Mistäköhän saisi sellaisia kivoja muovilakanoita joissa kelpaisi öljyisenä kiehnätä, ilman pelkoa kovasta pesu-urakasta aamulla.......
muovilakanat
9
3828
Vastaukset
- pepe
Sairaalatarvikkeita myyvistä paikoista.
- nami-nami
musta sellainen ois tosi kiihottava jos vain jostain sellaisen vois ostaa.. se taisi olla pvc lakana tai latex lakana??jotain..200mk sellaine maksoi yhteen aikaan nykysin kuulemma vaikee saada.mutta voithan kokeilla esim sex shoppii ni se varmaan osaa auttaa iloista sexi menoa toivon teille!!
- menes
etolaan tai tka:han tai johonkin muuhun kumi/muovialan liikkeeseen.sieltä löytyy pehmeää plastiikkia isoissa rullissa.kokeilemisen arvoista on myös kuplamuovi öljyttynä.
- BM
Kyllä muovilakanoitakin saa useimmasta
seksikaupasta, lisäksi jossakin kotiin
kannettavassa postimyyntikuvastossakin
aikanaan sellaisia näin.
Kumi/Latex lakana on myös mukava, muttta
kumi hapertuu altistuessaan öljylle,
joten muovilakana taitaa kohdallasi
olla parempi. - microlube
Eikös helsingissä ole viikonpäästä viikonloppuna jonkinlaiset erotiikka-/seksimessut....?
Sieltä varmaan löytää! - woman
juu mene sexiliikkeeseen ja osta kunnon latexlakana.
suosittelen,itselläni on sellainen.
helppo pyyhkimällä vain pois sotkut ja kuivata,vaikka pyyhkeellä,antaa vähän aikaa olla,ja leippaat sen taas samaan laihin,kuin tavallisen lakanan,odottamaan seuraavaa kertaa.- woman
mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille. - BM
woman kirjoitti:
mulle sattui tuuri,kun kävin sen ostamassa,vielä viininpunainen ja se oli kaupan ainua ja tarjouksessa.maksoin siitä vanhaa rahaa 90 mk.
sexiliikkeet niitä myy,kantsii käydä,höh nuille jotka suosittelevat muovia,sehän on ihossa hetkessä kiinni.
latexlakana on siinä mielessä hyvä,että se ei tunnu kylmältä ja se on ikuinen ja erittäin helppo pitää puhtaana.suosittelen.kivoja lemmenleikkejä sinne teille.Ai-van kä-sit-tä-mä-tön-tä.
Mistä sait latex-lakanan noin halvalla?
Itse olen katsellut joistain liikkeistä
ja netistäkin. Halvin tapaus on tähän
mennessä ollut n. 65 Eur (400FIM).
- PlasticBoy
Me ostettiin poikaystävän kanssa Keltaisesta Ruususta Kampista semmoset mustat pvc-lakanat. Makso muistaakseni jotain 30 euroo, ja kummasti sekselämä vilkastu! =)
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839