Auttaako magneettipohjalliset

kokemusta kellään

http://www.easyshopping.fi/?sc=2685&sa=3560
Testeissä magneettiterapia auttoi 90% potilaista, reumatismissa,päänsäryissä ( myös migreenissä)korkeassa verenpaineessa, peräpukamissa, viherkaihissa, keuhkoputkien tulehduksissa ja monissa muissa vakavissa sairauksissa.

Onko aivan huuhaata ? Oko ketään auttanut ? Kokemuskia ???

9

6417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissutina

      Tutkimattakin on selvää, että huuhaata on tuo juttu.

      Joku lakimies voisi kertoa, täyttääkö kyseisen tuotteen myynti rikoksen tunnusmerkit; onko kyseessä petos?

      • mintturiinaliini

        Kokeilemallahan se selviää auttaako magneettipohjalliset. Minä olen töissä paljon pihalla säällä kuin säällä ja jalkani eivät palele edes kovalla pakkaselle, kun käytän magneettipohjallisia. Ennen pohjallisten käyttöä varpaani palelivat todella paljon. Samoin minulla on magneettiselkätuki, jota pidän yöllä ja kipuni selästä ovat hellittäneet. Magneettihan edistää verenkiertoa ja täten kuona-aineiden poistuminen myös lisääntyy. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan:)


      • Taikauskoa
        mintturiinaliini kirjoitti:

        Kokeilemallahan se selviää auttaako magneettipohjalliset. Minä olen töissä paljon pihalla säällä kuin säällä ja jalkani eivät palele edes kovalla pakkaselle, kun käytän magneettipohjallisia. Ennen pohjallisten käyttöä varpaani palelivat todella paljon. Samoin minulla on magneettiselkätuki, jota pidän yöllä ja kipuni selästä ovat hellittäneet. Magneettihan edistää verenkiertoa ja täten kuona-aineiden poistuminen myös lisääntyy. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan:)

        Ei ole ainuttakaan todistetta siitä, että magneetti edistäisi verenkiertoa. Ei myöskään mitään sellaista, joka tieteellistä selitystä, joka tukisi teoriaa.

        Magneettiterapiat yms. ovat pelkkää huuhaa-hoitoa, jonka teho on kiinni täysin siitä, että käyttäjä uskoo/haluaa uskoa, että sillä olisi jotain vaikutusta.

        Yhtä hyvän tehon saa vihreän värisillä pohjallisilla, jos vaan uskoo että vihreä väri on jotenkin maaginen.


    • Kysyn vaan

      Voisikohan niiden tehoa verrata yleisesti käytetyn UKW-hoidon, ja hieronnan tehoon ja vaikutuksiin, esim. tämän Si- nivelen virheellisen asennon, ongelman ja kipujen hoidon kanssa?

      • lempi-unelma

        Pohjallisista en tiedä mutta käytin aikoinaan vuosia muovisia ns.pistokkaita joissa oli magneetit päkiän ja kantapään kohdalla.
        Ne olivat todella hyvät koska olin työssä jossa jouduin olemaan paljon jalkojeni päällä.
        Jalat eivät turvonneet eivätkä väsyneet niin paljon kuin muita jalkineita käyttäessäni.


    • jos niin tahtoo

      Nää nyt on näitä juttuja joita aina joku jaksaa kaupata paremman puutteessa.
      Jos magneetti pohjalliset olisivat vakavasti otettava ja todellisuudessa kipua poistava tuote niin eihän kipupotilaita edes enään olisikaan ja lääkäri määräisi tällaiset pohjalliset joka mummun ja paapan jalkaan.

      Tuote voi auttaa niin sanotulla plasebo periaatteella eli uskon voimalla. Mikä ei sinänsä ole aivan mitätön kipuja helpottava tekijä, mutta siihen ei todellakaan mitään mangneettipohjallisia tarvita, tavalliset villapohjalliset riittää...:)

    • kertokaa,kertokaa

      mistä näitä magneettipohjallisia saa ostaa? Siis ei postitse vaan minkätyyppisissä liikkeissä niitä on tarjolla?

      • Anonyymi

        Moi. En osaa neuvoa muuta kuin, että esim. Hobby Hallin verkkokaupasta niitä löytyy.
        Ei maksa kuin 13,30e.
        - magneettiset hierontapohjalliset kengiin- , tuolla väärin kirjoitetulla hakutermillä ne löytyvät Hobby Hallin nettikaupasta.

        Olen käyttänyt magneettipohjallisia n. viikon verran ja olen ihan oikeasti saanut niistä avun ennen niin kipeisiin jalkoihini.

        On aivan ihanaa kun jokainen askel ei enää tuota kipua.

        Suosittelen kokeilemaan. Vasta kun niitä on kokeillut voi niistä ilmaista mielipiteensä suuntaan tai toiseen.

        Tuija
        Helsinki


    • mummo-47

      krooninen lonkkanivelpussin tulehdus tipotiessään, olo sen myötä virkeä ja elämä elämisen arvoista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe