muovilakanat

Microlube

Mistäköhän saisi sellaisia kivoja muovilakanoita joissa kelpaisi öljyisenä kiehnätä, ilman pelkoa kovasta pesu-urakasta aamulla.......

9

3828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepe

Sairaalatarvikkeita myyvistä paikoista.

• nami-nami

musta sellainen ois tosi kiihottava jos vain jostain sellaisen vois ostaa.. se taisi olla pvc lakana tai latex lakana??jotain..200mk sellaine maksoi yhteen aikaan nykysin kuulemma vaikee saada.mutta voithan kokeilla esim sex shoppii ni se varmaan osaa auttaa iloista sexi menoa toivon teille!!

• menes

etolaan tai tka:han tai johonkin muuhun kumi/muovialan liikkeeseen.sieltä löytyy pehmeää plastiikkia isoissa rullissa.kokeilemisen arvoista on myös kuplamuovi öljyttynä.

• BM

Kyllä muovilakanoitakin saa useimmasta
      seksikaupasta, lisäksi jossakin kotiin
      kannettavassa postimyyntikuvastossakin
      aikanaan sellaisia näin.
      Kumi/Latex lakana on myös mukava, muttta
      kumi hapertuu altistuessaan öljylle,
      joten muovilakana taitaa kohdallasi
      olla parempi.

• microlube

Eikös helsingissä ole viikonpäästä viikonloppuna jonkinlaiset erotiikka-/seksimessut....?
      Sieltä varmaan löytää!

• woman

juu mene sexiliikkeeseen ja osta kunnon latexlakana.
      suosittelen,itselläni on sellainen.
      helppo pyyhkimällä vain pois sotkut ja kuivata,vaikka pyyhkeellä,antaa vähän aikaa olla,ja leippaat sen taas samaan laihin,kuin tavallisen lakanan,odottamaan seuraavaa kertaa.

• woman

mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
        sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
        latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille.

• BM
        woman kirjoitti:

mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
        sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
        latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille.

Ai-van kä-sit-tä-mä-tön-tä.
        Mistä sait latex-lakanan noin halvalla?
        Itse olen katsellut joistain liikkeistä
        ja netistäkin. Halvin tapaus on tähän
        mennessä ollut n. 65 Eur (400FIM).

• PlasticBoy

Me ostettiin poikaystävän kanssa Keltaisesta Ruususta Kampista semmoset mustat pvc-lakanat. Makso muistaakseni jotain 30 euroo, ja kummasti sekselämä vilkastu! =)

Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe