Mistäköhän saisi sellaisia kivoja muovilakanoita joissa kelpaisi öljyisenä kiehnätä, ilman pelkoa kovasta pesu-urakasta aamulla.......
muovilakanat
9
3821
Vastaukset
- pepe
Sairaalatarvikkeita myyvistä paikoista.
- nami-nami
musta sellainen ois tosi kiihottava jos vain jostain sellaisen vois ostaa.. se taisi olla pvc lakana tai latex lakana??jotain..200mk sellaine maksoi yhteen aikaan nykysin kuulemma vaikee saada.mutta voithan kokeilla esim sex shoppii ni se varmaan osaa auttaa iloista sexi menoa toivon teille!!
- menes
etolaan tai tka:han tai johonkin muuhun kumi/muovialan liikkeeseen.sieltä löytyy pehmeää plastiikkia isoissa rullissa.kokeilemisen arvoista on myös kuplamuovi öljyttynä.
- BM
Kyllä muovilakanoitakin saa useimmasta
seksikaupasta, lisäksi jossakin kotiin
kannettavassa postimyyntikuvastossakin
aikanaan sellaisia näin.
Kumi/Latex lakana on myös mukava, muttta
kumi hapertuu altistuessaan öljylle,
joten muovilakana taitaa kohdallasi
olla parempi. - microlube
Eikös helsingissä ole viikonpäästä viikonloppuna jonkinlaiset erotiikka-/seksimessut....?
Sieltä varmaan löytää! - woman
juu mene sexiliikkeeseen ja osta kunnon latexlakana.
suosittelen,itselläni on sellainen.
helppo pyyhkimällä vain pois sotkut ja kuivata,vaikka pyyhkeellä,antaa vähän aikaa olla,ja leippaat sen taas samaan laihin,kuin tavallisen lakanan,odottamaan seuraavaa kertaa.- woman
mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille. - BM
woman kirjoitti:
mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille.Ai-van kä-sit-tä-mä-tön-tä.
Mistä sait latex-lakanan noin halvalla?
Itse olen katsellut joistain liikkeistä
ja netistäkin. Halvin tapaus on tähän
mennessä ollut n. 65 Eur (400FIM).
- PlasticBoy
Me ostettiin poikaystävän kanssa Keltaisesta Ruususta Kampista semmoset mustat pvc-lakanat. Makso muistaakseni jotain 30 euroo, ja kummasti sekselämä vilkastu! =)
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395