Tulinpa uteliaaksi kun kerran eksyin näille sivuille.
Tämä juttu nyt on ERITYISESTI naisille tarkoitettu. Toivoisin teiltä nyt REHELLISIÄ vastauksia.
Miksi miehillä tuntuu tällä palstalla olevan jokin "amerikan tauti" ? kaiken pitää olla isoa ja suurta.
Kertokaapa naiset, minkä kokoinen se vagina oikein on. Itse olen tullut siihen tulokseen, että se venyy juuri niin suureksi kun tarvitseekin. Syvyys vähän tyhmää askarruttaa...
Itse nyt (jo 42 vanha) uteliaisuuttani mittasin viimeinkin kaluni. Näitä kirjoituksia lukiessa tunnen itseni tosi pieneksi. SEN pituus on reilu 13 cm, paksuus 6 cm.
Kuitenkin, varsinkin takaapäin rakastellessa, vaimo monesti sanoo, että liian syvälle työnnän, ja se sattuu.
Meillä on aina olleet tärkeitä pitkät esileikit, varovainen kiusoittelu, varovainen suuseksi (molemmin puolisesti) ennen yhdyntää. Seksilelujakaan emme vierasta. Ainakin minusta on kiihottavaa naistani kiusoitella vaikkapa delfiinillä.
Onko niitä vaginoita sitten todellakin niin eri syvyisiä?
Eräitä palstan juttuja lukiessani, mielikuvitusta käyttäen... pääsen siihen käsitykseen, että jollakin on niin pitkä...
että pohjaan painaessa jo kurkistaa omistajaansa naisen huulien välistä.
Niin sanoo puolisoni, että olen ihan sopiva hänelle (kun takaapäin olen varovainen). Tuskin olisi jaksanut/pystynyt 20v. avioliiton aikana ihan paskaa puhumaan kiinni jäämättä.
Ps. Seksi on meidän liitossa tosi tärkeä asia. Jopa 20 v. jälkeen se maistuu päivittäin. ainakin kerran päivässä.
En ole tilastoja lukenut, kuinka usein muut...
Koko ja Koko
18
3071
Vastaukset
- Jussipussijanussi
Mulla ainakin on niin pitkä, että kun pohajaan työnnän, se tulee sen suusta ulos. samalla voin ottaa itteltä suihin!
- Hannu ja Ritu
Kiitos sinulle viisaasta ja asiallisesta vastauksestasi. -HLR-
- Aviopari Tampereelta
..maailma on tulvillaan.
Kaikillahan on omat mieltymyksensä ja kyllähän johonkin voi mieltyä.
Nainenhan on sisältään loppujenlopuksi hyvinkin ''sopeutuva'', sillä kyllähän sieltä aikamoisia lapsia maailmaan putkahtelee itse kullakin naisella ja eipä ole maailmassa niin paksua kalua näkynytkään urospuolisilla, että kykenisivät tuon vauvan koon voittamaan.
Mutta pituuttahan on monenlaista ja itsekin muutamanlaisia kokenut. Miehelläni on normaalia pidempi kalu jonka myötä olen kait tottunut pidempään(sisuskalut), mutta kyllä itse nautin kyllä niistä lyhyemmistäkin varusteista miehillä alapäissä, sillä kemiathan tämän ratkaisee, samoin kuin fiilis ja tapa toimia.T: Sopeutujat- Hannu
Tämä oli todellakin asiallinen vastaus ja vielä naiselta. :-)
Itsekin olen sitä mieltä, että asiassa luonto tekee tehtävänsä.... Edelleen tuo syvyys askarruttaa.
Korvien välistähän se kaikki on kiinni. Mutta ainakin minullevaimoni nautinto on lähes puolet omastani. En halua satuttaa, mutta joskus tiettynä hetkenä en osaa varoa... Ja sitten ikävätilanne kun satuttaa omaa rakasta. - Pari Tampereelta edelleen
Hannu kirjoitti:
Tämä oli todellakin asiallinen vastaus ja vielä naiselta. :-)
Itsekin olen sitä mieltä, että asiassa luonto tekee tehtävänsä.... Edelleen tuo syvyys askarruttaa.
Korvien välistähän se kaikki on kiinni. Mutta ainakin minullevaimoni nautinto on lähes puolet omastani. En halua satuttaa, mutta joskus tiettynä hetkenä en osaa varoa... Ja sitten ikävätilanne kun satuttaa omaa rakasta.Katsoin uuden viestin liitteenä olevan osoitteenmukaisen kuvasarjan ja siitä voi jo todeta, että kuinka tuo naisen vagina on venyvä käsite.
- hannu
Pari Tampereelta edelleen kirjoitti:
Katsoin uuden viestin liitteenä olevan osoitteenmukaisen kuvasarjan ja siitä voi jo todeta, että kuinka tuo naisen vagina on venyvä käsite.
En ymmärrä mitä tarkoitit uuden viestin liitteellä? pitäisikö minun nähdä se jostain? Minäkö tyhmä? Anteeksi mutta en ymmärrä....
- -HLR-
Katsoin uuden viestin liitteenä olevan osoitteenmukaisen kuvasarjan ja siitä voi jo todeta, että kuinka tuo naisen vagina on venyvä käsite.
