Jaahans

luke67

Tarttee sit tääl olla ja kahvitella.
Kuka ottaa????

15

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R0kMies EVK

      Mustana.

      • luke67

        Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun


      • rokmies evk
        luke67 kirjoitti:

        Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun

        justha mä heräsi tunti sitte...


      • luke67
        rokmies evk kirjoitti:

        justha mä heräsi tunti sitte...

        Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.


      • rokmies evk
        luke67 kirjoitti:

        Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.

        yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..


      • luke67
        rokmies evk kirjoitti:

        yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..

        Tarttis muuttaa, rytmiä. Juuh aamutv, urheilu osioo ootan, ku jäi eilen maalit näkemäti.


    • rokmies evk

      ja sitten vois vaikka imuroida....jäänyt tuossa suorittamatta...

      • luke67

        Pääset, ni tu tänki imuroimaan.


    • awerell

      ainahan sitä par santsi kuppii ottaa...

      • luke67

        A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.


      • perskuti
        luke67 kirjoitti:

        A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.

        Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
        Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((

        Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....

        Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
        Hirvee morkkis:=((
        No sitten helmikuussa:=))


      • Uppis
        perskuti kirjoitti:

        Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
        Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((

        Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....

        Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
        Hirvee morkkis:=((
        No sitten helmikuussa:=))

        morkkista pitämään.
        Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))


      • perskuti
        Uppis kirjoitti:

        morkkista pitämään.
        Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))

        Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))


      • Uppis
        perskuti kirjoitti:

        Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))

        no eipä taida enää Lenitakaan
        niin mainostella niitä sukkiaan,
        kun tahtoo tuo muoti olla
        milloin mitenkin. Nytkin vasta
        näyttivät tv:ssä et puku ja
        t-paita, tennissukat tai ilman
        ja tennarit. Se sitä muotia on.


    • kahvia ja äkkii mulle kiits.....=:0))))

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe