Nielen kaiken

sperman

heti sitten, kun mieheni nielee ruokalusikallisen valkovuotoani! Eihän se niin kauhealle maistu, mutta miettikää miltä se TUNTUU suussa ja niellessä! Saa aikaan tahattoman oksennusrefleksin. Miettikäähän tätä miehet, kun toivotte naisenne nielevän. Nielisitkö valkovuotoa??

22

5455

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opittua

      tuo nieleminen. miltäköhän miehistä tuntuisi niellä naisen nesteitä, nielisiköhän moni, ei.
      miks siis naisen pitäs niellä miehen spermat, ällöltä maistuu. ja oksennus meinaa tosiaan tulla, se on ihan refleksi. vastapalveluksia!

      • Lick

        Meinaatko että mies ei niele naisen eritteitä antaessaan suukivaa?


      • en kuiva
        Lick kirjoitti:

        Meinaatko että mies ei niele naisen eritteitä antaessaan suukivaa?

        HIUKAN vähemmän kuitenkin niitä naisen eritteitä tulee kuin spermaa.. nimittäin jos saat YHDELLÄ KERTAA suuhun ruokalusikallisen LIMAA, joka vielä roiskahtaa sinne kurkkuun päin kuin ammuttuna, se aiheuttaa OKSENNUSREFLEKSIN, tämä on tahdoton refleksi, sille ei voi mitään, tulee aikast monille!


    • Katja

      Itse olen ainakin 17 vuotiaasta niellyt, jos suihin otan, usein vielä otan pimpastani munan suuhun, siis omissa eritteissäni ja mies tulee, jolloin nielen yhdistelmäliemen alas. Ei se ole koskaan mulle mitään yökköreaktiota aiheuttanut. Homma paljon siistimpää, kuin että pimpsaan laukeaisi.

      • Ilse

        Miksi nielet, miehen mieliksikö?


      • Mimmi
        Ilse kirjoitti:

        Miksi nielet, miehen mieliksikö?

        Minä nielen, koska se on kivaa ja hyvää! :)


      • Katja
        Ilse kirjoitti:

        Miksi nielet, miehen mieliksikö?

        Huvikseni. Miksi ei, hyvin se alas menee ja mieskin on tyytyväinen ja lakanat pysyy siisteinä.


      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa. Kyllä nainenkin saa nauttia seksuaalisuudestaan. Ja seksin himosta. Kullistakin moni nainen kertoo tykkäävänsä.


      • Anonyymi
        Mimmi kirjoitti:

        Minä nielen, koska se on kivaa ja hyvää! :)

        Totta. Itsekkin olen omaa spermaani ottanut suuhuni ja niellyt. Se on ihan hyvää. Jos spermassa on bakteereja tai paha haju tai maku niin spermaa tuottavalla henkilöllä voi olla jokin tauti/ sairaus.


      • Anonyymi
        Katja kirjoitti:

        Huvikseni. Miksi ei, hyvin se alas menee ja mieskin on tyytyväinen ja lakanat pysyy siisteinä.

        Kyllä terve sperma on ihan hyvää. Ravitsevaa. Jotkut naiset joiden kanssa olen ollut ovat olleet myös 3- kimpassa mukana ja saaneet myös siltä toiselta mieheltä spermat ja ovat nuolleet ruiskinnan jälkeen kullua sen verran kauan että ollaan voitu ottaa uusiksi ja ruiskia spermat suuhun naiselle. Kun 3-kimpassa on ollut kolmantena joskus nainen niin naiset ovat saaneet keskenäänkin nuolla toisiaan ja mukavaahan se on kun kaksi naista lämpenee nuolemaan omaa kullia ja kiveksiäkin .
        Yleensä nielevät spermat ja suukottelevat toisiaan , se lienee osoitus tykkäämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terve sperma on ihan hyvää. Ravitsevaa. Jotkut naiset joiden kanssa olen ollut ovat olleet myös 3- kimpassa mukana ja saaneet myös siltä toiselta mieheltä spermat ja ovat nuolleet ruiskinnan jälkeen kullua sen verran kauan että ollaan voitu ottaa uusiksi ja ruiskia spermat suuhun naiselle. Kun 3-kimpassa on ollut kolmantena joskus nainen niin naiset ovat saaneet keskenäänkin nuolla toisiaan ja mukavaahan se on kun kaksi naista lämpenee nuolemaan omaa kullia ja kiveksiäkin .
        Yleensä nielevät spermat ja suukottelevat toisiaan , se lienee osoitus tykkäämisestä.

        Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...


    • naiseni

      on aina niellyt ja suorastaa välillä vaatii saada antaa suuseksiä ja niellä... Kai sitä ihmiset on erilaisia? Eipä tuota ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku ei nielisi... Itse nuolen naiseni pimpan ihan mielelläni, joskin pestynä. Itsekään en toki hiestä likaista mulkkua toiselle suuhun tarjoa...

      • IHMETTÄ????

        Valkovuodon,joka on tulehduksen aikaansaamaa eritettä ja siemennesteen joka taas on suurimmaksi osaksi proteiinia rinnastaminen toisiinsa on todella asiatonta.Siemennesteen nieleminen ei kaikilta naisilta onnistu, mutta enemmän kuin maku asiaan vaikuttaa psyykkiset tekijät.Eihän kaikki ruokalajitkaan maistu kaikille.


      • ......
        IHMETTÄ???? kirjoitti:

        Valkovuodon,joka on tulehduksen aikaansaamaa eritettä ja siemennesteen joka taas on suurimmaksi osaksi proteiinia rinnastaminen toisiinsa on todella asiatonta.Siemennesteen nieleminen ei kaikilta naisilta onnistu, mutta enemmän kuin maku asiaan vaikuttaa psyykkiset tekijät.Eihän kaikki ruokalajitkaan maistu kaikille.

        Valkovuoto ei todellakaan ole mitään "tulehduksen aikaansaamaa eritettä"! Se on naisen värkin luonnollinen puhdistus joka toimii koko ajan... Samalla tavalla kuin kyynelneste putsaa silmää! Eri asia jos omasi on jotain vihertävää, mutta normaaleilla terveillä naisilla se on lähes mautonta ja hajutonta.. Ei todellakaan ole mikään psyykkeen heikkous olla menemättä massa teinin yms. "teen mitä vain jotta minusta tykätään" porukan mukana. Mä en ainakaan tule ikinä nielemään. Naisen eritteeseen suuseksin aikana on miehellä verrattavissa "touhutipat"... ja se on viel ihan ok..


      • kirjoitti
        ...... kirjoitti:

        Valkovuoto ei todellakaan ole mitään "tulehduksen aikaansaamaa eritettä"! Se on naisen värkin luonnollinen puhdistus joka toimii koko ajan... Samalla tavalla kuin kyynelneste putsaa silmää! Eri asia jos omasi on jotain vihertävää, mutta normaaleilla terveillä naisilla se on lähes mautonta ja hajutonta.. Ei todellakaan ole mikään psyykkeen heikkous olla menemättä massa teinin yms. "teen mitä vain jotta minusta tykätään" porukan mukana. Mä en ainakaan tule ikinä nielemään. Naisen eritteeseen suuseksin aikana on miehellä verrattavissa "touhutipat"... ja se on viel ihan ok..

        täyttä asiaa!! JEES! :)

        P.S. Valkovuoto siis todellakin on normaalia ja sitä on (pitäisi olla) jokaisella naisella päivittäin.


      • juppijuha
        kirjoitti kirjoitti:

        täyttä asiaa!! JEES! :)

        P.S. Valkovuoto siis todellakin on normaalia ja sitä on (pitäisi olla) jokaisella naisella päivittäin.

        Minä ainakin haluan että tyttöni imee kunnolla ja ottaasuuhun lastin ja nieleekin, jos sattuu sinne menemään . Siis juuri tuo siisteys on mukavaa kun paikat pysyykunnossa ja sperma ei sitten kuiva iholle ja haise kauan huoneilmassakaan. Naiseni pitää siitä ja ei vastustakkaan-kuten sanoin joskus tupsahtaa pimppaan, ja sitten joudutaan nousemaan ja suihkuun tms kohta, kivempi kun tavara on poissa heti ja saa levähtää. Itse jotenkin en pidä noista hajuista, ja tähänliittyen en kalaa syö- mikä on huonojuttu ymmärrän-ja kuuluu eriasiaan ruokapuolelle-mutta ymmärtäähän jokainen yhteyden... siitäsyystä itse en voi kielihommia tehdä,mutta tähänasti ei onneksi ole haitannut ja pesää on tullut..