Mutta Se on todellakin venyvä (sanotaan nyt sitten että käsite) Millä nimellä emme aiemmin olekaan siitä kuulleet puhuttavan...
-HLR- - hannu
Kiitos sinulle vastauksestasi. Pitää pari asiaa hoitaa ja alkaa tutkia taas lähemin tun Ritun käsitettä :-))
Miksihän siihen ei koskaan kyllästy? Vaikka kaiketi niinkin, että seksuaalinen aktiviteetti lisää seksuaalista aktiviteettia, joka puolestaan lisää...
- kynämuna
itsellä on vehje 21.5cm halk. 4.8cm -miten noin lyhkänen muna voi olla noin paksu???
- Hannu
Kaikkihan me olemme erilaisia... En nyt muuta selitystä tähän keksi.
lyhkänen...on mulle sopiva.
Jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin 13/6 peniksen kuin 21,5/4,8 (Onpa hienosti mitattu), ja niin tekisi moni muukin nainen.- kynämuna
Saganna kirjoitti:
lyhkänen...on mulle sopiva.
Jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin 13/6 peniksen kuin 21,5/4,8 (Onpa hienosti mitattu), ja niin tekisi moni muukin nainen.no kiitos tästä tiedosta! ottasit varmaan 1.5l juomapullon, tuntuuko edes missään..? :)
kynämuna kirjoitti:
no kiitos tästä tiedosta! ottasit varmaan 1.5l juomapullon, tuntuuko edes missään..? :)
että se harmittaa sinua...Kaikki varmaan tietää miksi ;) Mieluummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja...kynämuna ;)
Mun rakastajalla ei ole mikään paksu ja ihan hyvin tullaan toimeen, joten olet varmasti ihan käyttökelpoinen.- kynämuna
Saganna kirjoitti:
että se harmittaa sinua...Kaikki varmaan tietää miksi ;) Mieluummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja...kynämuna ;)
Mun rakastajalla ei ole mikään paksu ja ihan hyvin tullaan toimeen, joten olet varmasti ihan käyttökelpoinen.Jos nyt puhutaan että suomalaisilla on paksu vehje keskm. n.4.3cm ,niin ei asiat nyt niin heikosti ole.. Ja toi 4.8 oli iteltä aika keskiarvo, jos puristaa varresta niin on se sen 5cm. Mutta aika erikoista jos sillä tyypillä 13/6 - mittaa se paperille, siis aivan muodoton.. Ellei se sit ole aivan juuresta sen lähes 6cm...? mut kyl näis joissain on sitä lapinlisääkin.. Totta on kyl se että ottasin hieman pituutta paksuudeksi :), mutta kyllä luulen että tämä useammalle riittää.. ;-)
kynämuna kirjoitti:
Jos nyt puhutaan että suomalaisilla on paksu vehje keskm. n.4.3cm ,niin ei asiat nyt niin heikosti ole.. Ja toi 4.8 oli iteltä aika keskiarvo, jos puristaa varresta niin on se sen 5cm. Mutta aika erikoista jos sillä tyypillä 13/6 - mittaa se paperille, siis aivan muodoton.. Ellei se sit ole aivan juuresta sen lähes 6cm...? mut kyl näis joissain on sitä lapinlisääkin.. Totta on kyl se että ottasin hieman pituutta paksuudeksi :), mutta kyllä luulen että tämä useammalle riittää.. ;-)
Seurustelin joskus 18-vuotiaana miehen kanssa, jolla oli paksu ja lyhyt. Ihana oli penis, mutta aivoja se mies unohti käyttää ;)
Juuri tämän hassun palstan takia kerran mittasin itseni. Kun en ole superkiihottunut minuun menee 11 cm ja taas erittäin kiihottuneena 15 cm. Oon kyllä nyt ihan täys juntti kun edes myönnän =P
Pituudella on mulle sen verran väliä, ettei saisi olla liian pitkä, koska juuri silloin sattuu...Paksuus(toisaalta naisen kireys) ratkaisee tuntuuko missään...
Koulukirjoissa lukee, että vagina olisi 8-11 cm syvä.- varaharri
Nyt vasta "aikuisena" miehenä mitannut sen itseltäni. Mitä väliä niillä mitoilla jos molemmilla on hyvä... Kerroinhan etten rakastani halua satuttaa. Siksi vain utelias kun kaikilla tällä palstallatuntuu olevan tuo amerikan tauti: "kaiken pitää olla isoa ja suurta. La kovin monella sellainen, joka ei mahdu kun hevoseen tai lehmään... Ja se pimsan kireys:... ei kovasti ole muista kokemuksia, mutta sen verran mitä on, venyy tarpeen mukaan. Ja kun alkuun varoo, ei satu myöhemminkään. NaisenKIN ehdoillahan se pitää olla. Kiitos vastauksestasi. -Hannu-
- H&M
että miehille tissien koolla on yleensä väliä ja naisille yleensä pilin koolla. Pilluani en sinun enkä muidenkaan vuoksi mittaa, aivan sama, jos mitta ei jollekin riitä tai on liikaa nahkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901