http://www.easyshopping.fi/?sc=2685&sa=3560
Testeissä magneettiterapia auttoi 90% potilaista, reumatismissa,päänsäryissä ( myös migreenissä)korkeassa verenpaineessa, peräpukamissa, viherkaihissa, keuhkoputkien tulehduksissa ja monissa muissa vakavissa sairauksissa.
Onko aivan huuhaata ? Oko ketään auttanut ? Kokemuskia ???
Auttaako magneettipohjalliset
24
8443
Vastaukset
- lissutina
Tutkimattakin on selvää, että huuhaata on tuo juttu.
Joku lakimies voisi kertoa, täyttääkö kyseisen tuotteen myynti rikoksen tunnusmerkit; onko kyseessä petos?- mintturiinaliini
Kokeilemallahan se selviää auttaako magneettipohjalliset. Minä olen töissä paljon pihalla säällä kuin säällä ja jalkani eivät palele edes kovalla pakkaselle, kun käytän magneettipohjallisia. Ennen pohjallisten käyttöä varpaani palelivat todella paljon. Samoin minulla on magneettiselkätuki, jota pidän yöllä ja kipuni selästä ovat hellittäneet. Magneettihan edistää verenkiertoa ja täten kuona-aineiden poistuminen myös lisääntyy. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan:)
- Taikauskoa
mintturiinaliini kirjoitti:
Kokeilemallahan se selviää auttaako magneettipohjalliset. Minä olen töissä paljon pihalla säällä kuin säällä ja jalkani eivät palele edes kovalla pakkaselle, kun käytän magneettipohjallisia. Ennen pohjallisten käyttöä varpaani palelivat todella paljon. Samoin minulla on magneettiselkätuki, jota pidän yöllä ja kipuni selästä ovat hellittäneet. Magneettihan edistää verenkiertoa ja täten kuona-aineiden poistuminen myös lisääntyy. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan:)
Ei ole ainuttakaan todistetta siitä, että magneetti edistäisi verenkiertoa. Ei myöskään mitään sellaista, joka tieteellistä selitystä, joka tukisi teoriaa.
Magneettiterapiat yms. ovat pelkkää huuhaa-hoitoa, jonka teho on kiinni täysin siitä, että käyttäjä uskoo/haluaa uskoa, että sillä olisi jotain vaikutusta.
Yhtä hyvän tehon saa vihreän värisillä pohjallisilla, jos vaan uskoo että vihreä väri on jotenkin maaginen. - AnonyymiUUSI
Taikauskoa kirjoitti:
Ei ole ainuttakaan todistetta siitä, että magneetti edistäisi verenkiertoa. Ei myöskään mitään sellaista, joka tieteellistä selitystä, joka tukisi teoriaa.
Magneettiterapiat yms. ovat pelkkää huuhaa-hoitoa, jonka teho on kiinni täysin siitä, että käyttäjä uskoo/haluaa uskoa, että sillä olisi jotain vaikutusta.
Yhtä hyvän tehon saa vihreän värisillä pohjallisilla, jos vaan uskoo että vihreä väri on jotenkin maaginen.Ei nämä todisteita tartte sikä tutkimustuloksi liioin uskovat kun joku osaa puhua. Kumpa tietäisit miten monta terveyskaupan asiakasta tulee akuutille vuosittain kun ovat uskonee5 heidän juttuihinsa. , ja muka vielä kuka auttaa, totta kai auttaa kun. Kipu on psyykkistä ja kuvittelee että joku magneetti sen ottaa pois. Toiset taas kertovat että kävely on helpottanut, totta kai kun kävelee paljon nii; kunto paranee siis magneetti ei paranna ketäön joissakin tapauksissa voi olla epäsopivaakin .
- Kysyn vaan
Voisikohan niiden tehoa verrata yleisesti käytetyn UKW-hoidon, ja hieronnan tehoon ja vaikutuksiin, esim. tämän Si- nivelen virheellisen asennon, ongelman ja kipujen hoidon kanssa?
- lempi-unelma
Pohjallisista en tiedä mutta käytin aikoinaan vuosia muovisia ns.pistokkaita joissa oli magneetit päkiän ja kantapään kohdalla.
Ne olivat todella hyvät koska olin työssä jossa jouduin olemaan paljon jalkojeni päällä.
Jalat eivät turvonneet eivätkä väsyneet niin paljon kuin muita jalkineita käyttäessäni.
- jos niin tahtoo
Nää nyt on näitä juttuja joita aina joku jaksaa kaupata paremman puutteessa.
Jos magneetti pohjalliset olisivat vakavasti otettava ja todellisuudessa kipua poistava tuote niin eihän kipupotilaita edes enään olisikaan ja lääkäri määräisi tällaiset pohjalliset joka mummun ja paapan jalkaan.
Tuote voi auttaa niin sanotulla plasebo periaatteella eli uskon voimalla. Mikä ei sinänsä ole aivan mitätön kipuja helpottava tekijä, mutta siihen ei todellakaan mitään mangneettipohjallisia tarvita, tavalliset villapohjalliset riittää...:)- Anonyymi
Lääkärit saavat provikkaa kun myyvät ja suosittelevat lääkkeitä, mitä enemmän kirjoitat yhtiöiden reseptejä niin sen enemmän saat provikkaa eli näin se menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit saavat provikkaa kun myyvät ja suosittelevat lääkkeitä, mitä enemmän kirjoitat yhtiöiden reseptejä niin sen enemmän saat provikkaa eli näin se menee.
On myös olemassa sairauksia, joihin tarvitaan lääkehoitoa. En lähtisi näin keinonivelleikkausjonossa ollessa kipujani hoitamaan millään magneetilla. Koen saavani vastetta jonkin verran, toisesta kokeiluun määrätyistä lääkkeistä, ja uusitin sen reseptin. Pystyy edes liikkumaan jotenkin ison osan päivää, kivulta kun sillä lääkkeillä laimenee merkittävästi.
En pidä lääkkeiden popsimisesta. Mutta nyt on pakko. Todennäköisesti vielä leikkauksen jälkeenkin jonkin aikaa.
Ja mieluiten menen asioissa ihan ortopedin neuvojen mukaan, siksikin että pystyn käymään töissä lähemmäs leikkausta. Varmaa ei ole, pystynkö siihen asti.
On väärin levittää tietona semmoista, että lääkärit ovat vain provikkojen tms perään.
Minä ainakin olen saanut diagnoosin, ja auttavat kipulääkkeet, ja lähetteen leikkaukseen. Enempää ei oikein voisi toivoa kauheitten liikkumiskipujen vaivaama ihminen. Tietää että kivut tulevat jäämään leikkaussaliin, ja itse leikkauksesta aiheutuvien paranemiseen. Ja pääsen sitten elämään täyspainoisempaa elämää. Saan jopa sukan jalkaan helpommin, ja kumppanit, ja pystyn kyykistymään... - AnonyymiUUSI
Ihan totta Plasebo periaattella on jännä voima ihmisen aivojen toiminta on mielenkiintoinen asia ä kun lukee millaisia kokeita tehdään että nähdään mikä tyyppi helpoiten saa sen plasebo avun . Onhan niitä potilaitakin tullut nähtyä elämän aikana ja miten kukin reagoi eri tilanteisiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On myös olemassa sairauksia, joihin tarvitaan lääkehoitoa. En lähtisi näin keinonivelleikkausjonossa ollessa kipujani hoitamaan millään magneetilla. Koen saavani vastetta jonkin verran, toisesta kokeiluun määrätyistä lääkkeistä, ja uusitin sen reseptin. Pystyy edes liikkumaan jotenkin ison osan päivää, kivulta kun sillä lääkkeillä laimenee merkittävästi.
En pidä lääkkeiden popsimisesta. Mutta nyt on pakko. Todennäköisesti vielä leikkauksen jälkeenkin jonkin aikaa.
Ja mieluiten menen asioissa ihan ortopedin neuvojen mukaan, siksikin että pystyn käymään töissä lähemmäs leikkausta. Varmaa ei ole, pystynkö siihen asti.
On väärin levittää tietona semmoista, että lääkärit ovat vain provikkojen tms perään.
Minä ainakin olen saanut diagnoosin, ja auttavat kipulääkkeet, ja lähetteen leikkaukseen. Enempää ei oikein voisi toivoa kauheitten liikkumiskipujen vaivaama ihminen. Tietää että kivut tulevat jäämään leikkaussaliin, ja itse leikkauksesta aiheutuvien paranemiseen. Ja pääsen sitten elämään täyspainoisempaa elämää. Saan jopa sukan jalkaan helpommin, ja kumppanit, ja pystyn kyykistymään...No tuo,in on niitä kulku juoruja enimmäkseen.
Apteeki muuttaa usein lääkkeen johonkin toiseen vastaavaa ja tietysti se lääke on eri paikasta lähtöisin muun se mikä on kirjoitettu reseptiin. Niin että jos 30 vuotta sitten. Oli joitakin tapauksia nii; tänään se ei onnistu.
Apteekki reagoi jos huomaavat että sama lääkäri kirjoittaa vaan saman myyntipisteen tuotteita kaikille . Joten ei kannata horista noita vanhoja sanontoja. .
- kertokaa,kertokaa
mistä näitä magneettipohjallisia saa ostaa? Siis ei postitse vaan minkätyyppisissä liikkeissä niitä on tarjolla?
- Anonyymi
Moi. En osaa neuvoa muuta kuin, että esim. Hobby Hallin verkkokaupasta niitä löytyy.
Ei maksa kuin 13,30e.
- magneettiset hierontapohjalliset kengiin- , tuolla väärin kirjoitetulla hakutermillä ne löytyvät Hobby Hallin nettikaupasta.
Olen käyttänyt magneettipohjallisia n. viikon verran ja olen ihan oikeasti saanut niistä avun ennen niin kipeisiin jalkoihini.
On aivan ihanaa kun jokainen askel ei enää tuota kipua.
Suosittelen kokeilemaan. Vasta kun niitä on kokeillut voi niistä ilmaista mielipiteensä suuntaan tai toiseen.
Tuija
Helsinki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi. En osaa neuvoa muuta kuin, että esim. Hobby Hallin verkkokaupasta niitä löytyy.
Ei maksa kuin 13,30e.
- magneettiset hierontapohjalliset kengiin- , tuolla väärin kirjoitetulla hakutermillä ne löytyvät Hobby Hallin nettikaupasta.
Olen käyttänyt magneettipohjallisia n. viikon verran ja olen ihan oikeasti saanut niistä avun ennen niin kipeisiin jalkoihini.
On aivan ihanaa kun jokainen askel ei enää tuota kipua.
Suosittelen kokeilemaan. Vasta kun niitä on kokeillut voi niistä ilmaista mielipiteensä suuntaan tai toiseen.
Tuija
HelsinkiAiis hobby halli askin jo kertoo kaiken tuotteesta
- mummo-47
krooninen lonkkanivelpussin tulehdus tipotiessään, olo sen myötä virkeä ja elämä elämisen arvoista!
- Anonyymi
Moi, niin magneettipohjalliset voivat auttaa toisia, enemmän kuin toisia, niinkuin lääkkeetkin sama kipulääke ei kaikille käy. Tai ei auta kokemusta on . Jalkapohjissa on akupistetä , johon nystyrät olipa ne mangeetia tai jotain muuta siihen se perustuu. Ei ihan huutaa kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Ai että,,magneetti ottaa jo tulehsuksiakin pois. .
No usko siirtää vuoriakin
- Anonyymi
Lähimmästä apteekista kannattaa kysyä. Siellä on muitakin terveyden ylläpitämiseen tarkoitettuja tuotteita.
aa. - Anonyymi
Ei auttanut!-päinvastoin selkä,pakarat,polvet ja jalat tulivat kipeäksi viikon käytön jälkeen.- minulla on leikattu selkä jonka yhteydessä selkään on laitettu titaniumia.
- AnonyymiUUSI
Ei tietystikkään auta , olisit saattaanut tulla vakavasti sairaaksi magneetista.
Ihme että edes ihmise5 haksahtaa sellaiseen.
- AnonyymiUUSI
Minun uskoo kaikkeen mitä mainostetaan ja osti tietenkin miehelleen magneetti pohjalliset. Koska hänen selkäänsä särki . Tulivat meille niitä esittelemään.miehelläni oli työnsä kautta kaikenlaisia muttereita. ja halusi mitata magneetin pohjallisista . Niissä ei ollut magneettia , mittari ei inahtanut . Jos sellaiset olisivat jotain jotka auttaa niin lääketiede olisi jo aika päiviä sitten niitä suositellut , joten Ei pidä uskoa kaikkeen millä ihmiset tienaa rahaa, vaikka usko johonkin. Monesti auttaa se on silloin jo psyykkistä sairautta .
- AnonyymiUUSI
Ei ole tutkimuksissa auttanut ketään , ja mittaamalla onko magneettia niissä niin huomaa ettei niissä,ole magneettia tippaakaan .
Ihme juttu että ihmiset aina vaan uskoo kaikenmaailman huuhaahan se kun että menisivät lääkäriin vaivoistaan se kun ollaan parantelemalla vaivoja keinoilla mitä ei ole lääketieteellisesti tutkittu edes. Siis millä tavalla mahneeti muka auttaa , se on aina tiedettävä kun meinaa haksahtaa sellaisiin. Yksikin tuttu laittoi sänkynsä keskilattialle kun huijari sanoi että siinä on paras magneetti kenttä Ei vaan tullut terveeksi ja sen jälkeen on varmaan ostellut kaikkia mitä mainostetaan juuri nyt on muka Vitaepro joka kuulemma tekee hänet terveeksi . Kaiki eläkkeensä hussaa oletettuun terveyteen ja on tehnyt sitä 30 vuotta m ja tulee vaan sairaammaksi.. niin sttä myyjät tienaa hyvän diksa kaikkien näiden haksahtaneiden. Kustannuksella . Kun menee lääkäriin vaivoistaan niin saa hoidon , ja jos ei saa niin ei ole sairas - AnonyymiUUSI
Iso mahdollisuus, että mangneettipohjallisista olisi apua ja helpotusta. Onhan ihmisessä kuten eläimissäkin samaa auringon energiaa, mitä magneetissakin on.
Täytyypä tilata.- AnonyymiUUSI
Jos niistä olisi apua niin lääketiede olisi sen ominut itselleen. Ihmisellä voi olla vaivoja mutta usein ne menee itsestään ohi . Magneetit sattavat olla vahingoksi .silloin on leikki kaukana ja kukaan ei korvaa mitään koska humbuuki si ole mukana sairausvakuutuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei522989Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061042
- 92992
- 60893
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163790IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695