      • yöksssssssss
        juppijuha kirjoitti:

        Minä ainakin haluan että tyttöni imee kunnolla ja ottaasuuhun lastin ja nieleekin, jos sattuu sinne menemään . Siis juuri tuo siisteys on mukavaa kun paikat pysyykunnossa ja sperma ei sitten kuiva iholle ja haise kauan huoneilmassakaan. Naiseni pitää siitä ja ei vastustakkaan-kuten sanoin joskus tupsahtaa pimppaan, ja sitten joudutaan nousemaan ja suihkuun tms kohta, kivempi kun tavara on poissa heti ja saa levähtää. Itse jotenkin en pidä noista hajuista, ja tähänliittyen en kalaa syö- mikä on huonojuttu ymmärrän-ja kuuluu eriasiaan ruokapuolelle-mutta ymmärtäähän jokainen yhteyden... siitäsyystä itse en voi kielihommia tehdä,mutta tähänasti ei onneksi ole haitannut ja pesää on tullut..

        koko nieleminen..

        ja se että puhutte vaimostanne/rakkaastanne TYTTÖNÄ, tulee mieleen kun puhuisitte omasta tytöstä, yak!!


      • Anonyymi
        juppijuha kirjoitti:

        Minä ainakin haluan että tyttöni imee kunnolla ja ottaasuuhun lastin ja nieleekin, jos sattuu sinne menemään . Siis juuri tuo siisteys on mukavaa kun paikat pysyykunnossa ja sperma ei sitten kuiva iholle ja haise kauan huoneilmassakaan. Naiseni pitää siitä ja ei vastustakkaan-kuten sanoin joskus tupsahtaa pimppaan, ja sitten joudutaan nousemaan ja suihkuun tms kohta, kivempi kun tavara on poissa heti ja saa levähtää. Itse jotenkin en pidä noista hajuista, ja tähänliittyen en kalaa syö- mikä on huonojuttu ymmärrän-ja kuuluu eriasiaan ruokapuolelle-mutta ymmärtäähän jokainen yhteyden... siitäsyystä itse en voi kielihommia tehdä,mutta tähänasti ei onneksi ole haitannut ja pesää on tullut..

        Juppijuha junttilasta


    • Anonyymi

      Kyllä olen nuollut naisen häpyhuulia, lirputtanut myös clitorista ja niellyt naisen vaginan tuottamaa kosteutta. Tähän asti naiset joiden kanssa olen ollut ovat nuolleet kullia ja palleja sekä nielleet spermat, useimmat nuolevat kullia ruiskuttamisen jälkeenkin. Ja tykkään kun nainen haluaa oikeasti kulliani nuolla. Kiitän tietysti . Naisilta harvemmin luonnistuu kiitoksen sanominen pillun nuolennan jälkeen, se ilmeisesti hävettää vaikka ei siinä oikeasti ole hävettävää. Jitkut naiset kiihottuvat niin paljon että haluavat "istua" kasvoilleni .

    • Anonyymi

      Mälli maistuu nuorilla hyvältä, vanhemmilla milloin miltäkin.
      Afrikkalainen on parhaimman makuinen.
      Ei sitä suutuntumaa kannata murehtia, nielaisee vaan.
      Miehen kannattaa opetella omallaan. Niin minä tein.
      Huomattavasti ikävempi mälli on naamalle saada, silmissä kirvelee niin pirusti.

    • Anonyymi

      Meidän sessioissa minä (mies) alistuvana osapuolena nielen kaikki nestemäiset eritteet mitä tulee.. niin valkoset,virtsat ja omat spermani! Se kuuluu osaan meidän suhdetta ja todettu toimivaksi ratkaisuksi!! Ananas antaa muuten spermaan kivaa makeutta..

    • Anonyymi

      Joku kertoo maistaneensa omaa spermasnsa ja tykänneensä mausta. Tämä kannattaa muistaa myös naisten että oman sperman ja pillun maku on aivan eri kuin toisen miehen sperma tai pillu. Harva varmaan edes keskustellut samaa sukupuolta olevan kanssa asiasta ja vielä harvempi pystyisi etenemään asiassa tekoon.

      Olen kyllä kuullut juttuja että naiset oli katselleet vuoronperään toistensa pilluja ja jutelleet mutta siihen se oli jäänyt

      Itsellä meni yhdessä asiassa jänö housuun kun juttelin naisen kanssa yhdestä asiasta virtuaalisesti ja kasvotusten hän otti asiaan esiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe