttaa, rytmiä. Juuh aamutv, urheilu osioo ootan, ku jäi eilen maalit näkemäti.
- rokmies evk
ja sitten vois vaikka imuroida....jäänyt tuossa suorittamatta...
- luke67
Pääset, ni tu tänki imuroimaan.
- awerell
ainahan sitä par santsi kuppii ottaa...
- luke67
A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.
- perskuti
luke67 kirjoitti:
A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.
Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((
Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....
Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
Hirvee morkkis:=((
No sitten helmikuussa:=)) - Uppis
perskuti kirjoitti:
Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((
Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....
Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
Hirvee morkkis:=((
No sitten helmikuussa:=))morkkista pitämään.
Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :)) - perskuti
Uppis kirjoitti:
morkkista pitämään.
Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))
- Uppis
perskuti kirjoitti:
Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))
no eipä taida enää Lenitakaan
niin mainostella niitä sukkiaan,
kun tahtoo tuo muoti olla
milloin mitenkin. Nytkin vasta
näyttivät tv:ssä et puku ja
t-paita, tennissukat tai ilman
ja tennarit. Se sitä muotia on.
kahvia ja äkkii mulle kiits.....=:0))))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362