En käsitä miksi jotkut puhuvat suihinottamisesta kumin kanssa, siis monet naiset lähinnä...Kyllähän se on totta että joku tauti voi levitä suuseksinkin kautta mutta kuitenkin, minusta se kiihotus vähän ropisee siinä, tykkään itse siis mieluummin ottaa suihin ilman kondomia :) Ja joku väitti että miehetkin tykkäävät siitä enemmän...?
En tykkäisi itse nuolla yhtään kumipäällysteistä kalua, itse kiihotun jo siitä kun näen miehen kiihottuvan ja tunnen sen kalun suussani, siis ihan aidon ihon jne...Olis vähän samanlainen fiilis kun söis jätskiä jossa on tuorekelmu päällä ;)
suihinotto kumin kanssa?!!? :O
neito
2
1782
Vastaukset
- vähän
kaksipiippuinen juttu juuri niiden tautien takia! ehkä sen jälkeen kun saat vaikka jonkun nielutippurin tms voit ajatella asiaa silloin ihan eri kannalta.
ja tottakai kiihottavampaa on ottaa suihin ilman kumia...sempä vuoksi onkin hyvä olla luotettava seksikumppani. Arvaa kuinka moni mies antaa sun ottaa suihin vaikkapa huuliherpeksen kanssa ;) Kaikki taudit tarttuu suuseksissä...Surkuttele sitten HIV:si kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1681412- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755